Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo V50 D5 R-design

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    blijft een super gaaf ding zo in het wit

    nog aan de fiesta gewerkt de laatste tijd?


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • #17
      Fiesta staat nog steeds zoals ik hem 4jaar geleden in de garage gezet heb, enkel is de stoflaag dikker geworden..
      Men garage staat te vol om eraan te kunnen werken...

      Comment


      • #18
        Zaterdag kleine roadtrip gedaan richting Duitsland

        Setje MK-motorsport velgen die ik heb liggen voor de V50 zijn al redelijk zeldzaam, als niet uniek in Belgie;...
        Om het geheel nog zeldzamer/unieker te maken heb ik een tweede setje gaan halen, maar met andere ET waardes, waardoor deze een concaver hart hebben.
        Zo komen ze ook breder uit achteraan. Het geeft de indruk van een breedset maar is rondom 8,5" breed..




        Hier zie je het verschil in de concave:






        Comment


        • #19
          wat gaaf zeg, staat vast super onder de witte straks.
          ik vond de vorige set al erg gaaf, maar dit is veel mooier.

          weet alleen nog niet of ik de centercap mooi vindt, maargoed da's mierenneuken


          i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

          Comment


          • #20
            setje dat onder de V50 komt wordt een combinatie vd twee setjes

            Dus vooraan komen nog steeds die die al reeds heb, en achteraan komen dan deze concavere versie.
            centercap van men eerste set gaat dus ook in deze komen.
            Spijtig wel dat de nieuwe set geen originele centercaps heeft... maargoed, velgen zijn echt een rariteit, en durf mss zelfs zeggen dat ik de enige twee setjes in belgie heb..
            ik heb ze allsinds nog NOOIT gezien in belgie..en als je beetje research doet op fora, dan merk je wel dat ze zeldzaam zijn..dus ze niet kopen vanwege de centercaps zou stom zijn, zeker omdat ik al 4 originele heb

            Eigenlijk ga ik gewoon maar twee harten gebruiken van de nieuwe set, en die achteraan plaatsen

            Dus die ga ik dan bij Nicolas brengen, zodoende hij deze twee harten kan lassen, omboren en dezelfde behandeling geven zoals men andere.

            Comment


            • #21
              Mooi hoor, de auto én de velgen.... maar Nicolas.... had je daar nu al ervaringen mee?

              Volgens mij variëren de uitkomsten nogal van zijn 'kunnen'?

              Comment


              • #22
                Goh, wat ik al gezien heb is telkens topwerk. Dat de lak verbrande had die mss moeten weten, maarja
                uiteindelijk maakt het nu niet meer uit, vermits ze toch ontlakt en herspoten moeten worden. ik ga nl niet met twee zilveren en twee zwarte velgen rijden

                Heb zelf velgen opgemaakt, en weet ook dat je soms nare verassingen kan hebben met setjes.
                Sinds 1 juli is hij nu volledig zelfstandige ipv in bijberoep, omdat hij anders gewoon tijd tekort kwam vermits de vraag te groot werd bij hem. Dus denk wel dat het ok is ?

                Comment


                • #23
                  Even een update doen hier

                  Zoals jullie gezien hebben beschik ik over 2 setjes MK Motorsports.
                  Het zilveren setje dat ik al enkele jaren heb, en nu sinds een paar weken het zwarte setje.
                  Als je goed kijkt zie je dat men zilvere setje de OEM centercaps heeft, terwijl het zwarte setje homemade flatcaps heeft..

                  Ik kan de OEM centercaps perfect gebruiken voor de zwarte, maar dan heeft het andere "breedsetje" MKs die lelijke flatcaps..
                  Vermits het andere setje voor madam haar auto is (zijn op zoek naar een goede C30), en zij die flatcaps niet mooi vindt moest ik op zoek naar centercaps..

                  NA veel zoeken heb ik het opgegeven...zeldzame velgen = zeldzame onderdelen...

                  Toen ik de zwarte aant demonteren was, zag ik in mijn garage een BBS VR6 centercap liggen, lijkt op een BBS RM kap maar de zeskant ligt wat dieper...

                  Dacht ik dus even een "lolletje" te doen en de centercap te presenteren in de MK..
                  Toen ging de bal aant rollen, want zoals je ziet op onderstaande foto heeft dit nog iets !!



                  Dankzij men job zijn men AutoCAD skills "redelijk" ( ) goed, en ben beginnen schetsen en tekenen, met dit als gevolg...
                  OK, ik geef toe...alles is beetje uit de hand gelopen...ik ging ENKEL de centercaps ontwerpen...nuja, ondertussen heb ik de volledige velg gedaan icm een band en remschijf om alles nog beter te kunnen inbeelden

                  I now present you, self-designed centercap V1...deze wordt eerst 3D geprint en later mss uit alu cnc gemaakt...
                  *trots momentje*





                  Comment


                  • #24
                    men design nog wat zitten 'tweaken' en ben bij deze 99,99% tevreden..
                    nog wat laten bezinken, renders maken uit verschillende hoeken endan eens kijken of we deze laten 3d printen.




                    Comment


                    • #25
                      doen
                      Floccinaucinihilipilification

                      Comment


                      • #26
                        yep; doen

                        100x mooier dan orgineel


                        i shouldn't be daily driving this:
                        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                        Comment


                        • #27
                          Maakt het gelijk een hele andere velg!

                          Dus ik zeg ook doen!

                          Comment


                          • #28
                            Damn. Bizarre CAD skills.

                            Mijn zegen heb je
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • #29
                              thx

                              ben nu enkele offertes aan het afwachten ivm het 3d printen

                              Heb me vandaag ook wat updates besteld, nl vinyl om het interieur te wrappen, en carbon geen vinyl 5d folie of whatever ze het noemen...the real deal B-) Wat ik daarmee ga uitspoken zullen jullie zien als ik in verlof ben (eind augustus)

                              Comment


                              • #30
                                Yes....DOEN!

                                Comment

                                Working...
                                X