Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vandaag zijn de eerste onderdelen voor de versnellingsbak binnen gekomen
    KEEP IT SIMPLE STUPID!!

    Comment


    • Ik wens je veel plezier:p

      Comment


      • Dat wordt een lange winter...

        Comment


        • Er staat in Schiedam een rode e30 met een Stanceworks sticker op de achterruit, wie o wie?
          Facebook Sander Zuurbier
          Instagram sanderz28

          Twingo RS

          Comment


          • T zal zomaar niet iemand van hier kunnen zijn sw stickers op je ruit terwijl je nieteens op t forum zit jwz!
            Check us out @ Facebook: Flatworx

            Comment


            • Originally posted by MartijnGizmo View Post
              Dat wordt een lange winter...
              Valt goed mee, een 8 tal uurtjes en hij steekt in elkaar
              KEEP IT SIMPLE STUPID!!

              Comment


              • Even een vraagje voor Loekaaz: Welke lip heb jij onder je Mercedes zitten?
                ik zoek zelf ook zoiets namelijk

                Comment


                • Volgende lading voor de versnellingsbak, nu nog wachten op de arp bouten voor het dif
                  KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                  Comment




                  • Hee jungs, sommige wisten het al.
                    Scirocco is de deur uit, en dit is de replacement.
                    Al grote plannen aan het maken om hem stanceworks waardig te laten worden. Zoiezo eerst maar is wat coils er onder weg flexen:p

                    Comment


                    • Originally posted by Twannnd View Post
                      Even een vraagje voor Loekaaz: Welke lip heb jij onder je Mercedes zitten?
                      ik zoek zelf ook zoiets namelijk
                      -het is de zwarte bumperlijst van een originele voorbumper, door de lengte in tweeen gezaagd op de vouwlijn.
                      -Daarna zaag je m bij het kentekenstuk door de midden, daar haal je een stuk tussenuit, anders is ie te breed. verder haal je de hoeken die richting de wielkast lopen ook weg op de juiste maat. hiervoor heb ik een dremeltje gebruikt.
                      -en dan maak je de twee stukkien die je dan hebt met de platte bovenkant vast aan de onderkant vd bumper dmv popnagels. In het midden heb ik t geveterd met tie-wraps.

                      ff kijken of ik feauteau's heb voor je...

                      yep! here you go:

                      Dit is het eindresultaat:




                      shoe-lacing/tie-wrap veteren in het midden:


                      Hier zat ik wat te kutten met de oude onderlip van mn zwager zn oude e36 M3 3.2 (hij had een splitter gemaakt):



                      zoals je ziet, zit het 'kentekenstuk' er nog steeds. Het is niet de mooiste oplossing, maar door het ABS is het lekker robuust en kan het goed tegen een stootje. Ik heb m inmiddels wel al moeten halveren omdat hij begon te scheuren nadat de gemeente nieuwe (lees: steilere) drempels hadden aangelegd aan onze weg...
                      Last edited by loekaaz; 12-19-2012, 02:48 PM.
                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • Waarom niet een vr6 lip? Lijkt qua vorm wel aardig te passen?

                        Comment


                        • Originally posted by mayhem View Post
                          Waarom niet een vr6 lip? Lijkt qua vorm wel aardig te passen?
                          geen idee... Ik heb geen VR6 in mn schuur staan voor onderdelen... wel een extra w124 :p

                          hier is btw een fotootje van hoe de lip er nu bij staat: Bij 'Cars 'n Coffee' door Autovisie (oude stage adres :p)
                          Lucas
                          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                          Originally posted by LCG
                          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                          Comment


                          • Alles is nu ontvet en gedemonteerd, na de nieuwjaar kan ik beginnen met de wederopbouw
                            KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                            Comment


                            • mijn versnelligsbakkie en diff zijn ook al aardig op hun end. Maar dan haal ik t wel gewoon compleet van een andere auto af ofzo. Wordt mij ff te gortig, al die losse ditjes en datjes... succes ermee!
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • Hmm oke bedankt! zoiets zou bij mij ook kunnen maar ik denk dat het dan makkelijker is om maar eens een vr6 lip te bestellen en die op maat te maken. Andere opite is een Amg lip, Helaas is zo''n amg lip al gauw 200 euro, maar die vind ik ook niet heel erg mooi

                                Comment

                                Working...
                                X