Announcement

Collapse
No announcement yet.

S|W NL meeting,13 juli '14 Bussloo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Twan en ik regelen dan?

    Comment


    • Ik kom ook! Al denk ik dat ik met de Benz de deadline niet ga halen. Tenzij ik binnen nu en 4 weken een goeie 300E vindt natuurlijk...

      En anders had ik ook nog een optie bij Brolli21 in de 75. ALS die een achterbank heeft ten minste...

      En natuurlijk kan ik ook met de ReNooit Meegaan komen. Op zn neppe wielen en grootste wheelgap ever. On the +side: Ik kan dan een BBQ meenemen achterin/op locatie slapen (Grijs-kenteken FTW )
      Dit is hoe ie dr nu bij staat.... (facepalm)
      Last edited by loekaaz; 04-30-2014, 06:18 AM.
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

      Comment


      • Ik heb een achterbank hoor
        Al wil ik nog wel pogen om voor 1 juli(eigenlijk al ruim eerder) wel mn 6 punts gordel erin te hebben,dus dan is mn auto 3 persoons

        Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
        Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
        Fiat Panda 1,2 Dynamic

        Comment


        • Holy mother of wheelgap die Megane staat echt op 4x4 hoogte.

          @Gino, zoals ik al zei wil best helpen met regelen maar heb het erg druk. eind van de maand ben ik wel klaar met verhuizen enz dus komt er meer tijd vrij,


          i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

          Comment


          • Whahaha die wheelgap is zelfs nog meer dan mijn C4 en die is al groot!
            Dat had ik niet verwacht toen ik wilde reageren.

            Comment


            • Ik zal zaterdag eens kijken wat ik van de locatie vind!
              Als ik door de stages en 14999 andere bezoekers er nog iets van kan zien!

              Comment


              • Ja, ik hoorde op de radio wat over BuzzLow.

                Comment


                • op dezelfde datum als dat onze meet gepland staat?

                  Comment


                  • Geloof het niet, althans, toen ik het hoorde op de radio, viel het mij niet op...

                    Comment


                    • Wie vult hem in? :p

                      Comment


                      • Originally posted by Suburuuh View Post
                        Geloof het niet, althans, toen ik het hoorde op de radio, viel het mij niet op...
                        Nee Xxlerator Outdoor is komend weekend, niet in Juli dus

                        Comment


                        • Originally posted by GinoGJ View Post
                          als ik dit zo lees hoeven we helemaal niets in te vullen, we zijn toch geen organisatie ed?

                          gewoon een groep balharen die van een stukkie vlees houden...
                          Facebook Sander Zuurbier
                          Instagram sanderz28

                          Twingo RS

                          Comment


                          • Originally posted by SanderZ View Post
                            als ik dit zo lees hoeven we helemaal niets in te vullen, we zijn toch geen organisatie ed?

                            gewoon een groep balharen die van een stukkie vlees houden...
                            Nee je moet het wel aangeven als je met meer dan 20 man bent, maar ik denk dat we dat nieteens redden! Dus what do we do?

                            Comment


                            • Originally posted by GinoGJ View Post
                              Nee je moet het wel aangeven als je met meer dan 20 man bent, maar ik denk dat we dat nieteens redden! Dus what do we do?
                              al redden we het wel, boeie

                              ik maak anders vanavond wel een aanmeldtopic dan kunnen we inventariseren...
                              Facebook Sander Zuurbier
                              Instagram sanderz28

                              Twingo RS

                              Comment


                              • http://www.stanceworks.com/forums/sh...ad.php?t=59414
                                Facebook Sander Zuurbier
                                Instagram sanderz28

                                Twingo RS

                                Comment

                                Working...
                                X