Page 2668 of 2669 FirstFirst ... 166821682568261826582666266726682669 LastLast
Results 66,676 to 66,700 of 66711

Thread: Random Thread V2.0

  1. #66676
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    saw a super clean twin turbo 300zx yesterday on the streets. nice high-rise rear wing, too. leaving the light, he pinned it in first, and then into second. by then the turbo was just spooling up, and then pshhhh the BOV, a pop, and a cloud of black smoke out the back of both exhausts. rich tune, no tune, a tired engine, or unburnt fuel, probably all of the above

    enjoy it while it lasts homie

  2. #66677
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    it was mad clean tho. staggered set of wheels too

  3. #66678
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    lmao damn im really taking these work safety courses again

  4. #66679
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    the current tea


  5. #66680
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    took tomorrow off

  6. #66681
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    does not want to do safety trainings

  7. #66682
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    already mentally checked out for the day

  8. #66683
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    aight im out for the weekend

  9. #66684
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    back to work on 2 brain cells

  10. #66685
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    chasin checks never chasin hecks

  11. #66686
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    bout to hit up the taxman this weekend tho

  12. #66687
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

  13. #66688
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    civic title finally came in, need to get that hoe out the doe

  14. #66689
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    civic sold

  15. #66690
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    now i just gotta not buy anything else for a while

  16. #66691
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    taxes done

  17. #66692
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Chadds Ford, PA
    Posts
    6,180

    Default

    Miro still shit posting I see. Bi yearly check in

  18. #66693
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    Quote Originally Posted by mrg7243 View Post
    Miro still shit posting I see. Bi yearly check in
    tfw no gf

  19. #66694
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    contrary to popular belief i do not need a response to carry on for days

  20. #66695
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    drove the eclipse to work today. feelsgoodman

  21. #66696
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    property tax bill came in tho

  22. #66697
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    tfw u make a couple hundred bucks on the side every year flipping trash civics and wheel/tire sets, thinking you're tucking cash away to be rich someday

    but really you gonna spend it all on property tax lol

  23. #66698
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    tfw u make 40k a year but really you living off 20k...

  24. #66699
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default


  25. #66700
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Oregon, USA
    Posts
    9,636

    Default

    still might head down to the dillership and finesse dat charger doe hah

    then to the rim shop sskrrrtttt!

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •