Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BBS is de veilige optie, staat inderdaad ook mooi, maar laat ook zien dat je totaal geen originaliteit in je hebt. De massa vind het mooi, ik wil graag de de massa mijn auto mooi vind, dus dan maar BBS.

    Heb het dan alleen over RS/RM. BBS heeft talloze andere mooie wielen gemaakt, maar die zie je vrijwel nooit, want dan "hoor je er niet bij". Moet zeggen dat dat in de VW wereld wel heel erg is. Daar is originaliteit in wielen (en styling) ver te zoeken.

    Comment


    • Of iedereen heeft dezelfde smaak

      Maar ik snap wel wat je bedoeld.. Zag laatst een filmpje van 1 of andere engelse indoor vw show.. Iedereen, maar dan ook niemand uitgezonderd, stond op BBS of Rotiform. Erg jammer.

      Maar aan de andere kant wil niemand nu meer met Lemans rondrijden, omdat fakking iedereen die goedkope pleuris reps eronder heeft..

      Proppen en omboren, ik zou eens vragen bij www.customcaralloy.nl
      Check us out @ Facebook: Flatworx

      Comment


      • ik vervloek het vandaag de dag nog steeds dat zo veel VAG producten 5x112 patroon hanteren. Alle mooie setjes worden door de VW en Audi knaapies voor mn neus weggekaapt....
        Lucas
        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
        Originally posted by LCG
        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

        Comment


        • Wat moet je hebben dan?
          Check us out @ Facebook: Flatworx

          Comment


          • Originally posted by DutchStance View Post
            Heb het dan alleen over RS/RM. BBS heeft talloze andere mooie wielen gemaakt, maar die zie je vrijwel nooit, want dan "hoor je er niet bij". Moet zeggen dat dat in de VW wereld wel heel erg is. Daar is originaliteit in wielen (en styling) ver te zoeken.

            En daarom heb ik funky goud gekleurde borbet a


            En borbet a zie je in principe ook vrij weinig op vag meets.

            Comment


            • je weet dat ik nog een zeldzaam setje carlsson heb liggen he
              Floccinaucinihilipilification

              Comment


              • Originally posted by Tomson View Post
                Als er iemand iets in 18" 3delig of 19" met randje tegenkomt in 5x108 Mag hij het altijd laten weten.
                17" vind ik wel

                Floccinaucinihilipilification

                Comment


                • Originally posted by iloow View Post
                  Wat moet je hebben dan?
                  Originally posted by P78 View Post
                  je weet dat ik nog een zeldzaam setje carlsson heb liggen he
                  Ik ben nu ff bezig met mn nieuwe EVO wieltjes op te knappen. Het jammere is alleen dat ze maar 7,5x17 zijn. Dr zit ook nog knap Michelin zomer rubber omheen, dus die ga ik niet als winterset gebruiken.. (dat doe je meestal met een 'klein/smal' setje)

                  Jouw Carlssons zijn inderdaad wel baas, maar ik wil graag een breedsetje hebben. Een W124 heeft achter veel ruimte voor een goed dikke set...
                  En zoals je zelf al aangaf: 90% van de autotuning spullen zijn in BE zijn duurder dan in NL. Ze zullen dus vast niet goedkoop zijn. Prove me wrong met een PM zou ik zeggen
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • Originally posted by P78 View Post
                    17" vind ik wel

                    Wel knap. Weet zelfs een setje OZ futura's in 17 liggen in 5x108

                    Maar m'n C30 heeft gigantische kassen en ik ga nie laag genoeg om ze met 17 te vullen. Of ik moet traktorbanden leggen

                    Comment


                    • is een pcd ombouw duur bij zo'n c30?
                      Floccinaucinihilipilification

                      Comment


                      • Heb me niet kunnen inhouden voor het GT logo te passen
                        KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                        Comment


                        • Originally posted by hb24 View Post
                          Heb me niet kunnen inhouden voor het GT logo te passen
                          Top, laat je dan ook GT op het kenteken zetten?

                          Comment


                          • lukt amper in belgie

                            fucking belgische equivalent van apk
                            Floccinaucinihilipilification

                            Comment


                            • Originally posted by P78 View Post
                              lukt amper in belgie

                              fucking belgische equivalent van apk
                              Is onmogelijk in België, maar wordt wel verzekerd voor die motor
                              KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                              Comment


                              • Oke jammer

                                Comment

                                Working...
                                X