Announcement
Collapse
No announcement yet.
HellaFrysk E36 coupe
Collapse
X
-
Stof afblazen *uch*
Twee setjes velgen gekocht
Azev A 8.5 en 10J ET15
Rondell 0058 8J ET30 en 10J et15
de laatste zijn opknappers dus moeten nog geschuurd en gespoten. Maar dat komt vanzelf!
Thats all!Last edited by RedSunrise; 05-27-2015, 03:10 PM.
Leave a comment:
-
Oeh bij die S14a heb ik nog lang staan kwijlen op een WW meet. Prachtig ding is dat.
Je E36 ziet er ook goed uit!
Leave a comment:
-
Vind alleen de wielen aan de voorkant te ver naar binnen vallen, misschien eens spacers proberen voor? voor de rest echt netjes
Leave a comment:
-
Thnx!
Momenteel staat ie achter weer lager, en door de bumpstopt geen aanlopen meer

Nu wel a.s.a.p die grille schuren en opnieuw spuiten
Leave a comment:
-
Update!
De bumper bij de spuiter gebracht, pasvorm valt mij reuze mee!
Verder ook bezig geweest met de spacers, de wielkasten zijn gerold om t passend te krijgen. Nu nog gaan kijken of camber, bumpstops of meer rollen het geheel 100% aanloop-vrij kan maken

Leave a comment:
-
De spacers komen er alsnog onder, ik heb de velgen nog maar net en ga in een later tijdsbestek wel eens kijken om wat anders.
Geen OEM+, net als de bumper. Wel splinternieuw en nadat ik de ervaringen heb gelezen zit ik niet echt in over de pasvorm van dit spul. De prijzen zijn na een korte Googlesessie wel te vinden, HL Automotive
Leave a comment:
-
Wat heb je er nou voor betaald ,die bumper?
Je heb op MP zat originele staan voor weinig maar dan OEM en 100% pas vorm...
Sorry, OEM + komt in mij naar boven...
Leave a comment:
-
Ja of je zou deze gewoon moeten kopen, hoef je ook niet van die gigantishe spacers te kopen
Leave a comment:
-
Update:
Zojuist een M3 bumper binnengekregen. Deze zal z.s.m een spuiter bezoeken en dan kan de auto eindelijk weer met een verse neus
door het leven. Spacen zal de komende dagen niet lukken, maar één dezer weken moet of zal het gebeuren
Last edited by RedSunrise; 05-27-2015, 03:09 PM.
Leave a comment:
-
De hulpmiddelen wel, alleen nog mezelf even motiveren om het te doen haha
En die bumper stond onderaan 't lijstje, maar door beschadigingen moet dit nu toch maar gebeuren!
Leave a comment:
-
Word toch niet te serieus he:p
Al wat kunnen regelen met rollen en spacers??
Leave a comment:

Leave a comment: