Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Voor mij ook 't liefst 14" of 15" op een MK2 hoor... maar ieder z'n smaak.
    Maar begrijp ik nou goed dat je van een E30 naar een Golf gegaan bent? Daar kan ik dan weer niet helemaal bij:P

    Comment


    • Originally posted by Riskant View Post
      Lekker bezig allemaal!

      Klote winter... Afschaffen dat seizoen...
      Als er maar sneeuw ligt, anders is de winter nutteloos.

      Comment


      • Originally posted by DDM View Post
        Voor mij ook 't liefst 14" of 15" op een MK2 hoor... maar ieder z'n smaak.
        Maar begrijp ik nou goed dat je van een E30 naar een Golf gegaan bent? Daar kan ik dan weer niet helemaal bij:P
        Ik ben ook van E30 naar jetta gegaan.

        14"op een golf 1 is wel mooi...

        Comment


        • Originally posted by DDM View Post
          Voor mij ook 't liefst 14" of 15" op een MK2 hoor... maar ieder z'n smaak.
          Maar begrijp ik nou goed dat je van een E30 naar een Golf gegaan bent? Daar kan ik dan weer niet helemaal bij:P

          kon er niet aan wennen

          is geen daily he, hobbyauto
          Facebook Sander Zuurbier
          Instagram sanderz28

          Twingo RS

          Comment


          • Velggrootte vind ik altijd ook aan het type velg liggen. Is maar net hoe het op de auto staat.

            Hier overigens nog een fatsoenlijkere foto van de kuipen:

            Comment


            • Originally posted by GinoGJ View Post
              Ik ben ook van E30 naar jetta gegaan.

              14"op een golf 1 is wel mooi...
              Originally posted by SanderZ View Post
              kon er niet aan wennen

              is geen daily he, hobbyauto
              Oké, smaken verschillen! (Gelukkig want anders is het ook maar saai)

              Comment


              • btw het was niet dat ik er niet aan kon wennen, wou alleen wat anders haha.

                Mis mijn 6 in lijn wel

                Comment


                • Ik heb van het weekend een klein revi-verfje uitgevoerd op de 300E... De uitlaatspruitstukken staan al op de top- mount Twin-Turbo manier maar daar heb ik uiteraard ff de funds niet voor. zie het als mijn oefen object.



                  Verder heb ik de 260E van een dubbelloops Remus-schoorsteen voorzien. Sound is 10x beter, en op cruisesnelheid niet storend.



                  Achterbanden zijn glad, dus dat geeft mij reden om te kijken naar nieuwe wieltjes... maar eerst ff de cheap-as5 winter-beaters eronder knallen: 16x7,5 500E velgen, waar nog 205-50´s om komen te zitten --> eerst oproken
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • Cool

                    Comment


                    • Klote winter!

                      Krijg allemaal leuke goodies binnen en met de helft kan ik niks behalve naar kijken!

                      Comment


                      • Originally posted by Riskant View Post
                        Klote winter!

                        Krijg allemaal leuke goodies binnen en met de helft kan ik niks behalve naar kijken!
                        Dan koop je een cheap ass winter auto, en E36 in de stalling en gooi je het spul erop.

                        Comment


                        • Originally posted by Riskant View Post
                          Klote winter!

                          Krijg allemaal leuke goodies binnen en met de helft kan ik niks behalve naar kijken!
                          Hoezo, winter is er toch voor om alles wat nog ligt te monteren...

                          Comment


                          • Niet als het je daily is.

                            Comment


                            • ^ het is ind. mijn daily en tweede..
                              Zomerwielen is zomer!

                              Heb ook geen verwarmde garage waar ik binnen kan... Althans vrijwel nooit als het mij uitkomt!

                              Comment


                              • Krijg allemaal leuke goodies binnen en met de helft kan ik niks behalve naar kijken!
                                Ai, niks meer kut dan dat man. Wordt een lange winter

                                Vind overstap naar winterbanden enz al erg zat :P

                                Comment

                                Working...
                                X