Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ze liggen nu een dag in azijn, zal het nog ff aankijken en dan zien we wel wat de volgende stap is

    haast je met dat polijst spul, dan kan ik dat bij jou komen doen

    ben toch nog maar aan het schuren

    eentje is wel gedaan denk ik, die mag gepolijst worden
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • Waar kan je dat zoutzuur kopen, denk niet bij elke supermarkt :P

      Comment


      • Originally posted by Twannnd View Post
        Waar kan je dat zoutzuur kopen, denk niet bij elke supermarkt :P
        Haha bij de jumbo naast de ranja :p

        Comment


        • Ik heb de mijne gewoon bij de Gamma vandaan Echt chemische troep, maar het doet waar het voor gemaakt is. Je ziet serieus de roest,kalk en andere aanslag van de boutjes af vallen. Die van mij staan nu zeker 2 dagen in de azijn, maar worden niet half zo mooi als een halve dag in t zoutzuur. Ik zal jullie over een paar dagen t verschil tussen mijn boutjes in de azijn en Robin zn boutjes in het zoutzuur laten zien

          Waarschijnlijk doen we de boutjes polijsten en afmaken bij onze vaste velgenopknapboer. Hoop volgende week ergens.
          Check us out @ Facebook: Flatworx

          Comment


          • ik had die van mij ook in de azijn gedaan, dus ben wel benieuwd hoe dat in zoutzuur werkt!

            Comment


            • Ik zou ten allen tijde nieuwe (verchroomde) boutjes kopen, heb al een aantal keren gezien dat hergepolijste boutjes bijna direct weer begonnen te oxideren, voor boutjes is zo'n chroomlaagje toch iets sterker imo.
              Don&Vlad || SOHK
              ---------------------------------------------------------
              '90 Honda Civic Shuttle EE2

              Comment


              • Ik ga t eerst f zo proberen. Is het niks, kunnen we altijd nog nieuwe bestellen
                Check us out @ Facebook: Flatworx

                Comment


                • Boys, ik zit met een probleem..

                  Ik wil me Mito's in kleur laten spuiten, echter ben ik er nog niet uit wat. Ik zit hart te twijfelen of Bordeaux rood niet teveel word onder mijn auto. Ik zit er nu aan te denken om 1 velghart morgen f langs de spuiter te brengen en hem die kleur te laten spuiten, hem dan te monteren in 1 van de randen en even te monteren om te zien hoe het staat.

                  Ik wil niet gaan verdichten, want tegenwoordig lijkt iedereen met een mooie velg dat te doen in de VAG scene, en ik wil sowieso niet "velgengrijs" zeg maar, want dat is... Ja, grijs. En saai.

                  Bennie zegt Adoniseren, wat zoveel inhoud als ver-rode-kerstbal-iseren. Ik weet niet of ik dat heel mooi vind.
                  Alex zegt wars bordeauxrood toch gewoon doen :P

                  Het worden geen velgen waar ik standaard elke dag op ga rijden, maar velgen die ik mooi hou voor naar meetings en shows.

                  Iemand andere suggesties met voorbeelden?
                  Check us out @ Facebook: Flatworx

                  Comment


                  • Ik wil evt wel een hart in die kleur voor je photoshoppen, als je een goede foto heb
                    Wat me ook gaaf lijkt om te laten doen is het hart te laten verkoperen.

                    Comment


                    • Echt een hele goede foto heb ik niet.. Wel zoiets.

                      Check us out @ Facebook: Flatworx

                      Comment


                      • Got some new alloys for her...

                        Comment


                        • Sickkkk!

                          Comment


                          • Zo iloow heb eens even gephotoshopt, vind rood het mooist staan maar heb ook nog wat andere variaties geprobeerd :P Het is niet helemaal realistisch maar hoop dat je een beeld krijgt.









                            Comment


                            • Thom, donker paars.... Staat goed bij je handtas ...

                              Comment


                              • Haha bij je man purse

                                Comment

                                Working...
                                X