Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wie kan mij helpen? Schmidt modern lines et waarde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ja, het is een bijzonder verhaal..
    Hij zegt dat de kit is 'gedesigned' rond 15" 7J en et24, originele e30 wielen. Omdat ik een andere maat heb, 14" 6.5j en et 30, zou het problemen opleveren. Dit zou alleen niet moeten uitmaken want mijn velgen (ook van bmw) komen precies hetzelfde uit naar binnen als de velgen waar hij het over heeft. Zijn oplossing is om een kortere veer te monteren zodat de veer wel omlaag kan zonder de velg te raken..

    Dit is echter een halve oplossing! Want als de kit.gemaakt is rondom te maten die hij aangeeft, dan zou alles ook gewoon moeten werken met mijn maten., er klopt gewoon iets niet. Helemaal niet als je weet dat het voorbeeld van jou (DDM) 9,5j en et0 heeft..

    Ps. Ik besef me net dat jij met gast doelt op dat voorbeeld van jou :p daar heb ik nog niks van gehoord!

    Comment


    • #32
      Originally posted by Mr.M View Post
      Rolomtrek

      Maar in principe moet het gewoon lukken met gerolde wielkasten en beetje negatieve stance.
      Weet je wel hoe belangrijk dat is....



      Hahaha..... Weet je hoe vaak ik voor gek verklaard ben bij div. bandenboeren vanwege zelf gekozen maten....
      Als ik voor elke x een cent kreeg.....

      EDIT: Rubens weet je je ET waarde nou al?
      Last edited by Riskant; 03-26-2012, 04:20 AM.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Riskant View Post
        EDIT: Rubens weet je je ET waarde nou al?
        Nope, niet 100% zeker.

        Nu een andere vraag.. weet iemand waardoor een stelring niet zou willen zakken? Dat onderste kreng van die 2 wil gewoon niet omlaag, terwijl de set er pas anderhalve week onder zit. Kan nooit vast zitten door viezigheid.. Ik zoek iets in de trant van verkeerde montage. Want toen de set er nog niet op zat, draaiden de ringen heel vlotjes. Die onderste zou dan nu toch ook heel soepel naar onder moeten draaien..
        Klinkt als een hele domme vraag, maar er is echt geen millimeter beweging in te krijgen..

        Ik wil namelijk nu even verlagen naar het punt dat de onderste stelring net niet tegen de band aanloopt.

        (PS. word gek van die schroefset )

        Comment


        • #34
          Waarom reken jehet zelf niet ff uit dan?

          Wat betreft de schroefset....

          Je draait hem wel de goeie kantop los hey?

          Comment


          • #35
            Originally posted by Riskant View Post
            Waarom reken jehet zelf niet ff uit dan?

            Wat betreft de schroefset....

            Je draait hem wel de goeie kantop los hey?
            Ja dat heb ik gedaan, maar wil het gewoon 100% zeker weten. Helemaal ivm met verkoop oid. Nu kom ik net niet goed uit, waarschijnlijk omdat de ET waarden in mm zijn en ik dit met mijn liniaaltje net niet precies kan meten

            Haha, ja ik draai de goede kant op! Geeft geen kik..

            Comment


            • #36
              Hebbie niet zo'n sleuteltje erbij gekregen? Kan je er een flinke tik opgeven met een hamer.. Maybe werkt dat :P

              Ik ben van de lompkracht, niet van de finesse..
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • #37
                Originally posted by iloow View Post
                Hebbie niet zo'n sleuteltje erbij gekregen? Kan je er een flinke tik opgeven met een hamer.. Maybe werkt dat :P

                Ik ben van de lompkracht, niet van de finesse..
                Hmm de hamer heb ik nog niet geprobeerd!

                Comment


                • #38
                  Ja dat kan ook....

                  Ff wd40 en ff laten schrikken met een hamer?

                  Ik ben iets meer van de finesse denk ik...

                  Ps. Gelijk ff insmeren met kopervet zijn ze een maal los....

                  Comment


                  • #39
                    Haha ik wil inderdaad wel een beetje voor het schroefdraad.. We shall see

                    Comment


                    • #40
                      *oppassen haha

                      Comment


                      • #41
                        Wat kut dat je nu al zoveel gezeik hebt met je Gaz setje zeg... de mijne bevalt me echt prima...
                        Heb je 'm ook via RPM? Misschien kun je hen even mailen? Ze zijn onwijs tof met tips en hulp enzo.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by DDM View Post
                          Wat kut dat je nu al zoveel gezeik hebt met je Gaz setje zeg... de mijne bevalt me echt prima...
                          Heb je 'm ook via RPM? Misschien kun je hen even mailen? Ze zijn onwijs tof met tips en hulp enzo.
                          Daarom heb ik ook bewust eentje van GAZ gekocht, want ik hoor er zo veel goede verhalen over. Hij rijdt voor de rest ook super hoor, staat nu wel bijna op z'n zachtst haha.

                          Ik heb 'm inderdaad ook via RPM. Ene Jimmy hielp mij goed, maar mailt nu niet meer terug helaas.
                          Hopelijk heb ik deze week tijd om weer te kijken naar die stelring, want dat zint me echt niet.

                          Comment


                          • #43
                            Oké... Jimmy heeft mij toen ook met alles geholpen. Heb ook wel eens gehad dat ie een paar dagen niks liet horen, maar uiteindelijk kreeg ik toch altijd wel weer wat, en ze zijn zelfs super hulpzaam geweest met gratis camberplates nadat m'n schroefset de eerste keer niet goed was

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by DDM View Post
                              Oké... Jimmy heeft mij toen ook met alles geholpen. Heb ook wel eens gehad dat ie een paar dagen niks liet horen, maar uiteindelijk kreeg ik toch altijd wel weer wat, en ze zijn zelfs super hulpzaam geweest met gratis camberplates nadat m'n schroefset de eerste keer niet goed was
                              Wat was er bij jou niet goed dan? Ik wacht rustig af op mail!

                              Comment


                              • #45
                                Bij mij was van één van de voorste poten de verstelschroef van de demper afgebroken. Zou zelfs kunnen dat het mijn schuld is geweest door foute installatie, maar ze hebben gratis een nieuwe gegeven. Hoefde alleen maar een kaal fusee op te sturen en na installatie de kapotte terug te sturen.

                                Comment

                                Working...
                                X