Announcement

Collapse
No announcement yet.

voorstellen: bmxdude

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Beetje hetzelfde als bij een e36 bijvoorbeeld waar de achterste kasten lager zijn, dus staan ze achter altijd wat hoger om toch dezelfde afstand tussen velg en wielkastrand te houden. Persoonlijk vind ik dat mooier staan dan zo een door de kont gezakte auto... Dus voor gewoon verder naar beneden knallen!

    Comment


    • #47
      heeft bijna elke auto vandaar dat de meeste auto's die "stanced" (ik haat dat woord) zijn ook de voorkant lager hebben om dit verschil weg te werken. Of ze zijn staan vlak/level/waterpas hoe je het noemt. en dan hebben ze meestal de achterwielen getuckt. ben daar zelf niet zo fan van, zal hier ook niet op de megane werken.

      edit; wou inderdaad de e36 nog als voorbeeld geven, hebben ook een immens verschil tussen de wielkasten voor en achter, ziet er daardoor altijd wel dik uit met een goede verlaging
      Last edited by DutchieSaxo; 04-15-2014, 01:41 PM.


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • #48
        Mijn mazda heeft voor en achter de kasten gelijk, staat ook mooi vlak verder.
        Voor de jetta geld ongeveer hetzelfde!

        Comment


        • #49
          Heb inderdaad achterlichten van een fase 1 er in gezet.
          Ik wil nog wel een keer lexus lichten er in doen.

          Maar dan niet die troep die je in nederland kunt krijgen.
          Dat zijn echt van die sjonnie dingen.

          Deze wil ik nog een keertje hebben.


          Zal met een spoiler wel mooi staan.

          De voorkant gaat nog wel een klein stukje zakken, maar dan moet ik weer de schroefset aan gaan passen. (stuk af laten draaien)Want de stelschroeven kunnen niet verder naar beneden, dan komen ze tegen de banden.

          Comment


          • #50
            Agh met een slijptol kom je ook een eind naar beneden. Gewoon bovenaan 1 ring eraf.Geen enkele schroefset die laag genoeg gaat voor een saxo dus dan maar zo.

            Lexus lichten horen gewoon op een lexus,Vind zelf de phase2 achterlichten er beter op passen, oogt wat moderner. Die geheel rood spuiten is wel gaaf denk ik. Kun je ze daarna altijd nog tinten,


            i shouldn't be daily driving this:
            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

            Comment


            • #51
              Spoiler?! Lexus lichten!?

              Comment


              • #52
                Spoiler kan best zolang et maar geen taartschep word, maar met lexus achterlichten ga je wel een flink andere richting op als de meeste op dit forum.


                i shouldn't be daily driving this:
                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                Comment


                • #53
                  haha RallyePug

                  Comment


                  • #54
                    ff een shopje gemaakt.
                    (foto van iemand van de meganeclub gebruikt, die de achterlichten er in had zitten)



                    Ik denk dat ik de zijlijsten op de deuren ga spuiten in de kleur van de auto.
                    En misschien de deur hendels ook nog, maar dat zie ik dan wel.

                    Comment


                    • #55
                      Hier ben je mij kwijt...

                      Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                      Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                      Fiat Panda 1,2 Dynamic

                      Comment


                      • #56
                        hahaha

                        Comment


                        • #57
                          Nope, sorry ook neit echt mijn ding. Zon "clean" look kan ik wel waarderen maar die achterbumper doet de auto niet ten goede. In elke paneel zit wel een lijn of vorm. zon achterbumper bestaat dan ineens uit 1 vlakstuk en valt er zo nogal buiten. Als je een soort van inkeping of vouw (achterbumper van een saxoVTS als voorbeeld) erin kan maken zou het na mijn idee een stuk mooier zijn.

                          Zo'n orginele spoiler kan ie best hebben


                          i shouldn't be daily driving this:
                          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                          Comment


                          • #58
                            Spoilert, ja. Bumper, nee! Just my 2cts.

                            Comment


                            • #59
                              oeiii, automaxx forum is that way

                              --------------------->>>>>

                              Comment


                              • #60
                                Ik ga denk ik de onderste helft van een fase 1 coupe bumper onder de bovenste helft van een hatchback fase 2 bumper zetten.

                                Dus net zo'n projectje als de voorbumper zeg maar.

                                Dan krijg ik er toch nog een paar mooie rondingen in.
                                Last edited by bmxdude; 05-04-2014, 02:15 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X