If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Gisteren even een veerpootbrug en PU subframebussen besteld, vandaag een veerpootbrug voor de achterkant, gaat lekker!
Ik mis m'n auto nu wel heel erg:S Ik ga 'm over een week maar even opzoeken denk ik...
Hier wat foto's voor de geintresseerde van m'n project waar ik mee bezig ben.
ff een paar eruit geplukt, dus het gaat in grote stappen
bij aankoop:
Kaal maken:
reservewielbak eruit:
Sparco kooi passen:
Halverwege passen en meten
kaal:
Nieuwe binnen wielranden:
nieuwe buitenranden:
Ook veel andere nieuwe stukken in gelast maar niet zo intressant...
Strakmaken:
Binnenkant ook strak, de tunnel is groter gemaakt zoals je ziet (voor de versnellingsbak)
en de hoeken waren rot, hier zitten ook nieuwe zelfgemaakte hoeken in.
onderkant in de bodyschutz:
En op naar de spuiter!!
Aangepast achteras subframe met camber/sporing verstelling:
Die Enkei's gaan 'm niet worden... ze kunnen niet omgeboord worden, en eerlijk gezegd staat ook de hele houding van die verkoper me niet aan, het lijkt wel of 'ie ze niet wil verkopen. Gezeur over de de verzendkosten het niet waard zijn enzo, terwijl die voor mijn rekening zouden zijn. Ik kijk nog even verder. Het lijkt trouwens wel alsof 'ie ze echt niet verkocht krijgt, dus als 'ie ze ECHT goedkoop weg doet neem ik ze wel over denk ik.
Die Enkei's gaan 'm niet worden... ze kunnen niet omgeboord worden, en eerlijk gezegd staat ook de hele houding van die verkoper me niet aan, het lijkt wel of 'ie ze niet wil verkopen. Gezeur over de de verzendkosten het niet waard zijn enzo, terwijl die voor mijn rekening zouden zijn. Ik kijk nog even verder. Het lijkt trouwens wel alsof 'ie ze echt niet verkocht krijgt, dus als 'ie ze ECHT goedkoop weg doet neem ik ze wel over denk ik.
Trouwens, wat een held, alle foto's quoten haha!
Naar welke maten ben je op zoek? Dan hou ik die even in m'n achterhoofd
Oké, dat is wel tof! Ik ben op zoek naar 15 inch, minimaal 8J, achter liever nog breder. Et's rond de 15 tot -10. 4x100 en 57.1. Eventueel 14" als ze echt mooi zijn.
Comment