Achter 30mm spacers, voor 20mm en hijs helemaal nice.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Mooie wagens mannen!
Ik ben Thom, 24 en woon in de buurt van Den Haag.
Vorig jaar een A3 1.9 diesel gekocht, omdat ik meer km's moest maken voor me werk.
Zo gekocht:
Ondertussen een RNS-E ingebouwd, Setje RRAS gekocht en kon voor een mooie prijs aan Audi Stars komen. Ook istie gechipped naar 140 pk en 310 nm (op papier, dus zal wel niet helemaal kloppen)
De air moet er nog onder, ik hoop maart/april, maar hier alvast een beetje een idee van hoe t word..
Verder nog een US bumper thuis liggen waar nog het een en ander aan geplasticlast moet worden. Nieuwe motorkap erop en dan istie aan de buitenkant wel redelijk af.
Comment
-
Mooie bak thom
Ik zal me ook maar even kort voorstellen.
Ik ben Robin, 27 lentes jong en kom uit Schiedam, NL.Ook ik heb vorig jaar een dolfijngrijze A3 1.9 tdi sportback gekocht. Inmiddels al wat aanpassingen gedaan zoals mistlampen voor geplaatst, US pinkers, 08 model achterlichten en ook ligt er een KW variant 2 schroefset klaar voor montage.
Kwa velgen ben ik er nog niet helemaal uit. Momenteel rijd ik op winterstaal. Ik heb al heel wat modellen versleten en wil nu gewoon eens iets OEM+ en clean. Ideeen zijn dus welkom.
Ik heb nog geen foto's.
met vriendelijke groet,
Robin
Comment
-
Originally posted by Robin84 View PostMooie bak thom
Kwa velgen ben ik er nog niet helemaal uit. Momenteel rijd ik op winterstaal. Ik heb al heel wat modellen versleten en wil nu gewoon eens iets OEM+ en clean. Ideeen zijn dus welkom.Floccinaucinihilipilification
Comment
-
Originally posted by Robin84 View PostMooie bak thom
Ik zal me ook maar even kort voorstellen.
Ik ben Robin, 27 lentes jong en kom uit Schiedam, NL.Ook ik heb vorig jaar een dolfijngrijze A3 1.9 tdi sportback gekocht. Inmiddels al wat aanpassingen gedaan zoals mistlampen voor geplaatst, US pinkers, 08 model achterlichten en ook ligt er een KW variant 2 schroefset klaar voor montage.
Kwa velgen ben ik er nog niet helemaal uit. Momenteel rijd ik op winterstaal. Ik heb al heel wat modellen versleten en wil nu gewoon eens iets OEM+ en clean. Ideeen zijn dus welkom.
Ik heb nog geen foto's.
met vriendelijke groet,
Robin
Comment
-
-
-
Ik zeg: Rijnmond meeting!
@Riskant: Ik zal hem binnenkort even wassen, hij lijkt nu wel pekel-grijs...
@Rubens: Ik woon tegenover de wijk Holy
@P78: Die gedachte had ik ook al. Ik heb ze al een gehad en heb achteraf spijt dat ik ze toen weg had gedaan.
Comment
Comment