Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dmpd 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dmpd 2015

    Gisteren in Itterbeck geweest voor Dmpd 2015, locatie met veel potentie. Hangar gedeelte hadden ze van mij anders in mogen delen, wij stonden nu zowat in Nederland geparkeerd zo ver weg was het. Heb ook niet zoveel foto's gemaakt dit keer.....


































    Mijn persoonlijke favoriet



    Facebook Sander Zuurbier
    Instagram sanderz28

    Twingo RS

  • #2
    Mooie plaatjes geschoten sander!

    Comment


    • #3
      Heheh Leon met z'n blije bakkes naast die touring

      Mooie foto's Sander!


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • #4
        ^Dit, viel mij ook gelijk al op
        Lucas
        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
        Originally posted by LCG
        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

        Comment


        • #5
          Dikke ploaten maat! Haha, we stonden bij de Touring van Bastien te kijken toen ik zag dattie ff verderop ons stond te checken. Dat icm een perfect timing van Sander
          #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

          Comment


          • #6
            Mooie foto's heb je geschoten Sander.

            Ik was ook geweest, was voor mij de eerste keer en was best leuk! Terrein toch maar niet opgereden met de auto maar ergens anders geparkeerd om de shame voor te zijn, iets met velgen in vreselijke staat en fitment van een zeekoe.

            Vond het eigenlijk wel wat jammer dat zoals gewoonlijk weer de golfjes (lees: VW) heel erg sterk de boventoon voerden. Daar in tegen was de witte 309 dimma dan wel weer een hele leuke verrassing. Helaas hield toen de telefoon op dus geen foto kunnen maken.

            Gelukkig had ik al een paar gemaakt met de budget Iphone. Had wat lopen experimenteren met de camera en een paar zijn best wel goed gelukt voor een 5C.

            Picca's:




            Persoonlijke favoriete BMW, foto helaas wel beetje mislukt.



            Ook nog even met Lucas gesproken.
            Last edited by Justdont95; 09-13-2015, 11:35 AM.
            Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

            Comment


            • #7
              .... Mooie plaoties herren!

              Ik zou van de hierboven geschoten bilder ook de rooie Bimmer kiezen.


              @ JJ... Even de fat5's onder die van Rachid zie ik!

              Had jij je nu in de pre select opgegeven of zo aan komen rijden en dan daar neer gezet?

              Comment


              • #8
                .... Mooie plaoties herren!

                Ik zou van de hierboven geschoten bilder ook de rooie Bimmer kiezen.


                @ JJ... Even de fat5's onder die van Rachid zie ik!

                Had jij je nu in de pre select opgegeven of zo aan komen rijden en dan daar neer gezet?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Justdont95 View Post


                  Ook nog even met Lucas gesproken.
                  haha Ik zag je al kjken naar de Benz, en ik dacht meteen al: das er een van het forum
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Suburuuh View Post
                    .... Mooie plaoties herren!

                    Ik zou van de hierboven geschoten bilder ook de rooie Bimmer kiezen.


                    @ JJ... Even de fat5's onder die van Rachid zie ik!

                    Had jij je nu in de pre select opgegeven of zo aan komen rijden en dan daar neer gezet?
                    Pre select, en idd mijn velgen. Anders had die jongen niets fatsoenlijks om op te rollen

                    Nice pics Sander!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Justdont95 View Post
                      Mooie foto's heb je geschoten Sander.

                      Ik was ook geweest, was voor mij de eerste keer en was best leuk! Terrein toch maar niet opgereden met de auto maar ergens anders geparkeerd om de shame voor te zijn, iets met velgen in vreselijke staat en fitment van een zeekoe.

                      Vond het eigenlijk wel wat jammer dat zoals gewoonlijk weer de golfjes (lees: VW) heel erg sterk de boventoon voerden. Daar in tegen was de witte 309 dimma dan wel weer een hele leuke verrassing. Helaas hield toen de telefoon op dus geen foto kunnen maken.

                      Gelukkig had ik al een paar gemaakt met de budget Iphone. Had wat lopen experimenteren met de camera en een paar zijn best wel goed gelukt voor een 5C.

                      Picca's:
                      Thanks

                      Comment


                      • #12
                        Wat van mijn foto's





























                        High res en meer foto's hier te vinden:

                        Explore this photo album by JJ de Wit on Flickr!

                        Comment


                        • #13
                          dikke pics jur
                          Facebook Sander Zuurbier
                          Instagram sanderz28

                          Twingo RS

                          Comment


                          • #14
                            Thanks man

                            Comment


                            • #15
                              Die MB 190 was toch ook van iemand van het forum? Een fransman die hem onlangs verkocht heeft (aan een belg of nederlander?)

                              Comment

                              Working...
                              X