Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nope geen proper, USA a8 je hebt er 2 versies van lijken op de white/ black up wielen maar breder en sleuven zijn smaller.

    Comment


    • Picca's zeggen zo veel méér....

      Comment


      • deze?



        ps dit is een vr6-je
        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • Dat VR6'je ziet er clean uit zeg, wow!





          Voor wat betreft mijn Sub'je...

          Form and Function... but as close as possible towards both. So that I still can take part in trackdays, the car is for driving!


          Formed Functionality or Functional Form....

          Teaser from more to come in time... I hope within a few weeks!



          Wellicht tot op Heaven on Wheels 24 mrt of op de Wangan Warriors meet 30 mrt?!

          Mzzl

          Comment


          • nu nog die stickers dumpen en hij is even clean als die vr6
            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • P78

              nee niet deze, zijn geen high up look wielen. Maar zoals ik al zij ga vanmiddag foto's plaatsen, dus geduld. Aez tycoon lijkt er btw ook wel op.

              Suburuuh

              Foto's volgen snel, voorbeeld foto van onder een lupo weliswaar. Moest gistr sporten en heb de pc/ laptop nog niet aan gehad alles eff via de mobiel.

              Comment




              • dit?
                zijn dit a8 wielen? weer wat bijgeleerd
                Floccinaucinihilipilification

                Comment


                • Geen gekke wieltjes iig Best grappig!
                  Check us out @ Facebook: Flatworx

                  Comment


                  • Is wat voor te zeggen, ik twijfel al een tijdje namelijk.

                    Misschien later dit jaar

                    Comment


                    • Ziet er goed uit!

                      Comment


                      • Originally posted by Maze View Post
                        Iloow

                        Blijft lastig idd, heb 4x100 dus een hoop ken er onder. Maar wel liever 16 anders ligt ie te laag voor een daily. Rijd a7, a8, a10 ,a4 , a5 a44 ,a9 en n2nogwat tussen alkmaar en hoorn en er zitten slechte heuvelige dingen tussen.
                        nie zo piepe. Ik kom uit de Beemster en de enige obstakels zijn hier een paar drempels waar je wat langzamer overheen moet en een bruggetje in het dorp hiernaast...Heuvels en gebergte kenne we hier niet in NH


                        Originally posted by Suburuuh View Post
                        Dat VR6'je ziet er clean uit zeg, wow!

                        Voor wat betreft mijn Sub'je...

                        Form and Function... but as close as possible towards both. So that I still can take part in trackdays, the car is for driving!


                        Formed Functionality or Functional Form....

                        Teaser from more to come in time... I hope within a few weeks!



                        Wellicht tot op Heaven on Wheels 24 mrt of op de Wangan Warriors meet 30 mrt?!

                        Mzzl
                        En toch blij ik er bij: een scooby moet een spoilert achterop zn butt hebben
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                        Comment


                        • ALs een scooby echt plat op de grond ligt vind ik zonder spoiler ook dik, anders mag er idd wel een spoiler op.

                          Comment


                          • Ben het eens met Gino en loekaaz, maar voor trackdays komt de klep met spoilert er ff terug op

                            Nog een teaser shot... (By Rens Adams)

                            Comment


                            • Loekaaz

                              Ik heb nu een allu carter en wil wel een beetje kunnen rijden, d.w.z. niet links door een truck ingehaald worden. begin a7 bij hoorn en bij de afrit zijn niet best en over de dorpen naar huis is geen optie moet dan 35-40 rijden. hij lijkt niet plat maar staat laag zat voor nu.

                              de 107 paste geen pakje peuken meer onder voor maar daar was alles veel hoger geplaatst subframe en chassisbalken waren het laagste punt nu sub en carter en als daily wel rijdbaar moet zijn.

                              Foto van de wielen.



                              Dit zijn de wielen en komen onder de golf 2 weg.

                              Comment




                              • F Notchie door PeterNotch.. Topwerk
                                Check us out @ Facebook: Flatworx

                                Comment

                                Working...
                                X