Page 2685 of 2691 FirstFirst ... 1685218525852635267526832684268526862687 ... LastLast
Results 67,101 to 67,125 of 67271

Thread: Random Thread V2.0

  1. #67101
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    been working on perfecting this method with women as well but they are still picking up on my sarcasm and it blows up sometimes

  2. #67102
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    as soon as i lose the scent of sarcasm, i will be unstoppable

  3. #67103
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    oh yeah babe actually you should totally trade in your 18 altima for that 21 jeep wrangler youre right, it really is cute, and that is a great deal

  4. #67104
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Los Angeles
    Posts
    6,008

    Default

    Ahahah I just say “absolutely” and continue along with my day
    IG: @sebastienaudeon
    1974 Porsche 911S

    Quote Originally Posted by TRaNz View Post
    *pats Sebs head*
    there there.
    keep calm, go mash your face on a car window.

  5. #67105
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    oh yeah, and also


  6. #67106
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    that black 944 feature is beautiful. minus the "livery"

  7. #67107
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    alright nerds good job, there were enough of you to pump the market on one stock. now what

  8. #67108
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    A hole in the Netherlands
    Posts
    226

    Default

    Quote Originally Posted by Miroteknik View Post
    alright nerds good job, there were enough of you to pump the market on one stock. now what
    Make the news, earn some money, try the same trick again, lose it all
    Quote Originally Posted by aLaFleur View Post

    I've decided the best way to deal with rust is to just embrace it.

  9. #67109
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    my buddies are trying to buy in today lol

  10. #67110
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    learning more about shorts than ever before lol

  11. #67111
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    late on the bandwagons as usual

  12. #67112
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    actually surprised how much stocknerd crap ive read in the last 2 days

  13. #67113
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    usually it just blanks my brain in under 2 min

  14. #67114
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    aight im bored

  15. #67115
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Los Angeles
    Posts
    6,008

    Default

    Got a "global wellness day" today from work, so day will be spent working on personal project
    IG: @sebastienaudeon
    1974 Porsche 911S

    Quote Originally Posted by TRaNz View Post
    *pats Sebs head*
    there there.
    keep calm, go mash your face on a car window.

  16. #67116
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    my job gives those too. awesome that you can do something productive with it. i **** to waste days off

  17. #67117
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Los Angeles
    Posts
    6,008

    Default

    I feel that! We also paid another 13k off of our debts this morning, so that was a solid fucking feeling.
    IG: @sebastienaudeon
    1974 Porsche 911S

    Quote Originally Posted by TRaNz View Post
    *pats Sebs head*
    there there.
    keep calm, go mash your face on a car window.

  18. #67118
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Los Angeles
    Posts
    6,008

    Default

    I'ma be a forum whore again today for the first time in a fucking long ass time...
    IG: @sebastienaudeon
    1974 Porsche 911S

    Quote Originally Posted by TRaNz View Post
    *pats Sebs head*
    there there.
    keep calm, go mash your face on a car window.

  19. #67119
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Los Angeles
    Posts
    6,008

    Default

    Somehow we gotta bring this shit back, I remember when RT had 15 people in it and everyone was smashing on their keyboard to get in the hilarity
    IG: @sebastienaudeon
    1974 Porsche 911S

    Quote Originally Posted by TRaNz View Post
    *pats Sebs head*
    there there.
    keep calm, go mash your face on a car window.

  20. #67120
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Los Angeles
    Posts
    6,008

    Default

    Just went on a mod spam bam, looks like there haven't been any new registrations from spam bots and the ones that are posting are just old ones that haven't been caught yet
    IG: @sebastienaudeon
    1974 Porsche 911S

    Quote Originally Posted by TRaNz View Post
    *pats Sebs head*
    there there.
    keep calm, go mash your face on a car window.

  21. #67121
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    Quote Originally Posted by SebastienPeek View Post
    I feel that! We also paid another 13k off of our debts this morning, so that was a solid fucking feeling.
    bruh, did that have anything to do with the recent stock pump?

  22. #67122
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    Quote Originally Posted by SebastienPeek View Post
    Somehow we gotta bring this shit back, I remember when RT had 15 people in it and everyone was smashing on their keyboard to get in the hilarity
    like bringing a dead horse to life

  23. #67123
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Los Angeles
    Posts
    6,008

    Default

    Quote Originally Posted by Miroteknik View Post
    bruh, did that have anything to do with the recent stock pump?
    Nah, just have been really lucky and good with our finances this past year with the pandemic and shit.
    We haven't been going anywhere and been cooking a ton at home so it was relatively simple to have that extra cash lying around (which is fucking crazy).

    I haven't been spending too much time with $GME or $AMC lately. I feel like the boat has already sailed tbh.
    IG: @sebastienaudeon
    1974 Porsche 911S

    Quote Originally Posted by TRaNz View Post
    *pats Sebs head*
    there there.
    keep calm, go mash your face on a car window.

  24. #67124
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Los Angeles
    Posts
    6,008

    Default

    Quote Originally Posted by Miroteknik View Post
    like bringing a dead horse to life
    Yeah, no point in beating a dead horse with a stick... Oh well, just you and me and the occasional pop in by the others aha
    IG: @sebastienaudeon
    1974 Porsche 911S

    Quote Originally Posted by TRaNz View Post
    *pats Sebs head*
    there there.
    keep calm, go mash your face on a car window.

  25. #67125
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,997

    Default

    Quote Originally Posted by SebastienPeek View Post
    Nah, just have been really lucky and good with our finances this past year with the pandemic and shit.
    We haven't been going anywhere and been cooking a ton at home so it was relatively simple to have that extra cash lying around (which is fucking crazy).

    I haven't been spending too much time with $GME or $AMC lately. I feel like the boat has already sailed tbh.
    oh yeah, i feel like everybody should have been able to save up with the pandemic. if you werent able to save then, you'll never be able to. assuming you were able to keep working.

    yeah im just watching from the sidelines, and its too late for me anyway.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •