Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wide Works Lhd 240sx
Collapse
X
-
-
It's going all type-x and wheels are at the powder coat right now
Leave a comment:
-
Originally posted by philippeoliviergiguere View PostOuais pas mal sur c'est la même haha est pas mal hot haha j'ai **** de voir la tienne finie!
Originally posted by Meeve View PostNice work on the car! I feel your pain with the police in quebec. They didint like my 195/45/16 on 9.5" wide either. They won't let us breath always chasing after us.. I **** them assholes.
Inspection mécanique -_- sa donne des envies de meurtre.Last edited by forgotten; 10-08-2015, 01:42 AM.
Leave a comment:
-
Nice work on the car! I feel your pain with the police in quebec. They didint like my 195/45/16 on 9.5" wide either. They won't let us breath always chasing after us.. I **** them assholes.
Inspection mécanique -_- sa donne des envies de meurtre.
Leave a comment:
-
Ouais pas mal sur c'est la même haha est pas mal hot haha j'ai **** de voir la tienne finie!
Leave a comment:
-
Originally posted by philippeoliviergiguere View PostHey j'ai vu ton autre 240 pas loin de chez nous! Je l'ai vu une couple de fois sur la 2e avenue pas loin de bellechasse et sur iberville ça se peut tu?
Last edited by forgotten; 10-07-2015, 07:33 AM.
Leave a comment:
-
Hey j'ai vu ton autre 240 pas loin de chez nous! Je l'ai vu une couple de fois sur la 2e avenue pas loin de bellechasse et sur iberville ça se peut tu?
Leave a comment:
Leave a comment: