Announcement

Collapse
No announcement yet.

Na lang lezen ook maar eens registreerd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Beetje overbodig om te zeggen maar ik ben ook geen fan van Frans...
    Of de koplampen, maar lees dat daar al plannen voor zijn!

    Wel lekker bezig!

    Comment


    • #17
      Originally posted by iloow View Post
      Als je een renault lager legt, ga de banden dan ook verder naar buiten en camberen? Dat is met vag wel, als beloning. Je verlaagd je auto en als cadeau krijg je er camber bij, gratis en voor niks. Maar als dat met renault ook is, en je gaat achter lager dan zou ik nog even wachten met spacers. Of je koopt ekte ekte MB velgen, die hebben misschien iets extremere maten. Weet niet in 17'' is alleen
      Helaas niet achter is een stijve brug uit 1 stuk met torsiestaven, de wielas is zelfs doorgeperst dus deze zou er af geslepen moeten worden en vervangen door een setje losse astappen om uberhaupt iets van camber te stellen. Dit staat wel nog op de planning maar dan moet de achterkant omgebouwd worden met astappen van een clio RS.

      Comment


      • #18
        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • #19
          Welcome to the world of French cars

          Where Everything ends up stuck and no-one knows why


          btw, ik heb ook een Renooit Meegaan. maar dan een II Phase1 GrandTour op grijs kenteken. Ik vind m kut, maar die stokbroodvreters weten ze wel verdomd zuinig te maken
          Last edited by loekaaz; 07-09-2013, 04:39 AM.
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • #20
            Kunnen er geen andere trailingarms op de huidige as?

            Comment

            Working...
            X