Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Je praat er erg makkelijk over gino maar het is volledig custom, t is niet t zelfde als 15 inch rs ombouwen naar 16 of 17 rs301 ombouwen naar 18. Ben benieuwd waar je het zomaar laat doen Gino, aangezien er maar een paar zijn die dit kunnen en ik alle 4 persoonlijk goed ken.

    Is idd 4 binnen en 4 buitenbedden volledig custom. En je bent zeker 250 plus de rand kwijt.

    Comment


    • Ik denk dat je mij bedoeld richard

      Ik zou m naar marnix brengen van custom car alloy. Waar hij ze heenbrengt o.i.d weet ik niet.

      Maar leg me eens uit dan, waarom is het makkelijker een 17" rs velg om te bouwen naar een 18" dan een 17" futura? Enige verschil is de steek van de kleine boutjes toch? Dus je hebt andere velgenranden nodig, en evt moet je de gaten zelf precies laten boren door iemand met een machine daarvoor (frees denk ik?)
      Last edited by iloow; 01-14-2013, 11:12 AM.
      Check us out @ Facebook: Flatworx

      Comment


      • De 18 inch rs is gewoon leverbaar, het omboren is t werk, binnen dismeter verschilt 2.1 mm. Dus geen mal werk.
        En marnix kan t inderdaad leveren, net zoals peter en arjen en dirk

        Comment


        • Iemand nog 3 delige Borbet A 16"x8J, voor 600 euro??? Goedkoop!


          Comment


          • Originally posted by Richardk View Post
            Je praat er erg makkelijk over gino maar het is volledig custom, t is niet t zelfde als 15 inch rs ombouwen naar 16 of 17 rs301 ombouwen naar 18. Ben benieuwd waar je het zomaar laat doen Gino, aangezien er maar een paar zijn die dit kunnen en ik alle 4 persoonlijk goed ken.

            Is idd 4 binnen en 4 buitenbedden volledig custom. En je bent zeker 250 plus de rand kwijt.
            Je bent idd een leuk bedrag kwijt, maar je krijgt ook iets exclusief in de plaats, Joachim in België heb je ook nog
            KEEP IT SIMPLE STUPID!!

            Comment


            • dus wat doe ik nu..

              ombouwen, of 18" zoeken
              Floccinaucinihilipilification

              Comment


              • Wat jou voorkeur heeft en wat jou portomonee liever wil!
                Check us out @ Facebook: Flatworx

                Comment


                • Originally posted by GinoGJ View Post
                  Ff passen toch :
                  Nice job dat kleurtje!


                  Ik zag een oproep voorbij gaan met de hoop op meer stance rides in 2013....

                  De bedoeling is om het dit jaar voor elkaar te hebben!

                  Ik heb namelijk WORK XD9's in white 18x10 eind vorig jaar aangekocht!
                  Nothing new in the USA maar des te meer in NL en Europa!

                  De velgen staan klaar voor wat fitment lipsize = 73mm
                  Wil de 23e maart op Heaven on wheels staan in België namelijk, als season opening!



                  Greetz
                  Gerben

                  Comment


                  • Sick!

                    Comment


                    • Aangekocht nog wel, wil het telefoon nummer wel hebben van de gene die jou begeleid heeft tot deze aankoop.
                      Kan zelf ook nog wel een mooi setje velgen gebruiken onder me subaru.

                      Comment


                      • Originally posted by P78 View Post
                        dus wat doe ik nu..

                        ombouwen, of 18" zoeken
                        lekker wat anders zoeken. ombouwen naar 18 is kapitaalvernietiging. Dr is zat moois te vinden in 18 inch... Toch?
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                        Comment


                        • Originally posted by Suburuuh View Post
                          Nice job dat kleurtje!


                          Ik zag een oproep voorbij gaan met de hoop op meer stance rides in 2013....

                          De bedoeling is om het dit jaar voor elkaar te hebben!

                          Ik heb namelijk WORK XD9's in white 18x10 eind vorig jaar aangekocht!
                          Nothing new in the USA maar des te meer in NL en Europa!

                          De velgen staan klaar voor wat fitment lipsize = 73mm
                          Wil de 23e maart op Heaven on wheels staan in België namelijk, als season opening!



                          Greetz
                          Gerben

                          Thanks!


                          En zieke velgen man! Gaat sowieso dik staan

                          Comment


                          • Originally posted by Mr.M View Post
                            Aangekocht nog wel, wil het telefoon nummer wel hebben van de gene die jou begeleid heeft tot deze aankoop.
                            Kan zelf ook nog wel een mooi setje velgen gebruiken onder me subaru.
                            Stuur John van JDMautoparts.nl een mail

                            Originally posted by GinoGJ View Post
                            Thanks!

                            En zieke velgen man! Gaat sowieso dik staan
                            Moet inderdaad wel wat I like's op gaan leveren

                            Comment


                            • Originally posted by loekaaz View Post
                              lekker wat anders zoeken. ombouwen naar 18 is kapitaalvernietiging. Dr is zat moois te vinden in 18 inch... Toch?
                              kapitaalvernietiging.. In Belgie niet hoor!! Die dingen zet je te koop voor het geld dat het je gekost heeft en je bent ze zo weer kwijt

                              Als ik zou moeten kiezen, en je portomonee laat het toe: ombouwen. Das de enige manier om nog een uniek wiel te krijgen, zonder dat iemand je snel nadoet
                              Check us out @ Facebook: Flatworx

                              Comment


                              • Originally posted by Suburuuh View Post
                                Nice job dat kleurtje!


                                Ik zag een oproep voorbij gaan met de hoop op meer stance rides in 2013....

                                De bedoeling is om het dit jaar voor elkaar te hebben!

                                Ik heb namelijk WORK XD9's in white 18x10 eind vorig jaar aangekocht!
                                Nothing new in the USA maar des te meer in NL en Europa!

                                De velgen staan klaar voor wat fitment lipsize = 73mm
                                Wil de 23e maart op Heaven on wheels staan in België namelijk, als season opening!



                                Greetz
                                Gerben
                                Nice man, dat gaat aardig gek staan
                                Wij gaan misschien met wat lui ook naar HOW, ligt er een beetje aan wat het weer, en,of we dat weekend een fotoshoot hebben of niet
                                Check us out @ Facebook: Flatworx

                                Comment

                                Working...
                                X