Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vandaag even m'n borbets gemonteerd, kijken hoe het stond.
    Auto was niet helemaal in z'n veren gezakt vanwege opkrikken, dus ligt iets hoger dan normaal.
    Maar ik vind het zelf echt helemaal super hoe het staat.

    Comment


    • Verf de rest van die auto ook zwart man....



      Dan heb je een dikke combi!

      Comment


      • Staat echt heel erg lekker man! Me gusta!

        Zijn die dakdragers speciaal E30 spec of zijn ze universeel?

        Comment


        • Ja ik wil dat wel, maar net als de motorkap als je van dichtbij kijkt is het niet geweldig egaal.
          Ben bang dat als ik de hele auto doe, het wel lelijk word... Of juist mooi want ik hou wel van zon ruwe look. Hmmmmm


          Dakdragers lagen bij m'n vader in de schuur, ik geloof dat ze vroeger op m'n moeders Renault 5 hebben gezeten haha
          Last edited by GinoGJ; 01-15-2012, 02:02 PM.

          Comment


          • Ligt aan mij of steekt de voorwiel verder na buiten dan achter?

            Comment


            • Ja dat klopt idd, de velg liep aan op de remklauw dus heb ik 5mm spoorverbreders ertussen.
              Denk dat ik achter ook spoorverbreders doe om het gelijk te maken.

              Comment


              • Gewoon doen..... beetje je best doen.....

                @Mr.M .. I like your onderschrift!

                Comment


                • Volgens mij valt alles nog redelijk in de kasten als je hem verder verlaagt.

                  haha, Vind dat we wel een icoon verdient hebben. moet hem alleen nog beetje bijwerken

                  Comment


                  • Originally posted by GinoGJ View Post
                    Ja ik wil dat wel, maar net als de motorkap als je van dichtbij kijkt is het niet geweldig egaal.
                    Nee dit is juist gruwelijk! Die beige kleur vind ik een van de mooiste kleuren op een E30. Als je hem helemaal zwart rolt heb je weer zo'n standaard zwart gerolde bak. Dit is origineel

                    Comment


                    • Zit je trouwens ook op het E30 forum?

                      Comment


                      • Ziet er goed uit man! spacertje op de achterkant nog inderdaad, en dan een eindje verlagen, volgensmij komt het dan precies goed uit.

                        Comment


                        • Originally posted by Mr.M View Post
                          Volgens mij valt alles nog redelijk in de kasten als je hem verder verlaagt.

                          haha, Vind dat we wel een icoon verdient hebben. moet hem alleen nog beetje bijwerken
                          Laat maar weten als je hem klaar hebt... zo'n onderschrift wil ik ook wel rocken!

                          Comment


                          • Originally posted by dropped_ View Post
                            Nee dit is juist gruwelijk! Die beige kleur vind ik een van de mooiste kleuren op een E30. Als je hem helemaal zwart rolt heb je weer zo'n standaard zwart gerolde bak. Dit is origineel
                            Ja ik vind de combinatie van deze kleuren wel erg stoer, dus ik weet nog niet.

                            Originally posted by DDM View Post
                            Ziet er goed uit man! spacertje op de achterkant nog inderdaad, en dan een eindje verlagen, volgensmij komt het dan precies goed uit.
                            Ja maar dan zal ik eerst m'n middendemper, of de hele uitlaat omhoog moeten halen want die ligt nu al erg laag en scraped al best vaak.. Maar voorlopig blijft hij deze hoogte.

                            Weet iemand misschien welke as breder is, want zonder spacers had ik gemeten en bleek de vooras 1cm breder te zijn..... Offf heb ik verkeerd gemeten? :p

                            Comment


                            • Mr.M gaaaaaf onderschrift!

                              Comment


                              • Originally posted by audistefan View Post
                                Mr.M gaaaaaf onderschrift!
                                dit (maar net iets minder hollands uitgesproken dan )
                                Floccinaucinihilipilification

                                Comment

                                Working...
                                X