Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nee, maar wat er niet is, ken d'r altijd nog komen

    Hoe erg mijn handen jeuken om er bucket race seats in te monteren, mijn remmen te upgraden, optisch nog meer verlagen met skirt en rear bumper extenders probeer ik het naar volgend jaar door te schuiven.

    Dan wil ik aan het begin van het jaar weer wat te doen hebben

    Mijn leasebak mag langer mee, en ik moet pas eind volgend jaar investeren in mijn vriendin haar privé auto.
    Gezien dat dan onze no.1 dagelijkse family car gaat worden.
    Ik ga wel dan daily met de Scoob rondrijden, tenzij ik weer kan leasen, maar dat zie ik er niet echt van komen.
    Te weinig zakelijke km's per jaar namelijk.

    Comment


    • #Aintcare

      Dus kom maar op met die upgrades!

      Ik ben ook voor het lipje op de koffer!
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

      Comment


      • Damn.... You're right guys!

        Comment


        • Zwart lipje op de koffer? Ik denk in beelden, maar hier kom ik toch niet uit.
          Check us out @ Facebook: Flatworx

          Comment




          • Ter illustratie.
            Don&Vlad || SOHK
            ---------------------------------------------------------
            '90 Honda Civic Shuttle EE2

            Comment


            • Das gewoon een spoiler :P Kweet niet of het echt iets bijdraagt aan de strakheid van je auto.. Tzal geen afbreuk doen ook, daar niet van.
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • In principe ligt het niet in de planning, maar dan heb ik liever een carbon Do-luck trunk.

                Dat is een kofferklep met daarin een spoiler verwerkt, al dan niet gespoten



                Of deze...

                Comment


                • Dat vind ik dan weer wel een meerwaarde hebben
                  Check us out @ Facebook: Flatworx

                  Comment


                  • Psies

                    Comment


                    • Carbon is wel dik. Een bekende van me heeft het op z'n Bugeye. Met extra lipje is nog toffer.



                      En kuipen met 4/5/6-punts zeker doen. Het zit echt zoveel fijner als je sportiever rijdt. Betere zitpositie en enorm veel steun. Laatst met iemand meegereden zonder kuipen, dacht dat ik de auto uit vloog.

                      Comment


                      • Dat is Erik, wij kennen elkaar wel, toffe gozer! En ook een hele gave snelle Scooby die van hem.

                        We hebben dezelfde tuner en zien elkaar daar wel eens, ook via het Subaru forum spreken we elkaar.

                        Die kuipjes komen er wel hoor, en dan ook gelijk de 5e gordel voor tussen de benen.

                        Comment


                        • Ja, want je wil toch niet dat je klôhte tegen t dashboard aankomen als je en keer hard remt
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

                          Comment


                          • carbon, prima. Maar spuit m dan wel in de carosseriekleur tegen het "kijk-mij"-gehalte...
                            Last edited by loekaaz; 06-27-2013, 06:20 AM.
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • Originally posted by Suburuuh View Post
                              Dat is Erik, wij kennen elkaar wel, toffe gozer! En ook een hele gave snelle Scooby die van hem.

                              We hebben dezelfde tuner en zien elkaar daar wel eens, ook via het Subaru forum spreken we elkaar.

                              Die kuipjes komen er wel hoor, en dan ook gelijk de 5e gordel voor tussen de benen.
                              Klein wereldje Keer met hem over de 'Ring geweest. Ding gaat aardig hard ja.

                              Op het moment heb ik 4-punts en dat volstaat ook.

                              Comment


                              • Originally posted by iloow View Post
                                Ja, want je wil toch niet dat je klôhte tegen t dashboard aankomen als je en keer hard remt
                                Yeah

                                Comment

                                Working...
                                X