Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    hier kan je nl praten hoor

    lekkere pug
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • #62
      Thx man! Ja weet ik maar ik had gekopieerd van mijn post bij introduction vandaar
      Bagged Vectra GTS on 20'es

      EuroFresh Pug307 rollin' on RH's |R.I.P.|

      Comment


      • #63
        denk dat je nog wel breder kan gaan als dat?
        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • #64
          Ja inderdaad, staat ook in mijn post, nu heb ik vooraan 8 en achteraan 8,5, deze winter zou dit 8,5 en 9,5 moeten worden
          Bagged Vectra GTS on 20'es

          EuroFresh Pug307 rollin' on RH's |R.I.P.|

          Comment


          • #65
            pics van de 8.5 vooraan?

            bedoelde breder dan 8.5 en 9.5
            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • #66
              Breder zal niet lukken denk ik, anders moet ik de kassen rollen achteraan en daar ga ik niet aan beginnen

              Op de foto's hier zit de 8,5 achteraan, voor ik de velgen binnen doe om bredere randen te steken zal ik de 8,5 eens vooraan passen, ik post dan wel een foto
              Bagged Vectra GTS on 20'es

              EuroFresh Pug307 rollin' on RH's |R.I.P.|

              Comment


              • #67
                Originally posted by Project307 View Post
                Breder zal niet lukken denk ik, anders moet ik de kassen rollen achteraan en daar ga ik niet aan beginnen

                Op de foto's hier zit de 8,5 achteraan, voor ik de velgen binnen doe om bredere randen te steken zal ik de 8,5 eens vooraan passen, ik post dan wel een foto
                Ik denk dat kassen rollen er toch wel een beetje bijhoort hier hoor haha!
                maargoed, je moet het zelf weten, je kan dan wel veel breder spul kwijt...

                Comment


                • #68
                  Netjes....
                  Ben niet zo'n fan van dit type RH...
                  Maar ze staan verbazend goed op de Pug...

                  Comment


                  • #69
                    Geweldig forum dit, de auto's die hier soms voorbij komen zijn echt niet normaal meer (in positieve zin!)

                    Ik had mij een tijdje geleden al aangemeld, zal hier ook nog even een paar foto's neerzetten van het huidige speelgoed

                    Renault 5 GT Turbo uit 1987






                    Het "dagelijkse hok" Renault Clio 3 RS Cup uit 2009






                    En omdat je nooit genoeg Renaults kan hebben, heb ik sinds een aantal maanden er nog eentje bij : 5 Alpine Turbo uit 1984






                    Gr,

                    Jacob.

                    Comment


                    • #70
                      Met de juiste hoogte en velgen word de achterkant van de 307 geaccentueerd. al dus sexy kontje.

                      Renaultje 5 is mooi als er op z'n minst een turbo in ligt .

                      Comment


                      • #71
                        Leuke wagens man! Vooral de grijze 5 is leuk, en die Clio RS mag er ook best wezen!

                        Comment


                        • #72
                          van die grijze kan je wel iets heel leuks maken
                          Floccinaucinihilipilification

                          Comment


                          • #73
                            @ Mr M. Beide 5-jes hebben een turbo. Het gaat om een 5 GT Turbo en een 5 Alpine Turbo... de namen zeggen genoeg toch ? Daarnaast ken ik ook nog wel leuke / mooie vijfjes zonder turbo, maar dat is een andere discussie.

                            Thanx DDM en P78, het gaat goedkomen met de grijze 5.

                            Ik heb al een setje nieuwe(re)/gepolijste velgen liggen



                            Qua "hoogte" zal deze net zo laag als de AT van mijn broer komen te liggen... yep, die van mij lijkt er veel op maar zal straks wel op details afwijken (geen gele mistlampen, zwarte streep ipv rode streep en ander kleur interieur).



                            Comment


                            • #74
                              Gegroet,

                              Ik ben nieuw hier maar lees al een tijdje mee.

                              Dit was mijn winter setup een jaartje terug.
                              Ze staat er nu ongeveer hetzelfde bij, maar daar komt snel verandering in.
                              De kerstman vond dat ze er wat te hoog bij stond, dus schroefsetje + camber plates zijn hier gisteren onder de boom gedumpt

                              Comment


                              • #75
                                Hallo mensen

                                Ik ben Gino, ik ben 20 jaar en heb een e30 320i uit 1983, nog steeds hoog op de poten maar dat zal snel veranderen. Ondanks hij er niet meer heel mooi uitziet, veel roest plekjes en dergelijke, ben ik er toch heel trots op.
                                De meeste mensen blijken dat niet te snappen.... Maar jullie vast wel haha

                                Maar ik probeer er gewoon weer wat leuks van te maken, ben zelf niet heel technish maar toch probeer ik het.



                                Zo staat ze er nu bij, nieuwe type 2 valance monteren.


                                Dit was van de zomer, ja lijkt wel een 4x4 haha

                                Comment

                                Working...
                                X