Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • belgie

    en blijkbaar moet hij ook nog invullen hoe hoog ik hang en zo (tis een banden en schroefsetboer )
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • Verrekte hipsters ook en shit organiseren.

      In België is dat allemaal flink beperkt

      Comment


      • Mijn auto is gelukkig goedgekeurd afgelopen maandag. Alleen trekt die nu met remmen echt bizar naar links. Maar eens even nakijken.

        Comment


        • Te weinig plaoties hier mensen

          Nou, ik heb het een en ander in werking gezet voor DUMPd 2K13, iets héél subtiels, maar als het lukt...

          Verder bezig met het maken van de beste deal op 18x8J trackvelgen voor mijn Toyo Proxes R888's en in afwachting van het resultaat van een feature door Netherstance.nl

          Ik had zelf nog wat crappy cellphone pictures geschoten dus die plaats ik nu maar ff





          Mzzl

          Comment


          • Wat hebben ze er aan gedaan dan?

            Comment


            • Originally posted by mayhem View Post
              nope,

              Even voor de zekerheid, na inschrijven komt er geen bevestiging dat je ingeschreven bent?
              Vind het zo stom dat er geen mail uitgaat als je je hebt ingeschreven.
              Het is ook een inschrijving óm geselecteerd te kunnen worden voor indoor begreep ik.

              @ GinoGJ
              Ik heb (nog) geen mail gezien, maar heb wel persoonlijk te horen gekregen dat ik geselecteerd ben voor indoor

              Comment


              • Originally posted by RallyePug View Post
                Mijn auto is gelukkig goedgekeurd afgelopen maandag. Alleen trekt die nu met remmen echt bizar naar links. Maar eens even nakijken.
                Hebben ze aan het remsysteem liggen sleutelen wellicht?

                Comment


                • Originally posted by P78 View Post
                  raad is wie er is afgekeurd bij de apk
                  Dat zuigt! Wat een gedoe allemaal zeg, tijd, moeite én (on)kosten!

                  Comment




                  • Idd meer fotos verdorie! Ik heb nog wel random shit dacht ik..



                    Ik heb mijzelf een 2 a 3 maanden plan jongens. Vakantie lekker aan de beun en een mig mag unit kopen en wielkasten bouwen en op school spacers maken. Rolfts heeft de krachtstroom en lucht leidingen in gegraven, dus ik kan in theorie al spuiten. Maar eerst flexen en lassen!

                    Vet goed plan toch of nie??

                    Comment


                    • Als we dan toch met fotoos gaan strooien,

                      mn nieuwe FB- omslagfoto:

                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • Ik heb ook auto foto's!

                        Check us out @ Facebook: Flatworx

                        Comment


                        • Ik ga mijn moeke wel ff aanspreken dat ze met een normale camera fotos van me otto gaat make

                          Comment


                          • Originally posted by iloow View Post
                            Ik heb ook auto foto's!

                            En dit zit echt fucking toight jonge shhiiieeeeeet

                            Comment


                            • U vraagt random

                              U krijgt random

                              [ame="http://www.youtube.com/watch?v=uvYxXBMqEOM"]Radar (Rémi Gaillard) - YouTube[/ame]
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • Nice you guys!

                                Comment

                                Working...
                                X