Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nie mijn foto maar tis wa ik moet hebben. Of toch iets in die aard, kamer hoeft zo groot niet zijn. Studs afzagen is te riskant want kga dan teweinig draad hebben voor m'n andere wielen die ik nodig heb voor de keuring...



    Voor moeste het nog nie weten, die uitgefreesde vlakken tussen de boringen :p

    Comment


    • Kun je niet extra studs erbij krijgen en uitwisselen? Dan kun je 1 setje korter maken en de ander bewaren voor de andere velgs.

      Of even kijken bij een metaal bewerkings bedrijf in de buurt en hun ff vragen over freezen

      Comment


      • Studs wisselen is nie zo easy bij volvo, alles moet ervanonder. En moest het nu voor alle 4 zijn zou ik de moeite nog doen

        Comment


        • doe het gewoon, wissel alles

          ben je ineens van die verdomde 5x108 af
          Floccinaucinihilipilification

          Comment


          • Vandaag de auto bij de ballen gehad. En geleik even een buildthread gebouwd voor em!

            Post your build threads here! Keep us updated on what you're doing in your garage.


            5x108 idd niet echt een chille steek volgens mij.

            Comment


            • 5x108 is zwaar ruk lijkt me ! vooral als je dikkere bbs'jes wilt ofzo !

              Comment


              • Originally posted by loekaaz View Post
                Zojuist de 3.0 uit de 'sloper' gehaald. morgen ff op de bok zetten en reviseren die handel!

                gelukkig hebben we de foto's nog;






                Een standaard motortakel is zooooooooo 2012



                .
                Ik voel me wel oldschool om nu nog een blok met een motortakel eruit te lepelen
                Last edited by bmwstefan; 02-11-2013, 04:45 PM. Reason: was toch wel een wat grotere motorblokkie xD

                Comment


                • haha, iemand die soms de "amsterdammer" nam

                  zie net dat de grote baas van Fyra is opgepakt in corruptieschandaal
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • Iemand interesse een "6-in-lijn bijzet tafel' ?

                    De 3.0 gaat dus niet werken. Cilinder 6 heeft schijnbaar zelfmoord gepleegd. Een stukje zuigerveer heeft zo'n beetje alles in de verbrandingskamer gesloopt. lekkere schrapen + een kuil langs de wand en een beste buts in de zuigerrand gemaakt.

                    En als klap op de vuurpijl waren de in- en de uitlaatnokken van cilinder 1 en 2 zo ver afgesleten dat ze nog nauwelijks open gingen. waarschijnlijk hebben de oliekanaaltjes vol met meuk gezeten en hebben de nokken en de stoters te weinig smering gehad.

                    Conclusie: we gaan kijken voor een ander blok (please laat iemand een 3.4/3.6 op MP zetten!!! )

                    Morgen zal ik wel ff wat foto's uploaden voor de ramptoeristen onder ons...
                    Lucas
                    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                    Originally posted by LCG
                    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                    Comment


                    • mieter, black sludge heeft weer een slachtoffer. je moet ook even in duidsland kijken

                      Comment


                      • Zonde hoor....

                        Succes met de zoektocht...

                        Hier echt drastisch tijd tekort om maar wat aan de Touring te doen..

                        Comment


                        • vr6 zijn de beste bijzettafeltjes
                          Floccinaucinihilipilification

                          Comment


                          • vandaag tussen de buien door even m'n auto buiten gezet voor wat fototjes.
                            Altijd mooi met die donkere wolken:






                            En afgelope week wat spul gekocht voor m'n volgende project!!

                            Comment


                            • Je drinkt in ieder geval het juiste bier

                              E30 ziet er echt dik uit zeg!

                              Comment


                              • ik verslikte mij even in mijn heineken bier toen ik dat bavaria voorbij zag komen, maar voor de rest rete schier spul jonge. lekkere dikke turbo, waarvoor ga je die gebruiken??

                                Comment

                                Working...
                                X