Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ook maar eventjes voorstellen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ook maar eventjes voorstellen.

    Hallo iedereen!

    Zit al een tijdje te lurken en dacht: Wat boeit het ook, ik stel me gewoon eventjes voor.

    Ik ben Maxim en kom uit Alkmaar. Ik zit momenteel op school dus er zullen dingen langzaam veranderen aan m'n saxo.

    Ik heb zelf al een aantal auto's gehad (allemaal citroens) en heb besloten om deze voor een langere tijd te houden.

    Het is een Saxo 1.6 16v uit 2001.





    Er zijn nog aardig wat dingetjes die ik wil veranderen:

    1. NFS tjoening skirt vervangen voor een originele. Helaas zit dat ding vast gekit dus zal alle verbreders moeten vervangen/spuiten. Ben haastig opzoek naar verbreders met dezelfde kleurcode.
    2. Zwarte ding onder op m'n achterbumper mag er wel vanaf.
    3. Achter 195/40 ipv 215/35. Net even te breed
    4. Lagerlager en nog is lager. Schroefset etc. Sowieso achter, maar eerst de banden.

    En ga zo maar door. Komt eigenlijk geen eind aan.
    Last edited by MSaxx; 08-24-2014, 11:25 AM.

  • #2
    Franse auto's zijn top.

    Een van de mooiste kleuren voor een Saxo imo! Succes met de vorderingen.

    Comment


    • #3
      welkom, een mattie voor Twan
      Facebook Sander Zuurbier
      Instagram sanderz28

      Twingo RS

      Comment


      • #4
        Welkom idd een maat voor twan haha

        Comment


        • #5
          Gave saxo! Die lip op je achterbumper lijkt wel op een onderlip van een seat ibiza.

          Comment


          • #6
            Welkom hier! zijn dat Schmidt Modernlines die je eronder heb zitten?

            toffe saxo zo in ieder geval, vindt die lip onder de achterbumper niet eens heel slecht staan hoor.

            Comment


            • #7
              Aaahw yeah nog een saxo'tje

              Mooi kleurtje man, ben benieuwd hoe die gaat worden.

              Wat voor velgen heb je d'r onder zitten trouwens ?


              i shouldn't be daily driving this:
              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

              Comment


              • #8
                Tnx allemaal!

                Volgens mij komt de achterlip inderdaad van een seat ibiza, alleen heb ik straks een andere uitlaatje met een smallere pijp en twijfel een beetje hoe dat gaat staan.

                De velgen zijn inderdaad van schmidt, 16 inch, voor 8J en achter 9J

                Comment


                • #9
                  Vind de achterlip er ook wel tof onder staan! Maar waarom ga je voor een kleinere pijp ik vind hem er wel netjes bij staan zo beter dan zo kachel pijp.

                  Wielen zijn erg netjes.

                  Comment


                  • #10
                    Welkom! Leuke Sax en goed uit te voeren plannen!

                    Velgen zijn nice en mee eens over je uitlaat en achterskirt!

                    Mocht je alles rondom in de kleur zetten zal ook netjes staan imho!

                    Comment


                    • #11
                      Welkom,leuk iemand uit de buurt,welk deel van Alkmaar zit je?
                      Aan je reactie in het BBQ topic te rekenen,gok ik ergens in de Daalmeer?

                      Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                      Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                      Fiat Panda 1,2 Dynamic

                      Comment


                      • #12
                        @ruittie
                        Ik heb nog een andere saxo 16v staan die ik uiteindelijk weg doe met daaronder een volledig rvs uitlaatsysteem. Te zonde om weg te doen!

                        @brolli21
                        Inderdaad Daalmeer, tegen Koedijk aan. Loop m'n straat uit en zie links van me geestmerambacht.

                        Comment


                        • #13
                          Ok dan,in de buut van waar ik vroeger woonde dus(tegenwoordig overdie)

                          Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                          Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                          Fiat Panda 1,2 Dynamic

                          Comment


                          • #14
                            Vandaag heb ik nog een aantal dingetjes veranderd.
                            De originele stuur van de saxo zag er niet heel netjes meer uit en zat op punten waar je het stuur vast pakt los, heel irritant met rijden. dus vervangen met een Nardi stuur.


                            Overigens wil ik de saxo rood - zwart houden omdat de plastic bumpergedeeltes ook zwart gespoten zijn, dus ben ik een beetje bezig geweest met de grille aangezien die er niet zo netjes meer uit zag.


                            Nou vind ik dat het rood is een stuk netter maar twijfel ik of ik het citroen logo zwart hou of dat ik hem terug verander naar chrome. Wat denken jullie?

                            Comment


                            • #15
                              nice, goed bezig hoor. Schmidt's staan er echt goed onder. Rij je ook op adapters of is dat setje 4x108?

                              over de grill, ik zou het chevron chroom houden. Matched naar mijn idee wat meer bij de velgen. wel beter dat je rest ook rood gespoten hebt.

                              btw, wat voor achterlichten heb je d'r inzitten?


                              i shouldn't be daily driving this:
                              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                              Comment

                              Working...
                              X