hij lijkt er op maar de rand aan de bovenkant van de bumper is anders. p die foto loopt die jij plaatst loopt er een soort groef tereijl bij mij dat niet is. ik weet het echt niet haha
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
nog een beetje zakken en een dunner bandje en gaat er veeel beter uitzien
net zware aankoop gedaan
600-800-1000-1500-2000 grit schuurpapier, zo kan ik weer verder
Floccinaucinihilipilification
Comment
-
Originally posted by Twannnd View PostHey jongens ik heb een vraagje en ik kom er maar niet uit, ik heb deze achterbumper voor mn mercedes gekocht maar ik kan nergens het merk vinden, zijn er mensen die een beetje verstand hebben van jaren 80 tjoening bumpers? had zelf de bumper vergeleken met amg, lorinser, carat duchalet, d&w maar dat is hem net niet, iemand nog suggesties?
Dat is een Zender bumpert. Mooi man!
Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
moet je wel laag mee gaan met die bumper hoor
omdat die zo schuin aflopen
deze ligt wil lekker, maar was te lui om te lezen hoe
Last edited by P78; 06-04-2013, 10:29 AM.Floccinaucinihilipilification
Comment
-
nou eindelijk men wielen eronder.. na 6 weken bij de spuiter te hebben gelegen..
weet alleen nog niet of ik men voorste velgen breder ga maken of andere adapters ertussen steek, vind ze vergeleken met achter net te ver naar binnen vallen.. dus als iemand nog 35mm RH adapters weet van 5x100 naar 5x112
achter alles al ertussen uit, stelring, rubber.. maar eigenlijk nog niet laag genoeg.. en voor moet ik ook ff aan de gang want stelring zit muurvast.. dit is het resultaat van het weekend.
laat ff wete hoe je erover denk!
Comment
-
zelf ben ik helemaal geen fan van spacers
maar vermits je toch al adapters hebt
tis wel netjesFloccinaucinihilipilification
Comment
-
sorry thomas, maar zo naast die van rolfts is het maar een arm hoopje beiers staalFloccinaucinihilipilification
Comment
-
Originally posted by Ju22dithI just found out my wheels won't be ready in the next 2 weeks..
wat zijn dit voor fokking irritantie kutspammers?
STERF!Last edited by loekaaz; 06-05-2013, 04:19 AM.Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
Comment