Announcement

Collapse
No announcement yet.

JJ's Bi-turbo Cactus Green Audi S4 B5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nice, zal wel een dik geluid inzitten


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment


    • #32
      Sweet. Ik wil ook een dikke pijp ....

      Comment


      • #33
        Dikke Audi!

        Flinke uitlaat ook btw :p

        Comment


        • #34
          Thanks! Ben ook wel benieuwd naar het geluid

          @Suburuuh, custom kan ook altijd nog he..

          Comment


          • #35
            Ziet er heel netjes uit!

            Comment


            • #36
              Thanks

              Uitlaat nog niet kunnen monteren helaas, miste een beugel merkte ik op toen ik bijna alles gedemonteerd had.

              Komt van de week binnen bij de dealer.

              Comment


              • #37
                Het is een tijd stil geweest hier en zo heel veel is er ook niet gebeurd moet ik toegeven.

                Het meeting seizoen is weer begonnen en de eerste 2 meetings zitten er al weer op, Eurosunday en VAGNation, beide in België.

                Tijdje geleden even een paar 25mm spacers geleend, ik was niet blij met de fitment achter, velgen vielen veel te ver naar binnen.

                Dat is nu wel aardig opgelost met deze spacers, dus die ga ik binnenkort maar zelf aanschaffen. Aan de voorkant wordt 25mm wel erg veel en zal ik binnenkort even mijn 12mm proberen.
                Ook heb ik de wielkasten achter nog uitgerold zodat de wielkast net niet meer op de band terecht komt maar precies erachter naar binnen valt.

                Vorige week zaterdag ook de S4 eindelijk eens laten uitlijnen, ging allemaal prima tot ze de rechter stuurkogel wouden verstellen, die is kapot. Heb inmiddels al nieuwe liggen dus die ga ik hopelijk deze week nog vervangen. Kan ik gelijk de olie en het oliefilter vervangen, heb er al weer 10k op zitten sinds eind januari....

                Verder probeer ik ook nog wat mods te doen, zo heb ik de grill in de zwarte plastidip gezet, origineel is de S4 grill een soort van antraciet en dat komt verder nergens terug op de S4 dus is deze nu mooi zwart.
                De deurgrepen in het interieur heb ik ook zwart geplastidipped om de RS4 look te krijgen, had nog een extra setje liggen dus dat zijn de goedkopere mods

                Nieuwe vloermatten en pookhoes zijn besteld en ik heb een extra hemeltje en abc stijlen opgehaald, deze wil in overtrekken in alcantara/suède.

                Nog wat foto's:


















                Comment


                • #38
                  zo ligt hij echt netjes

                  die achterste spacer is een must
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • #39
                    precies wat P zegt,

                    hij ligt echt netjes zo
                    nu al zin om hem zondag in't echie te bewonderen


                    i shouldn't be daily driving this:
                    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                    Comment


                    • #40
                      Nice!!! C U Sunday!

                      Comment


                      • #41
                        heb hem gezien op eurosunday

                        knap machine!

                        Comment


                        • #42
                          doppel-choochoo ftw
                          Lucas
                          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                          Originally posted by LCG
                          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                          Comment


                          • #43
                            Thanks @all

                            Tot zondag, voor de meeste dan

                            Comment


                            • #44
                              Nette auto! moet zeggen de kleurencombo valt verrassend goed. Groen is niet de eerste kleur die ik bij goud zou zetten. maar het past elkaar toch echt wel mooi
                              Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                              Comment


                              • #45
                                Thanks man

                                Comment

                                Working...
                                X