Announcement

Collapse
No announcement yet.

opnieuw voorstellen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    I like, niet te donker

    Comment


    • #32
      Heel mooi idd zo
      Check us out @ Facebook: Flatworx

      Comment


      • #33
        zit eigenlijk dan nog met Rood te twijfelen,
        maar ik denk dat je zo op rood uitgekeken ben ?
        of ja dat het eventjes leuk is, maar daarna niet echt meer en met deze kleur lekker neutraler is !
        Last edited by bmwstefan; 02-12-2013, 02:21 PM.

        Comment


        • #34
          nogaro +1
          rood -1, tis een touring dus wat klasse mag
          Floccinaucinihilipilification

          Comment


          • #35
            Persoonlijk zou ikzelf geen rood doen. Snap best dat je uniek wilt zijn, maar dan had je geen bmw moeten hebben. Althans, niet op dit forum hihi
            Ik denk dat je juist eruit springt als je wagen gewoon 'Spot-on' is, stijlvol, maar toch uitgesproken door de stijl vd wielen. Verder is het ook nog eens beter voor de resale value
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • #36
              Uniek zijn is niet altijd goed.. Dan ga je op zoek naar dingen die je beter niet kunt doen

              Klasse en smaak is veel belangrijker, ookal lijkt jouw auto op 10.000 andere..
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • #37
                Loekaaz en iloow jullie hebben gelijk het beste is gewoon strak en neutraal! het moet hem in de details zitten het verschil!

                Ik laat ze binnenkort nogaro silver coaten!
                Last edited by bmwstefan; 02-13-2013, 01:55 PM.

                Comment


                • #38
                  Weet iemand of ik toevallig bbs rm 12kant uitwendige boutjes kan plaatsen ipv deze inwendige 12kant boutjes die er nu inzitten?

                  Comment


                  • #39
                    anders als je 500€ over hebt, kijk ff in het velgentopic
                    Floccinaucinihilipilification

                    Comment


                    • #40
                      Gvd! dikke velgen!
                      alleen eerst deze maar helemaal naar mijn zin maken en dan is kijken op mp of een bmw forum een interesse peiling doen en daarna is kijken voor wat anders hahaha

                      Comment


                      • #41
                        Heb van de week ff een velgje gepast achter!
                        zal met een goede band en wat rollen wel mooi vallen denk ik!(let niet op de viezigheid dat was van het schuren!! haha )

                        Comment


                        • #42
                          Lekker hoor. Heeft BMW en opstaand randje in de kas ja?
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

                          Comment


                          • #43
                            Ik meen het van wel waar de scherm en binnenscherm samen komen!

                            Comment


                            • #44
                              Zo naar een tijdje drukte in huiselijke sfeer enzo toch maar terug gekeerd!
                              Laatste update van de Velgen komen hopelijk deze week!

                              3 waren in topstaat gepolijst (her en der een klein steenslag puntje) maar 1 wou maar niet shinen,

                              de polijster is er een uur of 7 extra op bezig geweest maar kreeg deze ene alleen niet voor elkaar,

                              Volgende optie zou afdraaien zijn maar hij kon mij niet garanderen of het dan vele malen beter werd,
                              dus heb ik besloten om al mijn ideeën aan de kant te zetten en de randen te laten spuiten in een koper kleur met een beetje metallic!

                              Of het mooi zou staan! ? Hoop ik haha
                              De harten worden mat zwart evenals de binnenkant van de velg!

                              Ik hoop dat ze van de week klaar zijn!
                              Foto's volgen dus nog!
                              Last edited by bmwstefan; 04-29-2013, 04:02 PM.

                              Comment


                              • #45
                                Ja man dan wil ik wel het resultaat zien!

                                Comment

                                Working...
                                X