Announcement

Collapse
No announcement yet.

SirStanceAlot stelt zich voor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SirStanceAlot stelt zich voor

    Hoi, Ik ben Scott en ik ben 18 jaar, ik heb sinds oktober een golfje 2 uit 1983 waar al mn geld aan op gaat hier zijn wat foto's : [IMG]
    naast de golf van een collega van me
    [IMG][/IMG]
    zondag avond eventjes mn lip er onder uit gereden omdat ik daar zin in had (not)
    [IMG][/IMG]

    dat was het voor nu wel eigenlijk, op het engelstalige gedeelte staat een veel uitgebreidere pagina maar ik heb vrij weinig zin om alles opnieuw in het nederlands te gaan typen eigenlijk

  • #2
    Welkom! Gaaf ding hoor, 83'ers zie niet veel meer

    Comment


    • #3
      dankje! nee klopt, en er zit nog stuurbekrachtiging op ook

      Comment


      • #4
        Grappig ding zo man. Welkom bij het MkII clubje.
        Last edited by Gentleman; 02-10-2016, 09:06 AM.

        Comment


        • #5
          Welkom.... lekker type twee hoor! Linkje naar je Engelse topic dan wellicht

          Comment


          • #6
            hoe doe ik dat?

            Comment


            • #7
              Post your build threads here! Keep us updated on what you're doing in your garage.



              tadaaaaa


              i shouldn't be daily driving this:
              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

              Comment


              • #8
                Had hem al gevonden inmiddels.

                Comment


                • #9
                  kleine update: Velgen zijn af en zitten er onder: [IMG] [/IMG]

                  houten stuurtje er in.. :
                  [IMG][/IMG]

                  ben de laatste tijd vooral bezig geweest met klaarmaken voor apk, hij is inmiddels gekeurd en wel (2 jaar geldig want oud ) maar ik heb me wel gerealiseerd dat er aardig wat tijd en moeite in de auto moet worden gestopt... (roest,olielekkage en andere meuk) de auto is niet afgeschreven en is het zeker waard om hem weer helemaal te fixen, alleen heb ik daar gewoon weg geen zin in.
                  Ik heb dus besloten de auto te verkopen en iets anders te gaan zoeken.
                  (niet dat mijn budget het toelaat om iets in goede staat te kopen dus waarschijnlijk word het weer zon barrel, maar dan eentje waarvan ik het wel waard vind om al mn geld en tijd in te stoppen)
                  duss.. wie weet is mijn volgende update ook wel gelijk een nieuwe auto

                  Comment


                  • #10
                    Ok dan....

                    Comment


                    • #11
                      jammer, op de foto ziet ie d'r uit als een leuke basis met deze kleur, maar schijn bedriegt natuurlijk,

                      als je dan toch je geld in een goeie gaat pompen; een setje camber plaaten voor achter zou niet verkeerd zijn aangezien hij aardig wat poke heeft nu. volgens mij had marc/ Vdub daar een adresje voor.


                      ben benieuwd


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • #12
                        Cool!

                        Welke velg en banden maten rij je als ik vragen mag?


                        300HP BMW Driftcar ft. 55HP Twingo Stancer.

                        MK DriftTeam

                        Comment


                        • #13
                          195/45/14 wat ik weet, en zo te zien een corrado velg.

                          breedte weet ik niet, gok 8 & 9"


                          i shouldn't be daily driving this:
                          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                          Comment


                          • #14
                            het zijn originele golf 2 14inch stalen velgen verbreed naar 8,5 en 10,5j
                            195/40-14 voor en 215/40-14 achter. inderdaad aardig wat poke maar dat vind ik juist wel wat hebben haha. (wat meer camber staat wel in de planning hoor)
                            de auto is ook wel een leuke basis hoor, daarom doe ik m ook niet voor een paar euro's weg.

                            Comment

                            Working...
                            X