Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Verf stripper is pas goed als je er een vergunning voor nodig hebt haha

    Comment


    • Vandaag de alternator gesoldeerd, afgewerkt en geplaatst, dus de blok is klaar, ook is het expansie stuk binnen gekomen






      Hoe de blok was...
      KEEP IT SIMPLE STUPID!!

      Comment


      • Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • Iemand nog bbs rs 178/198 binnen en buitenranden over?

          Comment


          • Zie al wel weer dat er hier hard gewerkt wordt!

            Ik kan helaas alleen in het weekend aan de auto werken dus verwacht niet te veel updates van mijn kant maar ga dit weekend een paar plaatjes schieten samen met een e30 van een maat van mij dus die zal ik hier wel posten.
            Is dat ook een beetje de bedoeling van deze thread of kan ik beter mijn eigen thread aan maken?

            Comment


            • Deze draad is random as fuck :p

              Comment


              • Ja, wat jij wil....

                Je mag ook een "build-thread" aanmaken....

                Maar das meer voor "builds" ...

                Random foto's mag je hier droppen...

                Kan topic-titel niet meer veranderen anders was het wel veranderd...

                Comment


                • Ja zo'n idee had ik al. Zal dit weekend alle foto's die ik heb even bij elkaar schrapen en kijken of het genoeg is voor een eigen thread.

                  Comment


                  • Ach, de gezelligheid zit m hier iig :P
                    Check us out @ Facebook: Flatworx

                    Comment


                    • Keb wel dit gevonden Lex??

                      vwforum, volksforum, volkswagen, vw, vag, forum, nederland, holland, problemen, techniek, sjoemelsoftware, dieselgate, dieselschandaal, audi, skoda, seat, golf, jetta, passat, polo, lupo, fox, tiguan, phaeton, touareg, caddy, transporter, up, sharan, vento, touran
                      Check us out @ Facebook: Flatworx

                      Comment


                      • Ja doe dat. Is altijd leuk om de progressie van een auto bij te houden.

                        Ik wil me auto jah zelf gaan spuiten en kwam dit tegen, frozen red!


                        Das wel de bom of niet? En volgens mij ook beter zelf te spuiten dan stuf wat moet glanzen haha

                        Comment


                        • Lekker

                          Jet ready for paint


                          KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                          Comment


                          • Kan je dan niet beter gewoon de boel opschuren, primen en je auto rollen? Als je het kwalitatief goed doet kan het echt heel mooi uitpakken.
                            Check us out @ Facebook: Flatworx

                            Comment


                            • frozen red and candy white velgen

                              DOEN

                              gvd hb, ineens updatedag vandaag?
                              Floccinaucinihilipilification

                              Comment


                              • Ja heb een keer een e30 gerold zag er opzich lang niet gek uit. Maar zelf spuiten wil ik graag een keer proberen

                                Ik fotosoep nog een keer witte styling 32's eronder. Moet haast wel awesome zijn maar ik durf het nog niet helemaal :p nog ff wennen haha

                                Edit: je hebt gewoon geleik! Ik zal volgende week me velgen gaan stralen en laat ik ze poedercoaten. Zit nu toch ultra crappy paint job op!

                                Comment

                                Working...
                                X