Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW e36 328i wide'nlow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BMW e36 328i wide'nlow

    Yooo mede BMW e36 freaks !!!

    Na jaren lang een offline bezoeker ben geweest op dit forum heb ik besloten me zelf ook eens te voorstellen.

    Ik heet ilkay,ben inmiddels al 22 jaar en ben wonende in Amsterdam en ben van turks afkomst. :duimen:
    De ziekte met voertuigen begon allemaal op mijn 16e toen ik mijn eerste brommer kreeg,dat uiteindelijk uitliep tot sprintscooters 28,9pk mina hor-lc-dd twins tuned,28mm keihin,evo 1 cil,hebo uitlaat, mhr overange enz enz... kenners weten precies wat ik bedoel. :ja:

    na zoveel jaren de auto's te heb opgeknapt en vervolgens heb verkocht ben ik het nu wel best zat geraakt en ben van plan deze e36 328i aankomende jaren niet weg te doen.

    Om een lang verhaal kort te maken, ik heb best wel veel voertuigen gehad maar hier ga ik alleen mijn e36 online zetten.

    Motto ''LAAG EN BREED''\


    hier een paar van foto's van de scooters die ik had opgebouwd




    waar het allemaal gebeurde






    Mijn eerste bmw was een e36 325i non vanos coupe






    tweede bmw e36 320i vanos cabrio







    derde bmw e36 318is 16v coupe












    vierde bmw e36 325i vanos cabrio















    vijfde bmw e36 325i vanos cabrio puur voor de handel gekocht en opgeknapt







    dus dat was de verledentijd :tong:

    Ik wilde vervolgens een nette cabrio 328i met hardtop en heb toen deze gehaald
    en ben bijna nog elke dag bezig met de auto dus ik zal zeggen bekijk de foto's want die zeggen meer dan 1000 woorden. :P









































    staat nu in de wintermode


    Ff de auto grondig gewassen en hier nog fatsoenlijke fotos

    WELCOME 5inch velgranden

    [/URL]






    Heb nu yokohama 245/35/17 bandjes

    Heb de wielkasten extreem moeten uitrollen waardoor de wielkast randen gewoon helemaal gef*ckt zijn.

    Achter wil ik de auto nog wat lager zetten inverhouding met de voorkant,en de wielkasten ga ik binnenkort weer strak maken

    Hier een paar fotos

    Voor diegene die instagram hebben zie mijn acount voor meer fotos en snellere updates. Ilkay_e36






    Last edited by P78; 05-22-2014, 02:46 AM.

  • #2
    Welkom!

    dikke rox heb je gehad, zelf ook sinds m'n 15e mee begonnen en toen ook overgestapt op auto's.
    zo te zien een flinke collectie e36's geweest. De typ1's staan goed onder de huidige
    weet niet of zeker of ik zo breed was gegaan aan de achterkant,
    lijkt zo een tikkeltje buiten proportie voor m'n gevoel. ma kan ook door de foto komen

    anyway gave bak!
    Last edited by DutchieSaxo; 03-18-2014, 11:25 AM.


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • #3
      Welkom!
      Nette e36, dat rood leer staat em goed
      Zoals die hier staat is de beemer wel dik



      Maar dit is gewoon geen porum

      Visit my photo page

      MWPhotography

      My sw thread
      Funfer Business

      Comment


      • #4
        Welkom!

        inderdaad zonder die nieuwe randen was die perfect, vind die achtervelgen nu ook iets te veel van het goede.
        En misschien even je topictitel aanpassen, is nou niet echt helemaal gepast. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die hier problemen mee hebben.

        Comment


        • #5
          Trek alsjeblieft de eerste 540329620 foto's uit je startpost. Beetje overkill in 1 post.

          Comment


          • #6
            Leuke verzameling zo. Zouden er nog mensen zijn met een 56k modem? :p
            De snitzers zijn toch wel de beste velg voor een e36 .

            Heb je achter nog wat werk in gedachten voor de breedte van de wielkasten?

            Comment


            • #7
              Komt er nog een GTO kitje op ofzo?
              Don&Vlad || SOHK
              ---------------------------------------------------------
              '90 Honda Civic Shuttle EE2

              Comment


              • #8
                Leuke bimmer zo, maar ben niet zo een fan van de angeleyes en booskijkers.. en die achterwielen is echt geen pan zo breed sorry. Mexipoke alles, of kunnen we het in nederland wel moslipoke noemen? (no offence)

                Comment


                • #9
                  Originally posted by GinoGJ View Post
                  Leuke bimmer zo, maar ben niet zo een fan van de angeleyes en booskijkers.. en die achterwielen is echt geen pan zo breed sorry. Mexipoke alles, of kunnen we het in nederland wel moslipoke noemen? (no offence)
                  hahaha ik ging even stuk

                  Comment


                  • #10
                    Verander je titel eff maat, ik waardeer dit niet zo...

                    En hij is toch te koop of hou je hem toch?
                    Facebook Sander Zuurbier
                    Instagram sanderz28

                    Twingo RS

                    Comment


                    • #11
                      Ben het eens met Sander en Vladi, topic titel ff iets aanpassen en een bodykit (custom) maken want dit is wel erg breed voor de carrosserie.

                      Voor de rest, delete een paar picca's uit je OP en doe verder je ding, velgen zelf zijn nice.
                      Al vind ik die Beemer antraciet velgen op een eerdere versie van je ook strak.

                      Comment


                      • #12
                        BAM! wat een hoop foto's! Is auto nog wel op de weg te houden met je huidige set-up?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by RallyePug View Post
                          Trek alsjeblieft de eerste 540329620 foto's uit je startpost. Beetje overkill in 1 post.
                          Originally posted by SanderZ View Post
                          Verander je titel eff maat, ik waardeer dit niet zo...

                          En hij is toch te koop of hou je hem toch?

                          Dit dus, er zijn computers die het niet trekken en compleet vastslaan.


                          En verander inderdaad de titel, beetje sneu gedrag.

                          Comment


                          • #14
                            zal ik ff ingrijpen

                            als je een betere titel weet, wil, stuur ff pm


                            vindt hem wel dik zo
                            Last edited by P78; 05-22-2014, 02:47 AM.
                            Floccinaucinihilipilification

                            Comment

                            Working...
                            X