Announcement

Collapse
No announcement yet.

95` E Dirty Six

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja was echt niet te doen sander, bij rustig rijden echt een oorverdovend dreunend geluid.
    Nu met de demper ertussen is het goed te doen, al is die nog best luid onder de 2000rpm als die eenmaal goed warm is.
    Visit my photo page

    MWPhotography

    My sw thread
    Funfer Business

    Comment


    • Heurlijk!
      #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

      Comment


      • Weer eens een update
        De koplampen die ik laats had gekocht waren niet echt netjes (sterretjes in het glas, verschillende glaasjes erin, verstelling kapot)
        Dus gister langs een paar slopen geweest en het een en ander meegenomen

        - Setje bosch lenskoplampen (niet aan gerotzooid gewoon netjes)
        - inhoud van de gereedschapset wat achterin de koffer zit (ik had alleen nog de bougiesleutel en het sleepoog)
        - Gaspedaal (mijne was onderop de vloer los gescheurd)
        - Oranje knipperlichten + stekkers voor in de zijschermen

        Lampen uit elkaar gehaald en van binnen schoon gemaakt


        Verstralers geel gefolied


        Mistlampen ook geel gefolied (Moet nog een laag overheen, dit is 1 laag en de verstralers zijn 2 lagen)


        Gereedschap setje


        Knipperlichten


        Nu nog opzoek naar achterlichten met oranje knippers en OEM oranje knipperlichten voor de voorzijde want de imitatie`s hebben een pasvorm waar je u tegen zegt
        Visit my photo page

        MWPhotography

        My sw thread
        Funfer Business

        Comment


        • Mooi zo! Ikzelf vind dat complete setje gereedschap ook een leuke 'aanwinst'.

          Comment


          • Ik vind het eerlijk gezegd veel te veel verschillende kleuren nu, oranje, geel en nog eens een soort groen/blauw dimlicht?
            Ik zou alle gele folie persoonlijk achterwege laten, oranje en de kleur van je lak is echt een super combi verder

            Comment


            • Vandaag achterlichten met oranje knippers erin gezet, past wat beter bij de rest en heb nu geen last meer van vocht ga wel het achteruit rij gedeelte van de lampen ook oranje maken zodat het net ff anders is en miss nog wat met de lampjes veranderen
              Ook is Erik me vandaag de AC Schnitzer bumpers komen brengen, dus we kunnen weer ff aan de hobby als ik tijd heb, met name de voorbumper heeft wat werk nodig

              Voorbumper


              Achterbumper






              Edit*

              Paar pics van vandaag







              Last edited by VdubMKII; 03-15-2015, 09:39 AM.
              Visit my photo page

              MWPhotography

              My sw thread
              Funfer Business

              Comment


              • Laats paar goedkope 17`gehaald met banden, leuk voor op de ring of gewoon om een beetje mee te spelen





                Gister nog even hier 2 straten verder gaan buurten bij een vriend, die heeft 328 coupe in dezelfde kleur



                Ik was opzoek naar een houten stuur, had een mooie gezien maar koste wel weer 140$, stond eigenlijk op het punt die te bestellen maar toen ik bij die vriend was kwam dat ter spraken en zei die `ik heb nog een houten stuur waar ik niks mee doe`dus die voor 15 euro over genomen
                Rubberhoes eraf getrokken, moet alleen nog even worden schoongemaakt en de verkleuring van het hout neem ik voor lief komende week even een naaf bestellen.



                Paar plaatjes gewoon omdat het kan







                Zoals op bovenstaande foto`s te zien is zit er op de skirts een soort grijze beschermings coating oid, ziet niet echt netjes uit maar kreeg het niet 1 2 3 eraf, had al geprobeerd met dasty, iron x, commandant 5, commandant 4, hielp allemaal niks, dus net maar even met een bus remreiniger en rode scotchbride erlangs gegaan en hoppa, skirts weer mooi in kleur, daarna nog met spul van meguiars eroverheen gegaan om de glans weer terug te krijgen

                (dit is nog voor de meguiars)


                En vandaag de wielkast randen eens goed schoongemaakt met een spons en de hogedruk (bij e36 zijn de achterste wielranden nogal een roest gevoelige plek, aangezien mijn wielranden nog helemaal gaaf zijn wil ik dat ook zo houden , kwam genoeg rotzooi uit.

                Visit my photo page

                MWPhotography

                My sw thread
                Funfer Business

                Comment


                • lekker bezig, wielen vind ik alleen niks.
                  Facebook Sander Zuurbier
                  Instagram sanderz28

                  Twingo RS

                  Comment


                  • Dankje Sander, vind de wielen zelf ook niks
                    Maar heb ze gekocht voor 75 euro met 4 goede banden en nu kan die tenminste weer wat lager
                    Nu eens rustig opzoek naar een paar mooie 18`voor de zomer
                    Visit my photo page

                    MWPhotography

                    My sw thread
                    Funfer Business

                    Comment


                    • Vind het wel wat als 'in between' wheels!

                      Comment


                      • Dankje, deze houd ik gewoon als reserve of voor ring/fun gebruik.
                        Visit my photo page

                        MWPhotography

                        My sw thread
                        Funfer Business

                        Comment

                        Working...
                        X