Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ik weet bij Ouderkerk a.d. Amstel een mooi park met openbare parkeerplaats, grasvelden, boompies etc. etc. Ligt vlakbij de ArenA...
    Heb daar met Autovisie wel vaker fotoshoots gedaan. Zal zo ff op Googel Mops het adresje zoeken.
    Lucas
    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
    Originally posted by LCG
    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

    Comment


    • Ouderkerkerplas
      Ouderkerk aan de Amstel
      52.296538, 4.932624
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

      Comment


      • Ziet er inderdaad wel tof uit, ik heb ook nog wel een aantal van dat soort locaties bij mij in de buurt. vlakbij ons heb je zo''n recreatiebos met een grote parkeerplaats en pannekoekenhuis. is ook wel nice.

        Comment


        • Als Apeldoorn centraal genoeg ligt is Busloo misschien ook nog een optie, kent Gino denk ik ook wel
          is namelijk een grote recreatieplas met zat parkeerplaatsen erom heen,

          edit: adres ;Kneuterstraat 38 7384 CM
          Last edited by DutchieSaxo; 03-16-2014, 08:07 AM.


          i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

          Comment


          • Hier in Alkmaar is ook een recreatie park,met een soort campeerterein/grasveld waar je overdag gewoon op mag.

            Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
            Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
            Fiat Panda 1,2 Dynamic

            Comment


            • Bussloo is 2minuten hiervandaan, en zou leuk kunnen zijn met goed weer,
              Auto's, bbq en water.

              Comment


              • yup, mooi weer is wel een must bij busloo, iig ruimte zat voor autos en bbq en ook chill bij 't water


                i shouldn't be daily driving this:
                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                Comment


                • Bussloo zie er inderdaad ook wel erg aantrekkelijk uit! Nu nog maar hopen dat ik die Benz weer op tijd APK-waardig (op z'n minst) weet te krijgen voor die tijd..
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • Zit ik net mijn verhaal in het velgen topic te droppen .... *lol*



                    Zow, 285km en een uurtje of 6 later..... * Testride challenge week 2 review*

                    Vanochtend weggereden onderweg naar de Legacy SpecB.

                    Mooie auto, luxe, (H)6 cilinders in het zwart en volledig standaard SpecB.
                    Eerst de stoelverwarming uit, mijn reet kreeg het hot hot hot, d*mn!
                    Loopt stationair mooi, maar geen brom of zo uit de uitlaten.
                    Stoel volledig elektrisch maar eigenlijk niet laag genoeg instelbaar m.i.
                    Nu vond ik toch nog wel een fijne zitpositie, maar had het gevoel niet 'in' de auto te zitten.
                    Eerste bult, vrij softe demping (comfort wordt dat genoemd) van het Bilstein onderstel. Ach, is te wijzigen.
                    Stuurt verder prima, maar niet zo strak als het bij mijn WRX was.
                    De powerband lijkt oneindig, hij blijft werkelijk gáán. Geen dip merkbaar, ook niet bovenin.
                    Geen minpunt te bedenken bij de Legacy, maar......... mijn gevoel zegt nog niet ja, dunno why???
                    Te goed wellicht (kan dat *lol*).

                    Goed, door naar de Accord Tourer 2.4 type S om de hoek.
                    Ik blijf dit het mooiste model auto in stationwagon land vinden!
                    Ruimte, goede zitpositie en dito stoelen. Besturing strak, maar heeft aanpassingen nodig.
                    Motor is aanwezig, maar mist punch (ondanks 190pk) en er is wat meer interieur geluid.
                    Tja, design vs. motor..... Voorlopig staat hij dus niet in de top 3 helaas.
                    Had écht ander gedacht voor de aftrap van deze challenge.

                    Daarna het 2.5T blok, maar nu in een andere Ford, de S-Max uit proberen!
                    Ik wist wat het blok mij deed in de Mondeo, maar kon nu ervaren wat hij in een grotere versie zou doen.
                    Ongelofelijk mooi loopt dat blok, net geen 2500tpm bij 120km/h en zelf 1500tpm bij 80km/h.
                    Invoegen snelweg, bopbop, en op snelheid gebruik makend van het koppel.
                    Ook in deze S-Max ongelofelijk stil van binnen en stuurt strak de bocht in en uit.
                    Terug de snelweg oprit op een witte JDM Legacy B4 voor mij, ow nice, kijken of tie wil gaan.
                    Eerst niet dacht ik, want de bocht nam hij in slakkengang, maar toen gingen we op het gas!
                    Hij liep uiteindelijk iets uit, maar ik bleef redelijk goed 'plakken' aan zijn bumper LMAO.
                    De looks van de Mondeo vs. de ruimte van de S-Max hmmm, maar beiden staan nu (nog) op no.1.

                    Uiteindelijk i.v.m. logistiek niet langs de V70T5 en de Octavia RS, maar naar de Zafira-B (bj>2006) OPC toe gereden.
                    Eigenlijk wilde ze niet zo snel laten proefrijden, maar na uitleggen daar ter plekke, wij met zijn tweeën op pad. Mooie OPC blauwe, zeer netjes en voorzien van de LEH aanpassing met DZ op de actuator!
                    Positie stoel vs. stuur, staat niet gelijk, stuur staat iets uit het midden naar rechts.
                    Tijdens het rijden merk je hier niets meer van. Je merkt wel dat hij onderin niet tam is.
                    Stoelen zijn top en positie stuur en stoel zijn goed in te stellen. Ook hier weinig interieur geluiden!
                    Besturing is strak en ook dit wil wel gaan. Gezien het een MPV IS, biedt dit veel voordelen!
                    Ben nog nooit Opel minded geweest, maar zo zie je, soms wordt je nog eens verrast.
                    Deze komt dus op no.2 te staan in de top 3.

                    Vrijdag de Beemer 525 touring nog 'testen' en de A4/A6, V70 T5 en Octavia RS zullen pas volgende week en de week daarna aan de beurt komen. Even wat minder tijd helaas.

                    Top 3 dus als volgt:
                    - Mondeo / S-Max 2.5T
                    - Zafira OPC
                    - Legacy SpecB


                    De Mazda 6 (2008) staat nu op no.4 de Passat 3.2 4M is dus ook uit de top 3 geknikkerd op no.5.

                    Comment


                    • gave write up man, lijkt me gaaf om gewoon 't gehele lijstje af te gaan; doen d'r nie veel.
                      ben bang dat de bmw 525 touring iets tegen gaat vallen, althans wat ik er van verwacht had een jaartje terug.. had de stoelen wat comfortabler verwacht en had iets meer kick in mogen zitten.
                      Die V70 rijd heerlijk, m'n oom heeft deze gehad met iets van 280pk geloof ik. trouwens 2 weken terug gereden in zijn nieuwere S60 heico, godverdomme da's m'n een wolf in schaapskleren zeg.
                      Is die niet wat voor je?


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • Loekaaz, aant werk met die benz dan, wil em wel bewonderen bij die bbq, heb je diezelfde sloffen er nog onder zitten als op je sig?


                        i shouldn't be daily driving this:
                        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                        Comment


                        • S60 is een sedan eejj en volgens mij een beetje te nieuw....

                          Ik denk dat de Beemer het niet gaat geven wat ik zoek, maar dat dacht ik ook van de OPC!

                          Comment


                          • Das waar misschien verrast de bmw je s60is wel een sedan maar zit een hoop ruimte in hoor, en ik heb een rondje gereden in een 2007 model,ding was echt snel en is niet de jongste meer hahah

                            Zie nu in m'n vorige post dat er idd nieuwer model staat , bedoelde nieuwer ten opzicht van de v70 die dan ong uit 2005 kwam
                            Last edited by DutchieSaxo; 03-17-2014, 05:46 PM.


                            i shouldn't be daily driving this:
                            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                            Comment


                            • Goed,gisteravond de laatste benodigdheden besteld voor de 75,komende maandag(vrije dag) begint het project om em weer klaar te maken voor het nieuwe seizoen,en dat is niet ff wassen,poetsen en een bandje,na 6 jaar moet er toch wel serieus gelast gaan worden.
                              Gelukkig heb ik nog ff voor de APK verloopt.

                              Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                              Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                              Fiat Panda 1,2 Dynamic

                              Comment


                              • Weet trouwens nog niet met welke auto ik dan naar de meet kom,voorkeuren? 75 of 156?

                                Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                                Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                                Fiat Panda 1,2 Dynamic

                                Comment

                                Working...
                                X