Announcement

Collapse
No announcement yet.

DE ORIGINELE Benz-content (w124 260E - 3.0 swap)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lekker bezig loekaazz!

    Comment


    • De beunhazen waren gisteravond maar weer eens aan het werk, ter bewijs was ik ook maar even langs gekomen.

      Serieuze zaken hoor!

















      Het rottige feestje is nog niet voorbij...




      Tot de volgende keer...
      Last edited by loekaaz; 10-18-2017, 06:59 AM.
      For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

      Comment


      • Toffe reportage Jordy! Goed gelukt! <3
        Lucas
        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
        Originally posted by LCG
        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

        Comment


        • Super foto's!
          Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

          Comment


          • Gave foto's eindelijk vooruit gang gaat hij er vandoor jammer weer!

            lijkt wel of hij hem niet af wil hebben...

            Comment


            • ik leef om die cliffhangers inderdaad
              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • Zoals het er nu naar uit ziet,gaat er morgen weer wat meer metaal aan dat rotte hok toegevoegd worden,want die auto moet gewoon eens een keertje klaar

                Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                Fiat Panda 1,2 Dynamic

                Comment







                • PIC DUMP


                  First of all; ik heb weer een setje wielen gekocht. Ubervet breedsetje 80's BBS Brabus 16x10 ET10 en 16x8 ET13.
                  Gaat nevernooit passen op de Gestapo Cruizer. Maar voor het geld kon ik ze niet laten liggen









                  Heb ze op laten halen door een maat van me, en moet ze nog ophalen. Dus later meer hierover...



                  Ohja: Ik had vorige week maandag weer hoog bezoek:




                  weliswaar oud beeldmateriaal van vòòr Jordy's fotoshoot. Maargoed. blijft leuk:

                  CHOP


                  CHOP CHOP


                  ERMAGHERD


                  BZZZZZZZTTT


                  FLABBERGASTED


                  NOG MEER BZZZZZTTTT


                  OOOOOHHHH


                  AAAAAAHHHHHH





                  En toen gingen we op meerdere plekken prikken.... (sad face)


                  (*HORROR*)


                  (*INTENSIFIES*)


                  (*FULLY INTENSIFIED*)


                  (*CLIMAX*) tuntuntun...


                  NOG MEER HAKKEN EN ZAGEN


                  Sander claimde nogal ervaren te zijn in het verwerken van grijze, plakkerige en niet nader te noemen semi-dikke substanties. Dus liet de beste jongen zijn gang gaan.

                  Moet zeggen dat de ervaring er duidelijk van af fapt... eh... spat.







                  En toen mocht ik zelf ook een stukkie MigMaggieBakEnBraad doen


                  BRUUT. Ik ga ook een MigMaggie kopen. Zoveel beter dan die inductieelektroden troep...



                  SO LONG

                  GAYBOYS!

                  Last edited by loekaaz; 10-18-2017, 07:03 AM.
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • Lekker bezig met de roest, nog nooit mee bezig hoeven zijn meer had begrepen dat het echt bulten werk is

                    en wat ene knoeperts die velgen, wel dik!
                    Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                    Comment




                    • Eindelijk mijn eigen Mig/Maggie bak-en-braad aangeschaft. 150 Amps, works like a charm.
                      Nu hoef ik Sander's (Brolli21) lasapparaat niet meer te lenen






                      Oefenen en afstellen:





                      Ik kan oefenen wat ik wil, ik zuig nog steeds...





                      Toch maar begonnen aan het lelijke gaatje Links achter onder leidend oog van Sander:





                      Stukkie plaatwerk geknipt uit een brok dakpaneel wat ik nog had liggen van mijn eerste paarse parts-W124:





                      Went full retard





                      The boy heeft skillssssss





                      Went full retard again





                      Tectyl aan de binnenkant van de dorpel verfuckt de lassen nogal. En de rest valt te wijten aan mijn gebrek aan skills natuurlijk





                      Paar dikke lagen Alu-Zinc en carrosseriekit later:

















                      So there you have it: My messy workshop:













                      Oh en eindelijk de BRABUS Monoblock series 1 opgehaald en direct doorverkocht aan Mbbelgium .
                      Specs: 16x10 ET10 + 16x8 ET15
                      Jaar: 1987 + 1988








                      En natuurlijk passen ze niet. Maar gewoon voor de shits and giggles gemonteerd







                      If I only had wide fenders in the rear....









                      Oh en nog iets:

                      Ik ben verhuisd naar Frankrijk vanwege een 'tijdelijke' overplaatsing naar het Franse kantoor.
                      Ik zeg 'tijdelijk' want wieweet bevalt het me wel en blijf ik hier langer of zelfs permanent.











                      Really not much going on here tho.....














                      Ja dat zie je goed.
                      Dat is inderdaad een ekte ekte NISMO GTR N-Attack Package die we zojuist hebben afgebouwd







                      Just a regular day @ the office...












                      Last edited by loekaaz; 10-18-2017, 07:05 AM.
                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • un hollandais en france, ca doit etre dur


                        hoe kom je zo ineens bij nissan terecht?
                        Floccinaucinihilipilification

                        Comment


                        • Originally posted by P78 View Post
                          un hollandais en france, ca doit etre dur


                          hoe kom je zo ineens bij nissan terecht?



                          Haha valt best mee. Frans is gewoon een kuttaal...

                          Het bedrijf waarvoor ik werk, maakt alle instructiehandleidingen voor NISSAN.
                          In Amsterdam maken we de Owner's Manuals, in Frankrijk de Electronic Service Manuals (Online Werkplaats Handboek).
                          In Amsterdam hebben we een eigen kantoor, in Frankrijk zitten we geintegreerd in één van de faciliteiten van NISSAN Europe.

                          De franse divisie heeft naast het schrijven van de ESM's ook de verantwoordelijkheid over de service van alle GTR's van NISSAN Europe.
                          O.a. Carlos Ghosn's GTR is hier in onderhoud bijvoorbeeld.

                          Daarnaast bouwen wij Special Vehicles (zoals de GTR N-attack pack), Prototypes en Demo's op.

                          Ik SCHREEF de OM's maar ben nu overgeplaatst naar Frankrijk om iemand tijdelijk te vervangen totdat de permanente replacement volledig ingewerkt is (zoals het er nu uitziet, ergens in April).
                          Nu schrijf ik dus de ESM's en werk zonodig mee aan de GTR-vloot en andere leuke dingen.
                          Klein team, dus je moet een aardige duizendpoot zijn hier.

                          Kortom, leuke dingen


                          Last edited by loekaaz; 11-25-2015, 09:15 AM.
                          Lucas
                          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                          Originally posted by LCG
                          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                          Comment


                          • Kleine wereld seg Binnenkort eens de Brabussen IRL gaan bekijken liggen hier in hetzelfde stadje waar ik woon/werk

                            Comment


                            • Haha, toevallig ja! Doe Hatim de groeten
                              Last edited by loekaaz; 11-25-2015, 09:50 AM.
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • Ik kan niet wachten om die brabussen op te lappen en te monteren op mijn c123

                                Comment

                                Working...
                                X