If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Yea buddy! Sjaak ownt wel de Nederlandse neppe shit show, dus hij doet t handeltechnisch wel goed. Toch zou ik liever thuis zitten met een uitkering, dan rijk worden met meuk verkopen. En dan nog zeggen dat ze kwalitatief net zo goed zijn als originele..
En ook zou ik mensen die fakes kopen willen slaan. Want slaan is fijn. Gewoon de backhand pimpslap zeg maar.
Als je een Porsche kan kopen kom je niet bij Sjaak voor een goedkope schroefset of neppe kutvelgen.
Het overleg tussen de alliantie van ANWB, BOVAG, FEHAC, FOCWA, KNAC en RAI Vereniging en staatssecretaris Weekers (Financiën) over de MRB-vrijstelling voor oldtimers is mislukt.
Het voorstel van de alliantie om de leeftijdsgrens voor benzineauto’s per 1 januari 2014 te verhogen naar 30 jaar en die voor diesel- en LPG-auto’s naar 40 jaar is door Weekers afgewezen. Hij wil aanvullend de dan nog vrijgestelde voertuigen belasten met een kwarttarief motorrijtuigenbelasting danwel via een dagenkaart. Daarnaast wil hij klassieke motoren en vrachtauto’s belasten, terwijl de alliantie de huidige regelingen voor deze voertuigen in stand wil houden. De alliantie maakt zich ernstig zorgen over de schade, die door bezitters, handelaars en restaurateurs van klassiekers wordt geleden. Internationaal geldt een fiscale leeftijdsgrens van 30 jaar voor oldtimers.
Het voorstel van de alliantie betekent een directe verbetering voor milieu en leefomgeving en zorgt voor aanzienlijk meer MRB-inkomsten. Daarnaast is het voorstel conform de wens van de Tweede Kamer om het dagelijks gebruik van de oldtimer te ontmoedigen, maar de MRB-vrijstelling in stand te houden voor mensen die de oldtimer hobbymatig gebruiken.
Kreeg ik net binne van een maat van me. Ik denk dat we een dagenkaart krijgen, kun je tegenwoordig jammer genoeg niet meer mee sjoemelen met alle kenteken registratie ellende :p
Comment