Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jaguar familie auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jaguar familie auto

    Hoi ik ben Sean 28 jaar, mijn huidige auto is een Jaguar X-type 3.0 V6. Heb de auto nu ongeveer 6 maanden in bezit en geniet er heerlijk van. Alle opties erop en voldoende vermogen. Hij heeft slechts 1 andere eigenaar gehad en bij aanschaf 145000 km gelopen en dat voor een auto uit 2003

    Heb niet al te veel plannen met de auto, maar wil hem eigenlijk wel iets naar beneden hebben. Echter, aangezien er een kleine op komst is wil ik hem niet te hard afgeveerd hebben en omdat deze ook onze caravan moet kunnen trekken wil ik ook niet dat de boel gaat aanlopen.

    Heb al zitten kijken voor airride, alleen vind ik dat veels te duur voor een auto die over 3 jaar toch weer de deur uit gaat.

    Echter al wel een mooi setje velgen voor de auto op de kop kunnen tikken. Zeer uniek setje van een duitse tuner speciaal voor Jaguar. Arden heet deze en doet voornamelijk duur spul maken voor Jaguar en tegenwoordig ook Range Rover en Mini.

    Maar genoeg verhaal, foto's!!!

    De auto zoals ik hem kocht,






    De velgen 18x8.5j





    En uiteindelijk de velgen onder de auto,










    Banden maat voor om de velgen is 245-35-18

    Nou ben ik nog op zoek naar een origineel voor lipje voor de auto, helaas kost deze via Arden 450 euro. Dus wachten tot we deze eens 2e hands tegen komen
    Jaguar x-type 3.0 V6 AWD
    Volvo V50 2.0d (sold)

  • #2
    Tip: Meet je bumper op of markeer de vorm op een stuk karton en ga dan eens een autosloperij op met een setje schroevendraaiers en een simpel ratel/doppensetje. Check welke auto's een bumper of spoiler hebben die pas gemaakt kan worden aan de onderzijde van je bumper en klaar is Keesie.

    Verder, Welkom! Vergeet de Random Draad niet. Dat is in feite de Nederlands/Belgische koffiekantine van 't forum
    Lucas
    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
    Originally posted by LCG
    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

    Comment


    • #3
      Welkom, een auto met potentie, nu alleen kijken of jij het waar kan maken!

      Zijn het echt split Arden's?

      Comment


      • #4
        beetje teleurgesteld dacht dat lucas aan die mk2 begonnen was

        jk


        ziet er goed uit
        als je inspiratie nodig hebt, zoek is naar die van exexpat, heeft een resem wielen doorlopen

        edit

        weetje
        dat zijn trouwens geen arden wielen maar oz operas voor arden met jag specs
        Last edited by P78; 11-27-2014, 03:16 AM.
        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • #5
          Welkom gave jaggg hij schreeeuw wel om een paar cm naar beneden..

          Comment


          • #6
            Ja zijn OZ opera's
            Ja zijn Arden velgen


            Ze zijn wel officieel van Arden.

            Maar weet het ja, auto vraagt echt om wat verlaging. Heb die van exexpat gezien, maar vind die beetje over te. Wel erg strakke auto en wil ook de zelfde voor lip zoals hij heeft.
            Jaguar x-type 3.0 V6 AWD
            Volvo V50 2.0d (sold)

            Comment


            • #7
              Kijk, en leer: VIDEO Jaguar S-Type - Gettin' Jaggy With It
              For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

              Comment


              • #8
                Dat is een S type, maar beter gefilmd dan de wagen zelf imho.

                Stance-wise niet verkeerd. Maar dat is (voorlopig) niet mogelijk voor Sean.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by AR145 View Post
                  Deze staat er erg leuk bij!

                  Vind het dan alleen jammer dat er zoveel geld in is gestoken door de eigenaar en dat hij dan niet voor een S-Type R gaat

                  Bedoel doe het dan goed, en zorg dat je dan vermogen hebt die bij je looks passen
                  Jaguar x-type 3.0 V6 AWD
                  Volvo V50 2.0d (sold)

                  Comment


                  • #10
                    Ik weet dat dit een ander model was en je hebt gelijk dat hij meteen voor een R had moeten gaan. Ging meer om het idee en je te laten zien dat je niet de eerste/enige bent met een verlaagde Jag. Ik heb er ook weleens over na gedacht om de Alfa om te ruilen voor een Jag, alleen ik denk dat het dan buiten mijn budget komt.
                    For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

                    Comment


                    • #11
                      Verlaagde jags is niks nieuws hoor. Probleem bij mij is alleen functionaliteit. Omdat dit een dagelijkse auto is en een caravan trekker moet ik daar ook rekening mee houden. En dan voornamelijk het caravan trekken.

                      Ideale optie is dus airride, houd de auto mooi op hoogt ook met belasting erin. Nadeel is dus de prijs
                      Jaguar x-type 3.0 V6 AWD
                      Volvo V50 2.0d (sold)

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Sean View Post
                        Verlaagde jags is niks nieuws hoor. Probleem bij mij is alleen functionaliteit. Omdat dit een dagelijkse auto is en een caravan trekker moet ik daar ook rekening mee houden. En dan voornamelijk het caravan trekken.

                        Ideale optie is dus airride, houd de auto mooi op hoogt ook met belasting erin. Nadeel is dus de prijs
                        En eens schroefset met een stel goede dempers niet dan?! Het is ook mijn daily en die is ook verlaagd dmv een schroefset, voor de meeste hier geldt dat.
                        Daarnaast is een schroefset makkelijker weer terug te bouwen naar origineel dan airride.
                        Last edited by AR145; 11-27-2014, 05:22 PM.
                        For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Sean View Post
                          Verlaagde jags is niks nieuws hoor. Probleem bij mij is alleen functionaliteit. Omdat dit een dagelijkse auto is en een caravan trekker moet ik daar ook rekening mee houden. En dan voornamelijk het caravan trekken.

                          Ideale optie is dus airride, houd de auto mooi op hoogt ook met belasting erin. Nadeel is dus de prijs
                          nog duurder zijn aircups

                          tja functionaliteit, dan kan je der even goed een setje -xx cm veren opzetten

                          das ieder zijn ding natuurlijk

                          kan wel verstaan dat je zo'n katje natuurlijk niet helemaal open wilt scheuren vanonder
                          Floccinaucinihilipilification

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by AR145 View Post
                            Hij had hem TEN MINSTE wel even mogen wassen en uitstoffen.

                            Super dikke Jaguar, wielen staan perfect.
                            Setje airride en klaar.

                            Goedkoop gaat het tocht niet worden, en als je zo'n pretentieuze sjag wil rijden dan mag je wat mij betreft voor die 3 jaartjes wel in stijl doen alsof je geld om mee te smijten hebt
                            Don&Vlad || SOHK
                            ---------------------------------------------------------
                            '90 Honda Civic Shuttle EE2

                            Comment

                            Working...
                            X