Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achter 30mm spacers, voor 20mm en hijs helemaal nice.

    Comment


    • knappe werken!!!

      en de fiesta is ook mooi, niet te veel en strak

      Comment


      • Originally posted by Tomson View Post
        Idd, en in NL is dit makkelijk opgelost. Hier is het na de 4 jaar minder want die upgrade mag niet voor de keuring
        eigenlijk zijn de regels van belgie wel krom , want nu upgrade je je veiligheid en de veiligheid voor andere !!

        Comment


        • Mooie wagens mannen!

          Ik ben Thom, 24 en woon in de buurt van Den Haag.

          Vorig jaar een A3 1.9 diesel gekocht, omdat ik meer km's moest maken voor me werk.

          Zo gekocht:


          Ondertussen een RNS-E ingebouwd, Setje RRAS gekocht en kon voor een mooie prijs aan Audi Stars komen. Ook istie gechipped naar 140 pk en 310 nm (op papier, dus zal wel niet helemaal kloppen)

          De air moet er nog onder, ik hoop maart/april, maar hier alvast een beetje een idee van hoe t word..





          Verder nog een US bumper thuis liggen waar nog het een en ander aan geplasticlast moet worden. Nieuwe motorkap erop en dan istie aan de buitenkant wel redelijk af.
          Check us out @ Facebook: Flatworx

          Comment


          • Mooie bak thom


            Ik zal me ook maar even kort voorstellen.

            Ik ben Robin, 27 lentes jong en kom uit Schiedam, NL.Ook ik heb vorig jaar een dolfijngrijze A3 1.9 tdi sportback gekocht. Inmiddels al wat aanpassingen gedaan zoals mistlampen voor geplaatst, US pinkers, 08 model achterlichten en ook ligt er een KW variant 2 schroefset klaar voor montage.
            Kwa velgen ben ik er nog niet helemaal uit. Momenteel rijd ik op winterstaal. Ik heb al heel wat modellen versleten en wil nu gewoon eens iets OEM+ en clean. Ideeen zijn dus welkom.
            Ik heb nog geen foto's.

            met vriendelijke groet,
            Robin

            Comment


            • de A3 zal knap zijn als hij op air ligt!!!

              grtz

              Comment


              • Originally posted by Robin84 View Post
                Mooie bak thom

                Kwa velgen ben ik er nog niet helemaal uit. Momenteel rijd ik op winterstaal. Ik heb al heel wat modellen versleten en wil nu gewoon eens iets OEM+ en clean. Ideeen zijn dus welkom.
                bbs speedline?
                Floccinaucinihilipilification

                Comment


                • Robin..... Pics..... Ga ze eens snel maken.....

                  Thom.... Plannen klinken lekker... PS. Belooft veel goeds!!!

                  Comment


                  • Originally posted by Robin84 View Post
                    Mooie bak thom


                    Ik zal me ook maar even kort voorstellen.

                    Ik ben Robin, 27 lentes jong en kom uit Schiedam, NL.Ook ik heb vorig jaar een dolfijngrijze A3 1.9 tdi sportback gekocht. Inmiddels al wat aanpassingen gedaan zoals mistlampen voor geplaatst, US pinkers, 08 model achterlichten en ook ligt er een KW variant 2 schroefset klaar voor montage.
                    Kwa velgen ben ik er nog niet helemaal uit. Momenteel rijd ik op winterstaal. Ik heb al heel wat modellen versleten en wil nu gewoon eens iets OEM+ en clean. Ideeen zijn dus welkom.
                    Ik heb nog geen foto's.

                    met vriendelijke groet,
                    Robin
                    Dat is dichtbij, ik woon in vlaardingen!

                    Comment


                    • Dat is dan ook dicht bij mij, ik woon in Wateringen
                      Check us out @ Facebook: Flatworx

                      Comment


                      • Valt zowiezo op dat er een hoop uit omgeving Rotterdam komen!

                        Comment


                        • dat getuigd van smaak en klasse?
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

                          Comment


                          • Ik zeg: Rijnmond meeting!

                            @Riskant: Ik zal hem binnenkort even wassen, hij lijkt nu wel pekel-grijs...

                            @Rubens: Ik woon tegenover de wijk Holy

                            @P78: Die gedachte had ik ook al. Ik heb ze al een gehad en heb achteraf spijt dat ik ze toen weg had gedaan.

                            Comment


                            • Originally posted by Robin84 View Post
                              @Rubens: Ik woon tegenover de wijk Holy
                              Haha, ik woon in Holy!

                              Comment


                              • Haha dat is toevallig. Wat voor auto rijdt u? Misschien herken ik hem?

                                Ik zat net even te kijken naar 3sdm velgen. Iemand mee bekend?

                                http://forums.kilometermagazine.com/...-40-fit-my-mk5
                                Last edited by Robin84; 02-02-2012, 10:27 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X