Announcement

Collapse
No announcement yet.

Crooke Tuning presents: Hemelvaart Carshow 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Crooke Tuning presents: Hemelvaart Carshow 2014



    Donderdag 29 mei 2014 is het weer zover! Wederom organiseert Crooke Tuning deze hemelvaartsdag een evenement dat je absoluut niet wil missen. Deze keer in samenwerking met Stance Spakenburg.

    Dankzij nog meer inspanningen dan voorheen wordt deze meeting groter, sensationeler en onmisbaarder dan ooit tevoren!

    Wat kun je verwachten:
    - Show & Shine
    - Car Limbo
    - Exhaust Revving Sound Contest
    - Crooke Tuning Promo Girls
    - Demo Cars
    - Food & Drinks

    Het succes van voorgaande jaren zegt genoeg. Wat je stijl ook is, op de Hemelvaart Carshow kan elke autoliefhebber zich vermaken! De Hemelvaart Carshow is de ultieme gelegenheid om jou auto te showen.

    De meeting vindt plaats in het zeer goed bereikbare, en centraal gelegen Spakenburg Toegang is uiteraard gratis

    Link naar Facebook - Event pagina:https://www.facebook.com/events/1587444511481555/

  • #2
    Geen idee of jullie al plannen hebben deze hemelvaart maar dit evenement is erg vet om bij te wonen kan ik je mededelen

    Comment


    • #3
      Al ben ik niet zo van "tjoening" lijkt me wel leuk om heen te gaan,
      Of is het allemaal van dat autostyle spul enzo ?

      zal et eens aan m'n vriendengroep voorstellen


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • #4
        Even die facebook pagina bekeken, maar tering wat een niveau zeg...

        Comment


        • #5
          Ach dat is de Opel afdeling... Die vinden het leuk om hun auto te posten. Dat was de eerste groep die uitgenodigd was, vandaar.

          Het niveau van dit event is namelijk wel dergelijk hoog.

          Ik zou zeggen houd de Facebook pagina in de gaten. Vorig jaar leverde ongeveer 250 auto's op.

          Comment


          • #6


            Foto's van 2 jaar geleden, geeft een goed beeld van de diversiteit aan auto's.

            Comment


            • #7
              hmm is denk ik niet iets voor mij, staan op die fotos wel wat leuke wagens tussen maar die facebookpagina joh, snap echt niet waarom iedereen zo graag 'aanwezig' wilt neerzetten.

              Comment


              • #8
                Ik twijfel nog, hou wel van een diversiteit aan auto's. maar niet van polyester bumperts, taartscheppen en vleugeldeuren. Was leuk in NFS underground 2 maar dan houd het ook wel op


                i shouldn't be daily driving this:
                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                Comment


                • #9
                  Als ik zo de foto's kijk, niet echt mijn ding.

                  Comment


                  • #10
                    Ik snap jullie reacties wel hoor. Maar geloof mij. Dit event is groot, heel groot! Auto's vanuit het hele land komen hier naar toe. En ja, vorig jaar ook wel een aantal straaljagers en taartscheppen, maar mooi toch.. Klanten groep van Crooke Tuning bestaat voornamelijk uit sportwagens. Die zullen er dan ook meer dan genoeg staan.

                    Het is jammer dat ik geen foto's heb van vorig jaar. Dan had ik jullie wel overtuigd. Alleen die demo auto's al

                    Comment


                    • #11
                      Ik heb volgens mij nog niets te doen, kom misschien wel even kijken.

                      Staat op elke meeting wel iets wat totaal niet mijn smaak is.
                      Don&Vlad || SOHK
                      ---------------------------------------------------------
                      '90 Honda Civic Shuttle EE2

                      Comment


                      • #12
                        ah weet je wat, ik maak er ook wel tijd voor. wat Vladi net al in de Randomdraad zei, klapstoeltje neer en gewoon rondkijken,.

                        maken we d'r gewoon een soort Busslow Pre-meet van


                        i shouldn't be daily driving this:
                        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Blackmk3 View Post
                          Alleen die demo auto's al
                          das een beetje de omgekeerde wereld toch? De Demo wagens zijn vaak van het hoogste niveau. Maar voor die paar demowagens komt niemand naar een meeting
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

                          Comment


                          • #14
                            Lekker Vladi krijg je geen spijt van

                            Gewoon komen mensen

                            Comment


                            • #15
                              iloow dan kom jij toch voor de demo wijven?

                              Comment

                              Working...
                              X