Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Om de onstopbare stroom aan VAG-jes en Beierse Beamers even te doorbreken:

    misc:
    Lucas, 21 jaar, uit de Beemster (van de kaas ja..), studeer HTS Autotechniek in Arnhem.
    auto:
    1986 Mercedes-Benz 260E W124, 2.6 6-in-lijn, 5spd handbak, 40mm verlaagd (B&G), momenteel op wintersetup; BBS BRABUS Monoblock I's, 8x16 met 205-50's..

    toekomstplannen:
    *Ivm 17" zomersetje kan auto voorlopig niet verder omlaag (hebben grotere rolomtrek) door de 225 voor en 245 achter.
    *Heeft wat roest in wielkast RA en ga ik van de zomer ombouwen naar 500E schermen (lekker breed=meer ruimte voor de echte LOW )
    *3.0 ombouw met w201 2.3-16v 'dogleg' bak en ASD-diff met manual override (35-->100% sper)

    winter setup




    zomersetje:


    Drive like U stole it!
    Last edited by loekaaz; 02-14-2012, 05:49 PM.
    Lucas
    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
    Originally posted by LCG
    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

    Comment


    • lekker, echt lekker
      Floccinaucinihilipilification

      Comment


      • Leuke wagen!
        En om nog even op je vraag in je introtopic terug te komen: Ik zit nu in het eerste jaar, course 3...

        Comment


        • Nice MB...

          @ Dropped.... Max negatief is iets van 2?

          Aan de wielen zie je het haast niet!

          Nice.. Nu de zomerset eronder asap...

          Comment


          • Plannen klinken goed loekaaz!

            Comment


            • 99% zeker dat dit mijn nieuwe auto word deze zaterdag.
              Finally some proper low.

              Comment


              • Mijn Engelse Beier staat er op het moment zo bij (in wintermode):





                Ben nu eerst maar met het interieur begonnen, met veel zwart, Alcantara en wat carbon:



                Daarna is de buitenkant aan de beurt (Cooper-S-skirts/-bumpes, facelift-koplampen), gevolgd door nieuwe zomer-velgen...

                Comment


                • zalige eerste foto
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • Beetje sneeuwschuiven hoort erbij...


                    Clearing Snow by MartijnKoevoets, on Flickr

                    Comment


                    • Originally posted by Riskant View Post
                      Max negatief is iets van 2?

                      Aan de wielen zie je het haast niet!

                      Nice.. Nu de zomerset eronder asap...
                      Voor staan ze nu -4graden. Heb haar gister uitgelijnd.
                      Zodra die pekel van de weg is gespoelt komen de Schmidt's eronder

                      @ Loekaaz: Ik vind je wintervelgen 132x mooier dan de zomervelgen.

                      @ MarijnGizmo: Mooie foto's en lekker wagentje!

                      Comment


                      • CRISIS!!!

                        Gisteravond heeft een oud vrouwtje van 79 zich in de rechter zijde geboord van mijn w124 Ze kwam uit een uitrit en dacht op 10m afstand nog ff voor mij langs te duiken.
                        Op het moment dat ze dus volgas de weg probeert over te steken, geef ik een intuitieve ruk aan het stuur naar links en trap vol op de rem. Het mocht echter niet baten; ze had de reactiesnelheid van een stoomlocomotief; op het moment dat het ongeval was gebeurd, had ze haar voet nog steeds vol op het gaspedaal van haar Chevrolet Matiz
                        (zie het beeld voor je: een Matiz die met slippende bandjes een 1500kg zware w124 aan de zijkant probeert op te duwen...)
                        Nu is mijn gehele rechter flank aan gort (zal binnenkort ff foto's uploaden). Maar vrouwtje heeft op papier schuld bekend en schadeformulieren correct ingevuld....

                        ik zal het lijstje even opnoemen:

                        -rechter koplamp
                        -rechter knipperlicht
                        -rechtervoorscherm (incl. zijbeplating)
                        -rechter voorwielophanging krom
                        -één van de BBS Brabus Monoblock I's RV lelijk beschadigd (hopelijk niet krom)
                        -rechter voor- en achterportier (incl. zijbeplating)
                        -rechterachterscherm
                        -barst in voorraam RV(zat er al in, maar boeie; verzekering betaalt... betaal al jaren een godsvermogen voor niks; tijd om uit te keren!)

                        Nu is er wel weer een lichtpuntje aan de horizon: de auto had een lelijke kras over de volledige rechter zijde zitten (vandalisme) en RA was ie een beetje verrot bij de wielkast.
                        Oftewel: It speeds things up a little
                        Nu is het alleen jammer dat de verzekering het waarschijnlijk niet toelaat om 500e schermen te monteren, laat staan dat ik ze uberhaupt kan vinden zo kort-dag!!

                        maargoed; we zullen het zien hoe het afloopt...

                        jullie horen het nog,

                        mvg, Lucas
                        Last edited by loekaaz; 02-14-2012, 05:34 PM.
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                        Comment


                        • Originally posted by DDM View Post
                          Leuke wagen!
                          En om nog even op je vraag in je introtopic terug te komen: Ik zit nu in het eerste jaar, course 3...
                          kom je wel eens met de e21 naar school? wil 'm wel eens in het echt bewonderen. ga vanaf september stage lopen en dan ben ik niet meer op school te vinden zeg maar tot het assessment een jaar later
                          Lucas
                          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                          Originally posted by LCG
                          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                          Comment


                          • Zonde man..... Hoop dat de verzekering een beetje degelijk uitkeert!
                            Ben benieuwd naar de foto's...

                            Arme vrouwtje had zelf niks?
                            Je mag er niks over zeggen, maar sommige mensen kunnen na een bepaalde leeftijd beter hun rijbewijs inleveren....

                            Comment


                            • vrouwtje was een beetje in shock. ze woonde vlakbij en heb haar geholpen met haar auto naar huis brengen, en het papierwerk voor haar ingevuld. Ondanks alles wel mooi om te zien dat zo iemand het kan waarderen dat je ze een handje helpt. Ze had het al moeilijk omdat haar echtegoot zo goed als op sterven ligt dus tsjah, dan kan je moeilijk boos worden op zo iemand.

                              hier dan de foto's van de geleden schade:





                              En ja: mijn linker voorwiel staat op deze foto recht... hoezo toespoor/negatief camber??



                              Mijn pas opgeknapte BBS Brabus Monoblockjes; NOOOO!!




                              Ik geef toe: op de foto's lijkt het mee te vallen, maar in het echt valt het echt wat meer op

                              Nou! daar gaat Bassie op transport naar Noord-Holland....


                              leuk he? leedvermaak :p Nu hopen dat de taxateur een beetje realistisch blijft....

                              mvg, Lucas
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • Originally posted by loekaaz View Post
                                kom je wel eens met de e21 naar school? wil 'm wel eens in het echt bewonderen. ga vanaf september stage lopen en dan ben ik niet meer op school te vinden zeg maar tot het assessment een jaar later
                                Nee helaas, ik ben er zelf nog nooit mee naar school geweest... Het is voor mij 100 km heen 100 km terug, en op het moment is m'n koppakking niet zo best...
                                Het plan is om die zo snel mogelijk te fixen en er dan eens mee naar school te komen. Al m'n klasgenoten horen ook de hele dag het gelul over die auto maar hebben 'm nog nooit gezien.
                                Als het zover is zal ik het je wel even van te tevoren laten weten

                                Comment

                                Working...
                                X