If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hier ook maar eens updaten, hoop foto`s doen t niet meer omdat ik m`n flickr account heb opgeruimd.
Sml
Blanke lak van de velgranden afgeschuurd
Achter spacers van 2 cm ertussen en de wielkasten gerold
Paar foto`s van de binnenkant
En na 2 jaar eindelijk eens begonnen om het deukje in de klep weg te werken
Tevens een Bonrath wisser erop gezet en op ebay een Headlight Loom Upgrade gekocht, is een kabelboompje met 2 relais ertussen, hiermee kan je ipv de 55w lampen 100w lampen in de koplamp zetten, de best bestede 7 euro ooit!
Weer poging tot inbraak? Balen man! Teringlijers zijn het.
Stuurtje is mooi! "Heb em zelf ook" :P
Is al de 3de keer, vorig jaar ook rond kerst 2x op een week tijd, maarja t zijn wel stumpers als ze een golf 2 niet open krijgen, stuurtje is ideaal, ligt een stuk fijner in de hand en de zithouding is stukke beter
Echt een tof stuurtje! Wat zijn je plannen voor velgen in de zomer?
Over de wielen ben ik nog aan het twijfelen, heb erover gedacht om opzoek te gaan na borbet A 16` en dan 9J rondom, verdichte c2`s spoken ook een beetje in m`n hoofd rond maar van de andere kant blijf ik de Azev A een prachtig wiel vinden, t liefste had ik die in 17 inch
Dankje, die led verlichting begin ik me zelf idd ook aan te ergeren maar wil een golf 4 teller erin maken dus laat het nu even voor wat het is, en de interieur verlichting wil ik ook van een golf 4 hebben maar dan word ook meteen de hemel bekleed met stof.
Nog maar even een update, is weer het een en ander gedaan.
Kabelboompje gemaakt voor de stoelverwarming, stekkers waren afgeknipt, alles afgemaakt dus nu doet de stoelverwarming het ook
Kabelboompje van de bestuurders stoel
En de knopjes
Ook de schakelpook een stuk ingekort, binnenkort opzoek na een pook van een golf 4.
Laats nog ff bij florack geweest, die had nog een golfje staan waar motorkap isolatie in zat, zit nu bij mij erin, nog helemaal heel alleen 1 kunstof klem was gebroken.
Vandaag een nieuw stuurtje in de golf gezet
Toen ik net de deur aan de bijrijders kant wilde openmaken viel me op dat de klink weer half los hing en ik zo de deur in kon kijken :GRR: is nu al de 3de keer, word der niet goed van, toch maar eens een paar armor plaatjes gaan regelen.
Vandaag even de voorste veerpoten vervangen, had een lekke demper, tripple-s was nog geen jaar oud maargoed wat wil je zonder hulpveren en zonder bumpstops, nu v-maxx poten voor deronder met alles gewoon ertussen, ligt ietsje hoger nu maar voor de winter vind ik het goed.
Ook de golf gewassen en in de wax gezet en sinds vorige week de winterwielen eronder, en heb de goudkleurige sticker van het raam afgehaald en een andere erop geplakt.
Morgen nog even de aanloop plekken in de wielkast behandelen en dan maandag op apk.
Voor de oplettende kijker, op de laatste foto is te zien dat ik achter een wit raam heb terwijl de rest groen getint is, ben dus ook nog opzoek na een groen getint raam rechts achter.
Leave a comment: