Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen, Lower106

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Voorstellen, Lower106

    Hallo,

    Ik ben nieuw hier, ik wil me graag voorstellen. Ik heb een Peugeot 106 s2, inmiddels verlaagd dmv een schroefset. Staat momenteel op zijn laagst, de voorkant heb ik aangepast, wat cleaner gemaakt. De motor is nog standaard en dat blijft voorlopig ook zo, wel heb ik een 4-2-1 spruitstuk gemonteerd met Iresa Group N uitlaat.

    Ik had me hier ook al voorgesteld, maar dit is het Nederlandse gedeelte










    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=jAumeuvEaxs"]http://www.youtube.com/watch?v=jAumeuvEaxs[/ame]
    Made by a Friend of me.

    Naast de 106 heb ik nog een Fiat 850 uit '74, een ander project.



    Afgelopen week heb ik een nieuwe set Lenso bsx 16'' gekocht. 16'' is vrij groot voor een 106 maar met 165/45R16 nankang zal het toch mooi stretch en strak staan. Misschien dat ik daarna nog wat ruimte houd om nog lager te komen.



    Dat was het

  • #2
    Hé we hebben bijna dezelfde auto.

    Jammer van de Lenszooi.

    Comment


    • #3
      Welkom! ziet er zo echt super uit, Lenso´s moet je niet willen verbreed staal staat hoe dan ook beter

      Comment


      • #4
        Als je verbreedstaal hebt gereden, en dat heb ik. Tot 3x toe in verschillende varianten en maten, dan weet je dat je dat niet meer wil op lange afstanden. Ik rijdt wekelijks 500km met hem, dus dan is een kloppende ET waarde en velg die 100% kaarsrecht is geen extra luxe. Toch bedankt voor de mening.

        Comment


        • #5
          ja dat is een keuze die je moet maken, heb zelf ook een half jaar op verbreed staal gereden, nooit problemen mee ondervonden. Ik zou alleen niet kiezen voor die lenso's. er is zo veel ander moois te koop (en zeker nu) voor leuk geld. maar dat is een keuze die ieder voor zich moet maken uiteraard.

          Comment


          • #6
            Vind de carrosserie dik, de wielenkeuze ben ik niet wild van.

            500km in de week valt wel mee, ik reed met mijn Jetta dagelijks 160km woon-werk en meestal 40km privé en ik heb nooit hinder ondervonden van afwijkende ET waarden.
            Don&Vlad || SOHK
            ---------------------------------------------------------
            '90 Honda Civic Shuttle EE2

            Comment


            • #7
              Welkom hier!!

              Jou pech dat er hier veel wielhoeren zitten die niks van replica willen weten. Anders dan dat, net wagentje!
              Wat Vladi zegt, ik denk dat iedereen hier met het ET/J waarde probleem zit, en niemand hier "last" van heeft. Maar als dat jou keuze is.. prima

              Wat voor motor ligt erin?
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • #8
                wat kost dat nieuw zo'n lenso?
                Floccinaucinihilipilification

                Comment


                • #9
                  2 knaak 50

                  Ik denk dat vooral degene die je wielen gelast heeft een grote rol speelt. Ik heb een setje staal in 8j waar geen trilling inzit, die zijn superstrak.

                  Comment


                  • #10
                    Wielkeuze is inderdaad persoonlijk, maar misschien dat als ik straks wat foto's heb van hoe het er in het geheel uitziet dat het dan iets beter spreekt. En ja Lenso is natuurlijk geen BBS, maar BBS is in 4x108 nauwelijks te vinden, dus dan kom je al snel uit op een setje Lenso. Nieuw betaalde ik er een dikke € 400,- voor. Dus dat valt nog wel mee

                    Afgelopen jaar heb ik bijgereden zoals bovenstaande foto's. Komend seizoen wil ik wat meer richting deze stijl:





                    Dus denk dan aan de koplampen, achterlichten, spiegels, velgen met juiste bandenmaat en juiste spacervulling.
                    En ja het zijn geen BBS, maarja daar heb ik momenteel ook even geen financiële middelen voor als student zijnde.
                    Last edited by 106GetnStanced; 12-16-2013, 01:19 PM.

                    Comment


                    • #11
                      4x108 BBSen zijn juist nog erg betaalbaar in vergelijking met 4x100.

                      Jij kent die Peugeot van Luuk uit omg Assen ook wel zeker?
                      Dat is ook een mooie wagen.
                      Don&Vlad || SOHK
                      ---------------------------------------------------------
                      '90 Honda Civic Shuttle EE2

                      Comment


                      • #12
                        Goed bezig....

                        Maar wat al eerder gezegd... Lenszooi...

                        Zo jammer......

                        Comment


                        • #13

                          ronal turbo 350€


                          exip 360€

                          en smaken en kleuren, iedereen kan er een zinnetje mee vormen, maar dan vind ik dit persoonlijk toch iets meer hebben

                          daarom vroeg ik de prijs
                          Floccinaucinihilipilification

                          Comment


                          • #14
                            Huilies hier yoooo
                            Don&Vlad || SOHK
                            ---------------------------------------------------------
                            '90 Honda Civic Shuttle EE2

                            Comment


                            • #15
                              Luuk ken ik zeker ja, maar die rijdt op 15'' en dat is nou juist het hele idee Maarja denk dat hier mijn bezoek aan deze pagina eindigt.

                              Comment

                              Working...
                              X