Announcement

Collapse
No announcement yet.

voorstellen: bmxdude

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • voorstellen: bmxdude

    Bij deze maar ff voorstellen.

    Ik ben mark seppenwoolde, nog een paar dagen en ik ben 20.
    mijn hobby's: BMX, volleybal en auto's
    Ben zelf automonteur, en ik heb een Renault Mégane uit 2000.
    Ik heb haar al weer bijna 2 jaar, en ze bevalt me nog steeds.







    en nog een zomer foto



    Mods:

    vmaxx schroefset
    zwarte angeleyes
    pilot 8000k xenon
    cv op afstandsbediening
    lenso bsx velgen
    plastidip op de motorkap
    kaliber rally subwoofer (200 w )
    fase 1 achterlichten
    custom interrieur (work in progress)
    wat kleurtjes onder de motorkap (work in progress)
    + nog een aantal dingen

    To do list:
    na apk keuring vooraan wat zakken.
    Lenso bsx velgen laten spuiten en polijsten
    motorruimte aanpakken
    interrieur aanpakken
    dashboard, zijspiegels en nog wat delen met carbon bekleden.
    bumpers cleanen

    Bumper projectje:

    Last edited by bmxdude; 03-14-2014, 06:08 AM.

  • #2
    Leuke wagen! Gooi die winterbanden en er op de zomer ook onder, of koop een setje verbreed staal en je zit goud!
    Check us out @ Facebook: Flatworx

    Comment


    • #3
      Aparte stijl voor zo'n jonge auto.
      Vind het meer iets voor een Renault 19 Chamade

      Ik zou alles in kleur zetten, hem verlagen en er zo'n gruwelijke set brede glimmers bij zoeken dat het bewonderen zelfs mét zonnebril zeer doet.
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

      Comment


      • #4
        benieuwd wat dit wordt
        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • #5
          bedankt allemaal.

          De lenso's worden rood gespoten. en de boutjes met goud verguld. en zijn 7,5 J breed, breder past er ook niet onder met de juiste et waarde. Ik kan er nog net met een vinger achter de velgen langs.

          Ik zit nu op 8 cm voor en achter op 5,5 cm verlaagt.
          En vooraan zal die nog max 2 cm zakken.
          Want ik het is ook mijn daily, ik rij er alleen al voor mijn werk 2000 km per maand mee.
          Golf 3 vmaxx schroefset veren komen er nog onder. die schijnen iets langer te zijn en verder in te veren, zodat ik de hulpveren niet meer nodig heb. en lager kan gaan.

          En het is maar net wat je een jonge auto vind, ze is alweer bijna 14 jaar oud.

          En ik ben nu bezig met wat onderhoud, nieuwe remslangen rondom, remcilinders achter, wiel lagertje, en de rest zit er al onder. Intotaal voor 800 euro aan onderdelen, allemaal origineel renault.

          Comment


          • #6
            Welkom, BMX is nice.

            Ik zou de kleurtjes onder de kap laten en het aan de buitenkant spenderen.
            Je bent al verder dan ik was op jouw leeftijd. *lol*, dus probs daarvoor.

            Comment


            • #7
              Boutjes vergulden? Niet lullig bedoeld, maar vind je het echt het geld en de moeire waard om zoveel geld te steken in een replica velg? Ik snap wel als je niet zoveel budget heb, maar zoveel geld in een replica setje stoppen krijg je er niet zo snel uit..
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • #8
                Ben benieuwd wat dit gaat worden.

                Ik zal eerlijk bekennen dat dit model auto me enorm tegenstaat. Succes met je projectje.

                Comment


                • #9
                  thx

                  you gonna **** it, or you gonna love it.

                  Ieder zijn smaakt hé, anders zou het ook maar een saaie boel worden.
                  Ik vind een hatchback gewoon een stuk practischer dan een coupe.

                  Ik kan gewoon 2 man meenemen en nog eens 2 bmxen achterin leggen.
                  Of vishengels ( ik vis heel af en toe ook nog een keer)
                  dat gaat je met een coupe niet lukken.

                  Deze megane gaat voorlopig nog lang niet weg, zit geen spatje roest meer op.
                  Heb laatst de achterste wielkuipen bijgewerkt. dit laat ik van de zomer ook nog eens in kleur spuiten.

                  Dus ja dan maken die velgen ook niet zoveel uit, die gaan nog lang niet weg.
                  Daar heb ik toch al een beetje stoeprand schade op zitten, dus dan kunnen ze die ook meteen ff in een ander kleurtje spuiten. eyebrows

                  Heb de megane laatst nog een keer op de testbank gehad, op school.

                  keurig netjes 82 pk ipv 75 fabrieksgegevens.

                  Last edited by bmxdude; 12-20-2013, 04:34 PM.

                  Comment


                  • #10
                    die omgeving gegevens moet je niet naar kijken, dat was niet aangesloten.
                    Het was gewoon een korte run, van nog geen 5 min.

                    Comment


                    • #11
                      Persoonlijk zou ik geen geld in de lenso wielen stoppen. Ben je 144 euro kwijt voor vergulde boutjes, 75 voor opknappen schade, 150 harten spuiten, en misschien 100 voor randen polijsten .. dat is meer als de waarde van t set..

                      Als het goed is is dit model 4x100 ? Setje bbs rm opsnorren en die opmaken is iets duurder, maar is wel waardevaster. Als je rustig rondkijkt vind je een goede opknapset voor niet teveel geld.

                      Comment


                      • #12
                        Precies, gezien hij toch blijft en je de tijd hebt!

                        Comment


                        • #13
                          Welkom hiero, Volgens mij ken ik deze al van ClubFrance!
                          Gave megane , is echt eens een ander platform
                          Zou persoonlijk ook niet zoveel geld pompen in de lenso's . Blijven toch replica's.
                          Als je toch een setje wilt opleuken , misschien is verbreeds staal wel wat ?


                          i shouldn't be daily driving this:
                          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                          Comment


                          • #14
                            Heb je weleens gezien, je werkt in raalte.

                            Geen fan van de Lenso en idd zonde om daar geld in te steken, voor hetzelfde geld heb je mooiere bbs..

                            Comment


                            • #15
                              De lenso's blijven toch zwart, krijgen alleen een polijst beurt.

                              BBS'jes zijn niet te vinden in 4x 7,5 J, dus dat word hem niet.

                              Verder nog de veerschotels aangepast en een spacer ring tussen de schroefset weggehaalt, zodat ik weer wat lager kan gaan.

                              Dit heb ik verwijderd:



                              zo zien de veerschotels er nu uit:



                              Nog een paar foto's:





                              verder zit ik nog te kijken naar een setje gebuikte 16 inch stalen velgen van een renault scenic voor de volgende winter.
                              Die laat ik dan verbreden naar 7,5J en de et waarde laat ik dan ook meteen goed zetten.
                              Last edited by bmxdude; 02-17-2014, 12:14 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X