Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo V50 D5 R-design

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nieuwe update thx to men vrouwke
    Kleur komt 98% overeen me men zetels dus ben blij int echt valt het amper op..
    Het heeft haar veel gevloek en pijne vingers bezorgd maar was het waard

    Comment


    • #32
      Beter zo idd.

      Comment


      • #33
        Netjes de kleine dingen maken het af!

        Nog verder gekomen met de naafkappen?

        Comment


        • #34
          Dit weekend eens de RH gepresenteerd, bedoeling is om deze te gebruiken als wintervelgen. Kheb de adapters laten afdraaien, zodanig ze minder breed komen
          Uiteindelijke maat is 18x8,5 Et40


          Comment


          • #35
            Nooit fan geweest van dit wiel. Maar als ik ze zo bij je v50 zie, moet ik toegeven dat ze wel erg goed staan
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • #36
              En dit weekend ook foto's ontvangen van Nicolas ivm mijn MK Motorsports
              Ze zijn dus volledig ontlakt, dan dichtgelast, herboord naar 5x108. Staan nu klaar om gespoten te worden..

              Zal dus vooraan 18x8,5 ET40 zijn en achteraan 18x8,5 ET20.









              Comment


              • #37
                Zaterdag bij 2Polished geweest voor een testfit vd velgen.
                Wou zeker zijn dat ze gingen passen, alvorens ze te laten spuiten.

                Na veel berekenen, bekijken en vergelijken van foto's, overwegen of ik het zou doen...ben ik eindelijk verlost ze passen enorm goed.
                Uiteindelijke maten vd velgen zijn vooraan 18x8,5 ET40 en achteraan 18x8,5 ET20.
                Door de verlaging (die er nog moet opkomen) ga ik de nodige camber hebben waardoor ze achteraan flush zullen komen ipv de 'poke' die ze nu hebben.

                Ik heb nu een paar weken nog om de kleur te kiezen, en daar ben ik nog niet 100% op uit

                Soit, genoeg gepraat, nu de foto's Wel in gedachten houden, dat ik nog niet verlaagd ben dus wheelgap zal minder zijn, alsook meer camber, waardoor de velgen minder zullen uitsteken.











                Comment


                • #38
                  chique
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • #39
                    die zitten idd heel goed

                    jammer dat het winter is nu, en ze dus nog een tijdje verstopt zullen blijven haha
                    Floccinaucinihilipilification

                    Comment


                    • #40
                      erg nette fitment zo.. ben enorm benieuwd welk kleurtje ze gaan krijgen.

                      antraciet zou mijn voorkeur hebben tho..


                      heb er misschien ergens overheen gelezen maar blijft de auto btw static of komt er air onder?


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by DutchieSaxo View Post
                        erg nette fitment zo.. ben enorm benieuwd welk kleurtje ze gaan krijgen.

                        antraciet zou mijn voorkeur hebben tho..


                        heb er misschien ergens overheen gelezen maar blijft de auto btw static of komt er air onder?
                        Ik denk voor 99% zekerheid dat ik gunmetal metallic ga nemen, heb het graag subtiel

                        Vermits airride niet mag in BE, en dit men daily is komt die dus static

                        Comment


                        • #42
                          Zou dit wel heel graag wit op wit willen zien
                          Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                          Comment


                          • #43
                            +1 voor wit
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • #44
                              +2 voor antraciet om het weer geljik te maken


                              i shouldn't be daily driving this:
                              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                              Comment


                              • #45
                                links wit en rechts antraciet!

                                Erg netjes is de winter al voorbij?

                                Comment

                                Working...
                                X