Originally posted by reiernumans
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S/W BBQ - 24 Sept. 2016 editie
Collapse
X
-
Als jullie het OK vinden sleep ik waarschijnlijk m'n huisgenoot met z'n oude Volvo 245 mee. Nog meer truckstance dan m'n Saab, maar een hele toffe kerel!
Leave a comment:
-
Any chance that somebody is going from Nijmegen (or near here)? I don't have a car, but I would like to join. If so, please PM me.
Leave a comment:
-
@lucas Zo een barbecue bij jouw is de enige optie om de w124 te zien zeker
Leave a comment:
-
Originally posted by reiernumans View PostOnder voorbehoud (dat m'n auto het godverredomme eens langer dan een dag blijft doen) zou ik ook graag langs komen met m'n truckstanced Saaaaaaaaaaaaab. Lijkt me leuk!
Leave a comment:
-
Onder voorbehoud (dat m'n auto het godverredomme eens langer dan een dag blijft doen) zou ik ook graag langs komen met m'n truckstanced Saaaaaaaaaaaaab. Lijkt me leuk!
Leave a comment:
-
Originally posted by bmw_devil View PostVUUUUUR!!! maargoed ja hoor. ik denk dat ik er wel bij kan zijn met mn laffe daily. misha maar mee slepen?
Originally posted by Twannnd View PostHJ: Jij hebt trouwens wel de coolste nickname van heel het forumOriginally posted by bmw_devil View Posthehehe. ja misschien wil lucas em nog wel veranderen XD
Leave a comment:
Leave a comment: