Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by SanderZ View Post
    bij metrostation troelstralaan
    Hmm welke wagen rij jij? Grijze e36?

    Sta daar trouwens bijna elke dag!

    Comment


    • Originally posted by loekaaz View Post
      Ik vind die swift eigenlijk ook wel geinig. zit wel potentieel in...
      Thanks Alleen de Swift needs more low Ben druk opzoek naar een kwaliteits schroefset. Echter naast KW is er weinig moois te verkrijgen, waar nog een beetje comfort in zit.

      Fijne dagen trouwens voor allen!

      Comment


      • Originally posted by MelloYello View Post
        Thanks Alleen de Swift needs more low Ben druk opzoek naar een kwaliteits schroefset. Echter naast KW is er weinig moois te verkrijgen, waar nog een beetje comfort in zit.

        Fijne dagen trouwens voor allen!
        Das onzin.....

        Check BC Racing...
        Kan je zelfs je gewenste spring rates kiezen...

        Comment


        • Originally posted by Riskant View Post
          Das onzin.....

          Check BC Racing...
          Kan je zelfs je gewenste spring rates kiezen...
          Is het niet zo dat je die alleen maar harder kan afstellen?

          Comment


          • Originally posted by MelloYello View Post
            Is het niet zo dat je die alleen maar harder kan afstellen?
            Ja, en als je m op zijn hardst zet alleen maar zachter...

            Lol....

            Nee geintje... Begrijp niet echt wat je probeert te zeggen..

            Comment


            • Als je m harder kan instellen kan je m toch ook zachter zetten?
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • Nog wat fotokes van de afgelopen dagen
                Schakelmechanisme gereviseerd




                Aan de binnekant de plaatsen waar gelast is behandeld en afgekit


                Water bak wordt volledig matzwart, moet wel nog geschuurd en onvet

                Eerste plamuurwerk in de motorruimte is ook gebeurd


                Nu kan ik ook stilaan beginnen met de kabelboom aan te passen, deze komt immers van een golf 2 moet dus deels verlengd en uitgedund worden
                KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                Comment


                • dikke TJOENING jonge! haha goed bezig..

                  Ik ga vanavond het hemeltje zwart maken. Eerst de slopert, mocht het fout gaan. Daarna 'voor t echie' in de Daily. Iemand nog tips and tricks daarvoor? Was van plan om gewoon knikkerbus te doen, maar heb wel eens iets gehoord over haarspoeling-achtig spul. Is dat een fabeltje of nie?
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • Gewoon spuiten gaat prima.
                    Op hoedenplank iig wel

                    Comment


                    • Maatje van me heeft dat ook gewoon met een knikkerbus gedaan. Die had voor een optimale dekking 3 bussen nodig. Voor een 106. Resultaat: http://imageshack.us/a/img12/970/dakhemelzwart.jpg

                      Comment


                      • Originally posted by loekaaz View Post
                        dikke TJOENING jonge! haha goed bezig..

                        Ik ga vanavond het hemeltje zwart maken. Eerst de slopert, mocht het fout gaan. Daarna 'voor t echie' in de Daily. Iemand nog tips and tricks daarvoor? Was van plan om gewoon knikkerbus te doen, maar heb wel eens iets gehoord over haarspoeling-achtig spul. Is dat een fabeltje of nie?
                        Haarspoeling zou vast ook kunnen op een stoffen hemel,
                        Zou zelf gaan voor spuiten of stofferen. Spuiten kan heel netjes zijn maar heb ze ook wel eens gezien die hele lelijke donkere en lichtere vegen in hun hemel hadden na het spuiten.
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Ik heb het ff uitgeprobeerd op de slopert met een knikkerbus. En het viel me een beetje tegen. Het is een geweven stof, en niet zoīn pluizige zoals een 106 waarschijnlijk heeft. Dus het vlekt als een malle en ik heb waarschijnlijk 3000 bussen nodig om het compleet dekkend te krijgen. Verder wordt het oppervlak niet mooi zacht, maar wordt het een grote verfkorst. Niet mijn ding dus.

                          Stofferen wordt een beetje lastig aangezien het een īgehangenī hemel is. hij hangt vast aan verschillende naden, de handgrepen en de deurrubbers. Ik ben bang dat ik het nooit meer zo mooi zal kunnen terughangen als nu het geval is.

                          Mīn altijd behulpzame moeder kwam met het idee om gewoon sterk verdunde textielverf te gebruiken en dan met een zacht rollertje te werk gaan ipv spuitbussen. We shall see.....
                          Last edited by loekaaz; 12-27-2012, 07:43 AM.
                          Lucas
                          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                          Originally posted by LCG
                          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                          Comment


                          • Originally posted by loekaaz View Post
                            Ik heb het ff uitgeprobeerd op de slopert met een knikkerbus. En het viel me een beetje tegen. Het is een geweven stof, en niet zoīn pluizige zoals een 106 waarschijnlijk heeft. Dus het vlekt als een malle en ik heb waarschijnlijk 3000 bussen nodig om het compleet dekkend te krijgen. Verder wordt het oppervlak niet mooi zacht, maar wordt het een grote verfkorst. Niet mijn ding dus.

                            Stofferen wordt een beetje lastig aangezien het een īgehangenī hemel is. hij hangt vast aan verschillende naden, de handgrepen en de deurrubbers. Ik ben bang dat ik het nooit meer zo mooi zal kunnen terughangen als nu het geval is.

                            Mīn altijd behulpzame moeder kwam met het idee om gewoon sterk verdunde textielverf te gebruiken en dan met een zacht rollertje te werk gaan ipv spuitbussen. We shall see.....
                            Luister naar je moeder...

                            Denk dat dat je beste optie is....

                            Comment


                            • Naar moeders luisteren is altijd de beste optie.
                              Don&Vlad || SOHK
                              ---------------------------------------------------------
                              '90 Honda Civic Shuttle EE2

                              Comment


                              • Mijn audi staat al op pagina 1, maar men porsche staat nog niet in deze topic.
                                bij deze:
                                Last edited by hens; 12-28-2012, 06:04 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X