Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kris stelt zich voor (peugeot lover)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    zit er goed heur,

    keep it up


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • #77
      Update time :mrgreen:

      Aller eerste.
      de 'full option' koffer bekleding (met riempjes voor het vastklikken van bv ijsdeken, of ehbo doosje)


      Dan de sloten vervangen (omdat er geen sleutel was voor het handschoenkasje)
      ook het blind plaatje gestoken, omdat de linker kant, 'open' was, en gewoon vast geplakt door een vorige technieker.....



      Dan het interieur aangepakt :mrgreen:



      (een kapotte middenconsole ook vervangen)
      (en een 205 Gti stuur gestoken, met generation logo)


      next op de lijst?
      een massa probleempje met de oliedruk sensor oplossen :lol:

      Comment


      • #78
        Wat had je gedaan bij de eerste interieur foto dan?

        Comment


        • #79
          de achterkant gedemonteerd en het armsteuntje uit geboord (die zitten namelijk gerevet)

          Comment


          • #80
            Originally posted by Kris View Post
            gerevet)
            klinknagel
            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • #81
              Update time met foto's....

              Nieuwe radiator

              Nieuwe riemen

              spacers voor de moter


              de bumpers en achterklep klaar


              De wielen erop



              Nu het negatieve
              -kortsluiting op de kabelboom van de fan's.... dus nog op te lossen voor de zomer, anders gaat ze warm lopen
              -ben men bumpers terug gaan halen wegens problemen bij de spuiter. :twisted:

              hier uitgelegd:
              eerst gaan horen voor ne prijs. Hij zegt 350@400max indien goeie staat.

              Ik ga akkoord en ga ze brengen. En vertel bij het afzetten dat ik niets meer kan krijgen qua siertrim. En dat de achter bumper NIET uit elkaar mag.

              2dage later telefoon dat er toch meer schade aan is dan k dacht (steenslag en krassen) vertel nogmaals dat dat ze heel moeten blijven. Toen zei hij 500@550max.

              Nog een dag later ging ik kijken omdat hij beweerd dat er golvingen zitten in de achterbumper. Ik kom er aan en zie dat de aangebrachte tape van de sierstukken eraf is en dat er kasjes op staan.

              Wijs hem hier op en natuurlijk een hap en een snauw. Gert was hierbij hij had ook de binnenbumper er uit gehaald.

              Nu ging hij toch eens kijken naar mijne auto kwa kleuren en lak lagen scannen.
              Nu komt de aap uit de mouw. Hij zag dat de auto parelmoer was en beweert dat hij de flanken moet uit spuiten als het iets ofwa deftig moet. En dat de flanken vol deuken staan dus hoppa 1000 euro plus btw. Zeg enkel bumpers en klep te doen toen zei hij 640 zonder btw......!!!!!!!

              En ALS de kleur dan niet goed is zou ik dan ook nog opdraaien voor het terug opnieuw te doen. .....

              Heb ze gewoon terug gaan halen. Wel zonder steenslag Deuken en in grondlak. Voor 250euro

              Comment


              • #82
                Lekker bezig geweest hij staat er gaaf bij zo!

                Raar dat de spuiter zo doet als hij maakt dan een fout en dat zou jij moeten betalen beetje apart...
                Snel naar een andere spuiter en laten spuiten die meuk!

                Comment


                • #83
                  No offence, Maar dat is dus een goed voorbeeld waarom in nooit meer zaken doe met Belgen in het Autowereldje. 90% van het volk is gewoon pauper. Het lijkt voor ons 'goed gelovige en naieve Hollanders' soms wel of anderen naaien in de opvoeding zit.

                  Maar kan best zo zijn dat het soms ook andersom is voor jullie
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • #84
                    het zit je hoog dat je dubbelpost haha
                    Floccinaucinihilipilification

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by loekaaz
                      No offence, Maar dat is dus een goed voorbeeld waarom in nooit meer zaken doe met Belgen in het Autowereldje. 90% van het volk is gewoon pauper. Het lijkt voor ons 'goed gelovige en naieve Hollanders' soms wel of anderen naaien in de opvoeding zit.

                      Maar kan best zo zijn dat het soms ook andersom is voor jullie
                      Gelukkig heb je "90%" erbij gezet ;-)

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by P78 View Post
                        het zit je hoog dat je dubbelpost haha
                        Dat heeft die DATABASE ERROR gedaan

                        Originally posted by MBBelgium View Post
                        Gelukkig heb je "90%" erbij gezet ;-)
                        Klopt. Ik weet dat jij meeleest
                        Maar Hatim, serieus, jij bent de enige Belg tot nu toe met wie ik geen gezeur heb gehad w.b.t. zaken doen etc.
                        Last edited by loekaaz; 04-07-2016, 09:34 AM.
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by loekaaz View Post
                          Dat heeft die DATABASE ERROR gedaan



                          Klopt. Ik weet dat jij meeleest
                          Maar Hatim, serieus, jij bent de enige Belg tot nu toe met wie ik geen gezeur heb gehad w.b.t. zaken doen etc.
                          Goh Lucas, Heb ook leuke hollanders gehad ook hoor!

                          "nee, auto is niet doorgeroest, heel klein beetje laswerk"
                          Ikke 300km rijden om de auto te bekijken, dan zie ik dat bodemplaten links en rechts gewoon eruit aan het vallen zijn. Ik durfde niet in de auto zitten. Je zag gewoon de straat. Het was een wagen van de Flinstones. Dus rechtsomkeer en 300km terug naar huis, en een hele dag verprutst.

                          Moraal van het verhaal: ook een aantal Nederlanders kunnen er wat van
                          Enfin, je zult overal wel cowboys hebben. ;-)

                          Comment


                          • #88
                            We dwalen of.... Kan er een moderator ff wat posts deleten?! lol


                            On topic; wat een verhaal joh, maar hij staat er weer proper bij op de velgen zo!

                            Comment


                            • #89
                              update time

                              bumpers gaan bij een ander binnen den 20ste mei

                              hier de 'stance' van dit jaar

                              Comment


                              • #90
                                lager gaat ze vanvoor trouwens niet, het subframe hangt nu al op een jammere 4cm en dit zijn keuringsbanden maten

                                Comment

                                Working...
                                X