Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • die hebbe zo'n soort tshirt voor de lol

    zal is zien dak er een pic van terug vind

    want FB is geblokkeerd hier opt werk
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • Heb ff gezocht en gevonden....

      Ja, waarom niet....

      Ik zou m dragen.... Als een baas!

      Comment


      • Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • Bandjes liggen er op, maar degene die de velgen geklokt heeft, heeft stilaan een brilleke nodig...

          KEEP IT SIMPLE STUPID!!

          Comment


          • Zo das zonde!

            Comment


            • Banden blijven er voorlopig op, zal ze volgende winter met hulp van puc wel zelf doen...
              KEEP IT SIMPLE STUPID!!

              Comment


              • Ooh je bent er nogal makkelijk over...

                Lijkt het erger dan dat het is?

                Comment


                • Originally posted by Riskant View Post
                  Ooh je bent er nogal makkelijk over...

                  Lijkt het erger dan dat het is?
                  Een heeft 10 gram lood de ander 3 tussen 90 en 120 gram lood, ga eerst porberen en als geen trillingen zijn dan is het goed, indien wel zal er niet veel gereden worden
                  KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                  Comment


                  • Oké, of er is er 1 heeeeel erg recht!

                    Comment


                    • Krom of zit die band er nie goed om?

                      Comment


                      • haha ken het probleem. Ik heb zelf op een blauwe maandag nog een maandje voor de Kwikshit gewerkt. Die gasten die daar permanent werken, hebben een brein niet groter dan een pinda. Dat is dus één van de redenen waarom je je velgen altijd beschadigd OF slecht gebalanceerd terug krijgt. Als je je dure velgjes laat monteren/balanceren, moet je ALTIJD ( LET OP! ALTIJD!) meelopen naar diegene die de klus gaat uitvoeren. Met de woorden:

                        "Luister gap, dit zijn hele dure velgen. als er ook maar één krasje, buts of trilling vanaf komt, kom ik persoonlijk je kop van je romp trekken. Bégrepen?"

                        Althans, zo heb ik mijn toenmalige collega iig geinstrueerd...

                        Ik heb deze winter de banden van de Brabussen laten halen bij een andere bandenboer: kreeg de randen bekrast ben gebutst terug. Heb ze gewoon af laten draaien op hun kosten. Gvd velgen van 900 ballen naar de klote gewerkt
                        Last edited by loekaaz; 05-21-2013, 01:03 PM.
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                        Comment


                        • Originally posted by fpsthomas View Post
                          Krom of zit die band er nie goed om?
                          Zijn hagelnieuw, dus gewoon slecht gecentreerd...
                          KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                          Comment


                          • Haha met balanceren moet je dat dan toch wel zien? Die monteur iets teveel van de jenever gesnoept in de middag pauze haha

                            Comment


                            • Originally posted by hb24 View Post
                              Banden blijven er voorlopig op, zal ze volgende winter met hulp van puc wel zelf doen...
                              Je brengt ze nu en ze zijn dan volgende winter klaar bedoel je..?

                              Comment


                              • Ik zit in het wereldje, vaak zijn monteurs te lam om de band ff een kwart of halve slag te draaien om onbalans van band en wiel tegen elkaar weg te spelen.
                                Maar ziet er verder lekker uit hoor!

                                Comment

                                Working...
                                X