Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fakking lekker

    Ben benieuwd als dalijk alles af is..
    Check us out @ Facebook: Flatworx

    Comment


    • Bouwen die grijze 'bak'

      Vandaag een aanbieding gekregen, Audi 100 SE 5-cilinder in gave staat, 31 jaar, met iets werk.
      Remleidingen en een paar plekkies roest, donkerblauw, mooie bak voor airride en velgen etc.

      Heb er de plek, familie, tijd en geld niet voor met de Scooby er bij, iets voor iemand van hier?

      Comment


      • Originally posted by iloow View Post
        Voor airride monteren bedoel je? Daar ben je wel een goede dag mee bezig. 1 iemand moet een gezekerde plus trekken vanaf de accu naar de kofferbak, daar is t t mooiste om er den verdeelblokje tussen te zetten om alles op aan te sluiten, alle electra sorteren en aansluiten.. das voor 1 persoon al zeker een paar uur werk. Dan moet t halve interieur uit elkaar om alle leidingen te trekken, meters te plaatsen etc, en dan moeten de balgen er nog onder. Al met al voor 3 man een dagje werk zeg maar, en dan heb je een kale inbouw. Dus geen plaatje voor je meters en knopjes, geen mooie afdekplaat van mdf over je instal heen (aannemend dat ie in je reservewielbak komt). En al met al zul je nog s minimaal 150 euro moeten rekenen voor alle dingen die er niet bij de installatie zitten, zoals bijv koppelingen, knopjes, een audiopakketje voor de plus en mindraad, een aantal meter 7aderige caravandraad etc.

        Al met al best een onderneming, maar wel goed te doen als je eenmaal bezig ben
        Klinkt inderdaad als een hoop werk, waar ik niet van schrik ofzo maar het moet wel gewoon goed gebeuren ja.
        Heb de airride zo goed als al gekocht en ga het deze zaterdag ophalen
        Alles zit erbij, dus dat is in ieder geval fijn. Zal ook aan de verkoper vragen hoe hij alles had weggewerkt in zijn B5, dan hoef ik het ''wiel'' niet opnieuw uit te vinden

        Bedankt voor de tips, of ik het helemaal zelf ga uitvoeren of dat ik jouw hulp wellicht nog vraag weet ik niet.
        Zit ook midden in een motorswap dus dit komt helemaal niet goed uit eigenlijk maarja

        Comment


        • aangezien het vrijdag new kids turbo is

          da hebde gij goed gedaan kut
          Floccinaucinihilipilification

          Comment


          • Originally posted by Suburuuh View Post
            Bouwen die grijze 'bak'

            Vandaag een aanbieding gekregen, Audi 100 SE 5-cilinder in gave staat, 31 jaar, met iets werk.
            Remleidingen en een paar plekkies roest, donkerblauw, mooie bak voor airride en velgen etc.

            Heb er de plek, familie, tijd en geld niet voor met de Scooby er bij, iets voor iemand van hier?
            Hij had nog net f wat ouder moeten zijn.. Ik heb ook geen plek en geld voor.. Maar dan had ik alle zeilen bijgezet om t toch te laten lukken
            Originally posted by JJ. View Post
            Klinkt inderdaad als een hoop werk, waar ik niet van schrik ofzo maar het moet wel gewoon goed gebeuren ja.
            Heb de airride zo goed als al gekocht en ga het deze zaterdag ophalen
            Alles zit erbij, dus dat is in ieder geval fijn. Zal ook aan de verkoper vragen hoe hij alles had weggewerkt in zijn B5, dan hoef ik het ''wiel'' niet opnieuw uit te vinden

            Bedankt voor de tips, of ik het helemaal zelf ga uitvoeren of dat ik jouw hulp wellicht nog vraag weet ik niet.
            Zit ook midden in een motorswap dus dit komt helemaal niet goed uit eigenlijk maarja
            Als je hulp nodig hebt moet je maar roepen
            Check us out @ Facebook: Flatworx

            Comment


            • das misschien juist goed dat je een motorswap hebt, dan kan je gelijk overal goed aan
              Floccinaucinihilipilification

              Comment


              • Vanavond een set amerikaanse bumpers halen voor de Benz, yay

                Comment


                • ?

                  zijn die meestal niet lelijk us bumpers? veel plastic en groot?
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • Klopt vind dat juist wel mooi op mijn auto.
                    in amerika wilt iedereen eu spec en in eu wilt iedereen us spec haha

                    Comment


                    • Weet je t zeker Twan?
                      lijkt net alsof ie een boeg van een boot heb voorop imho

                      Choo-Choo motherfucker

                      Ik wil wel US-spec verlichting rondom. Dus driving lights in de amerikaanse knippers:



                      Niet de sealed beam-koplampen overigens. die zijn nasty
                      Last edited by loekaaz; 06-12-2013, 06:06 AM.
                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • ja ik vind het wel passen op deze auto + dat mijn voorbumper naar de klote is omdat iemand zo vriendelijk was er tegenaan te rijden

                        Comment


                        • was een stille hint van je fans: ze willen MOPF-bumpers
                          Lucas
                          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                          Originally posted by LCG
                          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                          Comment


                          • en wat met die bumpers die je niet kon plaatsen of was dat iemand anders?
                            Floccinaucinihilipilification

                            Comment


                            • dat was alleen een achterbumper, die is alweer verkocht.

                              zeg iemand nog gewoon even dat ie het wel mooi vind haha,

                              Comment


                              • Hier wat goede moed voor je:

                                Ziet er niet uit joh!

                                Comment

                                Working...
                                X