Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by iloow View Post
    Kan je dan niet beter gewoon de boel opschuren, primen en je auto rollen? Als je het kwalitatief goed doet kan het echt heel mooi uitpakken.
    Rollen moet je doet met jachtlak, bij voorkeur 2 componenten.
    Werkt als een tiet.

    Comment


    • Jah,, wat niet kan is nog nooit gebeurd:p

      Comment




      • Was druk op de oprit vanavond!

        Comment


        • Tsjuh! leuke vrienden heb je
          Last edited by loekaaz; 04-12-2013, 06:37 PM.
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • je pugje staat op straat bescheiden te wezen zeker?
            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • Die staat op de parkeerplaats ja

              Comment


              • beetje laat maar nog foto's van wangan











































                hier de rest
                Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.


                Comment


                • Zijn nog een hoop die een lesje "fitment" nodig hebben...

                  Comment


                  • Shit idd hey..

                    Maar geloof dat Wangan niet alleen stance is toch? Al zouden de meeste wagens er al een pak beter uit zien als ze een velg met wat meer breedte pakken..

                    Ook sta ik toch altijd weer te kijken dat mensen kiezen voor een nieuwe velg uit de winkel, in plaats van een opgeknapt 2 of 3 delig vintage wiel dat ze zelf naar smaak kunnen aanpassen.. Voor dat kleine beetje geld meer maakt t je auto in mijn ogen toch een pak dikker
                    Check us out @ Facebook: Flatworx

                    Comment


                    • Wangan is meer JDM dan "stance". Al staan sommige wel heel vreemd op hun wielen.

                      Comment


                      • Originally posted by iloow View Post
                        Shit idd hey..

                        Maar geloof dat Wangan niet alleen stance is toch? Al zouden de meeste wagens er al een pak beter uit zien als ze een velg met wat meer breedte pakken..

                        Ook sta ik toch altijd weer te kijken dat mensen kiezen voor een nieuwe velg uit de winkel, in plaats van een opgeknapt 2 of 3 delig vintage wiel dat ze zelf naar smaak kunnen aanpassen.. Voor dat kleine beetje geld meer maakt t je auto in mijn ogen toch een pak dikker

                        Dat is in elke scene een drama. Zoals vandaag ook weer op VAG Azeven.
                        het mag gewoon niets kosten.
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Laatst ook een meeting in België gedaan. Ik maar denken dat daar heel veel puristen rondrijden, nou.. Kwam ik f van een koude kermis thuis. Ik denk dat zeker 90% op reps rondreed. En dan nieteens goede reps, maar gewoon echt lelijk. Sommige leken wel van plastic gemaakt :S
                          Terwijl je voor het zelfde geld een mooi opknapsetje heb..

                          Ik zal het nooit gaan begrijpen denk ik
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

                          Comment


                          • Brofist!
                            Don&Vlad || SOHK
                            ---------------------------------------------------------
                            '90 Honda Civic Shuttle EE2

                            Comment




                            • TJAPOW!!!
                              Check us out @ Facebook: Flatworx

                              Comment


                              • tja, nieuwkoop is beter zeker, ook al zijn het replica's
                                Floccinaucinihilipilification

                                Comment

                                Working...
                                X