If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Een heeft 10 gram lood de ander 3 tussen 90 en 120 gram lood, ga eerst porberen en als geen trillingen zijn dan is het goed, indien wel zal er niet veel gereden worden
haha ken het probleem. Ik heb zelf op een blauwe maandag nog een maandje voor de Kwikshit gewerkt. Die gasten die daar permanent werken, hebben een brein niet groter dan een pinda. Dat is dus één van de redenen waarom je je velgen altijd beschadigd OF slecht gebalanceerd terug krijgt. Als je je dure velgjes laat monteren/balanceren, moet je ALTIJD ( LET OP! ALTIJD!) meelopen naar diegene die de klus gaat uitvoeren. Met de woorden:
"Luister gap, dit zijn hele dure velgen. als er ook maar één krasje, buts of trilling vanaf komt, kom ik persoonlijk je kop van je romp trekken. Bégrepen?"
Althans, zo heb ik mijn toenmalige collega iig geinstrueerd...
Ik heb deze winter de banden van de Brabussen laten halen bij een andere bandenboer: kreeg de randen bekrast ben gebutst terug. Heb ze gewoon af laten draaien op hun kosten. Gvd velgen van 900 ballen naar de klote gewerkt
Ik zit in het wereldje, vaak zijn monteurs te lam om de band ff een kwart of halve slag te draaien om onbalans van band en wiel tegen elkaar weg te spelen.
Maar ziet er verder lekker uit hoor!
Comment