Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Haha, had je maar op hockey moeten gaan!

    Comment


    • Oke ik vind het fakkin dik staan, alleen jammer dat er zo'n lelijke plaat op moet :





      Comment


      • Onwijs dik!


        Ik heb een nieuwe daily! In plaats van de beun jetta 1.3..

        Een miata, met eibach 35mm veren en torsen diff. Komt uiteraard een schroefset onder en gaat goed laag.






        Velgs van de jetta er onder gedaan, staat iets leuker.




        En deze komen eronder, rsl mohag die eigenlijk voor de jetta bedoeld waren.


        Comment


        • Leuk zo'n Miata, die velgen zullen wel dik staan icm de juiste verlaging!

          Comment


          • Inspiratie? Mijn oude set.

            Comment


            • Ik weet niet wat iedereen loopt te bitche over die us bumpers op een mb, maar ik vind t toch aardig gek staan zo.. nu nog die 5cm lager en hijs baas.

              Berer hoor gino, zon mx5je is best grappig autotje en denk sowieso beter dan de jetta
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • Vandaag de blok en aanbouwdelen gemonteerd, de deuren afgesteld en een velg eens gepast.
                Vanachter mag em een cm breder vanvoor vallen ze perfect voor laag te rijden























                KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                Comment


                • Originally posted by hb24 View Post
                  Vandaag de blok en aanbouwdelen gemonteerd, de deuren afgesteld en een velg eens gepast.
                  Vanachter mag em een cm breder vanvoor vallen ze perfect voor laag te rijden
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • Ziet er echt geweldig uit HB!

                    Ik heb vandaag mijn interieur afgebouwd, het is nu nog ene kwestie van wachten op bestelling van de Honda dealer (clipjes, lijstjes, etc) en de schroefset en dan kan ik eindelijk naar buiten
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • Eey Vlad.. waarom hebben we eigelijk bijna geen foto's gezien van de auto waar jij aan werkt? Oke, het is een Shuttle.. Maar waar ga je op rijden, welke schroefset, wat voor velgen heb je liggen?

                      En niet kutten met: hier heb je een teaser, want daar doen we niet aan hier.. :P
                      Check us out @ Facebook: Flatworx

                      Comment


                      • Originally posted by iloow View Post
                        Eey Vlad.. waarom hebben we eigelijk bijna geen foto's gezien van de auto waar jij aan werkt? Oke, het is een Shuttle.. Maar waar ga je op rijden, welke schroefset, wat voor velgen heb je liggen?

                        En niet kutten met: hier heb je een teaser, want daar doen we niet aan hier.. :P
                        Zijn allemaal kutkwaliteit of ik vergeet ze te maken

                        Heb 3-delige Image BRM liggen en ga een D2 Schroefset ophalen binnenkort


                        Foto's van de auto etc zelf komen pas als hij buiten komt.
                        Als het morgen mooi weer is ga ik even paar pics maken, zo niet dan duurt het nog even
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Kikke!! Welke maten? Weet jij toevallig of image ook niet meerdelige velgen maakt, of zijn ze allemaal meerdelig?
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

                          Comment


                          • Originally posted by iloow View Post
                            Kikke!! Welke maten? Weet jij toevallig of image ook niet meerdelige velgen maakt, of zijn ze allemaal meerdelig?
                            16x7.5 ~ET20 rondom. Ga er eerst zo op rijden en later een keer andere randjes erop monteren.

                            Volgens mij is het meeste van hun meerdelig
                            Don&Vlad || SOHK
                            ---------------------------------------------------------
                            '90 Honda Civic Shuttle EE2

                            Comment


                            • kijk gewoon op imagewheels
                              hebben idd monoblock velgen
                              Floccinaucinihilipilification

                              Comment


                              • Dat heb ik al gedaan, maar de site is heel erg summier en veel kopjes waar je op kan drukken linken niet door. Vandaar dat ik t vraag
                                Check us out @ Facebook: Flatworx

                                Comment

                                Working...
                                X